صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ / ۰۲:۱۱
کد خبر: 12012
گزارشگر: 213
۸۸۱
۰
۱
۱
در یک عملیات بمب گذاری

پوتین در خودروی سفری اش ترور شد

پوتین در خودروی سفری اش ترور شد
برخی رسانه ها از ترور ولادیمیر پوتین خبر در یک عملیات بمب گذاری خبر داده اند.

به گزارش آسیانیوز، کانال تلگرامی سی وی آر که مواضعی ضد دولت روسیه و رئیس جمهور این کشور را اتخاذ می‌کند، در گزارشی ادعا کرد که بمب گذاری علیه رئیس جمهور روسیه انجام شده، هرچند این عملیات ناموفق بوده است.

برخی گزارش‌های تائید نشده از عملیات ترور ناموفق علیه رئیس جمهور روسیه خبر داده اند. بر اساس آنچه «دیلی استار» گزارش می‌دهد، برخی از محافظان پوتین پس از این رویداد ناپدید شده اند و این مسئله ظن قوی را در مورد احتمال ترور خودرویی که رئیس جمهور روسیه در آن سفر کرده، ایجاد می‌کند.

منابع تأیید نشده خاطرنشان کردند که انفجاری قوی از پشت لیموزینی که پوتین در آن حرکت می‌کرد رخ داده است و گمان می‌رود این یک حمله با بمب بوده است. همین منابع تاکید می‌کنند که بلافاصله پس از این اتفاق برخی از محافظان پوتین برکنار و بازداشت شدند.

در همین حال، طبق گزارش کانال تلگرامی اس وی آر؛ ولادیمیر سولوویوف، رئیس تبلیغات پوتین، با بریدگی‌ها و کبودی‌های عجیب در صورتش در برنامه تلویزیونی خود ظاهر شد، هرچند او از توضیح درباره بریدگی‌ها و کبودی‌های صورتش خودداری کرد.

هنوز کرملین به این موضوع و خبرهای پیرامون این ماجرا واکنشی نشان نداده است./

https://www.asianews.ir/u/8am
اخبار مرتبط
درگذشت میخائیل گورباچف، آخرین رهبر اتحاد جماهیر شوروی که برخی اوقات پیش بینی های جهانی داشت، واکنش‌های گسترده ای را به دنبال داشت.
روسیه به کشورهای دوست و متحدانی نیاز دارد که در کنار او باشند!
بنجامین فرانکلین معروف در سال در سال 1776 گفت: «ما باید همه با هم آویزان شویم، یا مطمئناً همه ما جداگانه آویزان خواهیم شد»؛ این در حالی است که با پیامدهای جنگ اوکراین که انسجام اروپا را تهدید می کند، هشدار فرانکلین اهمیت جدید و شدیدی پیدا کرده است.
اولینا زلنسکا در مصاحبه با نشریه ووگ، درباره روابط عاطفی با رئیس‌جمهوری اوکراین، ولودیمیر زلنسکی، صحبت کرد.
سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید گفت: میزان انزوای پوتین نشان می‌دهد که مجبور شده برای دریافت کمک به ایران روی بیاورد.
در حالی که پیشتر ایران، روسیه و حتی آمریکا مخالفت خود را با حمله ترکیه در شمال سوریه اعلام کرده‌اند، رئیس‌ جمهور ترکیه در تهران اصرار کرد که به حملات خود ادامه می دهد.
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، روز سه‌شنبه ۲۸ تیر برای نشستی با همتایان ایرانی و ترکیه‌ای خود وارد تهران شد و با رهبر انقلاب دیدار کرد.
در حالی که نشست کشورهای ضامن روند آستانه با حضور روسای جمهور روسیه، ترکیه و ایران امروز در تهران برگزار می‌شود، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از امضای «تفاهمنامه» با شرکت گازپروم روسیه «به ارزش ۴۰ میلیارد دلار» خبر داد و آن را «بزرگترین سرمایه‌گذاری خارجی تاریخ صنعت نفت ایران» عنوان کرد!
در حالی که ایران و روسیه از بشار اسد حمایت می‌کنند و ترکیه حامی مخالفان او است، امروز اردوغان پس از ورود به تهران مورد خطاب رهبر انقلاب قرار گرفت.
خبر رسید که ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهور روسیه، قانونی را برای تصویب پروتکل الحاقی توافق‌نامه منطقه آزاد بین اتحادیه اقتصادی اوراسیا و ایران امضا کرده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید