صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۹:۳۲
کد خبر: 12018
گزارشگر: 213
۱۷۸۹
۰
۳
۱
نخستین اجرای خواننده روی استیج

برپایی اولین کنسرت رپ در تهران

برپایی اولین کنسرت رپ در تهران
براساس گزارش ها به زودی اولین کنسرت یک خواننده رپ در تهران برگزار می شود.
به گزارش آسیانیوز، ارمین زارعی یا همان آرمین 2afm سابق قرار است اولین کنسرت خود را در تهران برگزار کند.

 آنطور که سایت های فروش اینترنتی بلیط اعلام کردند به زودی فروش کنسرت آرمین زارعی خواننده رپ مشهور که چند سالی است مجوز گرفته، آغاز می شود.

 اگر این کنسرت برگزار شود اولین اجرای رسمی یک خواننده رپ در ایران خواهد بود.

وقت صبح نوشت زارعی تنها چند اثر مجاز دارد و اگر بخواهد کنسرت برگزار کند احتمالا باید از قطعاتی که پیش از اخذ مجوز با چهره‌هایی مثل امیر تتلو، ملانی و.. خوانده بود استفاده کند.

 این روزها شایعه ای هم در مورد برگزاری کنسرت گروه زدبازی در کیش منتشر شد که سهراب ام جی آن را تکذیب کرد.

برخی خواننده های رپ فارسی اجراهای محدودی را در تهران داشتند اما بیشتر در قالب تئاتر و پرمفورمنس. اگر کنسرت زارعی برگزار شود اولین کنسرت رسمی یک رپر در ایران است./

https://www.asianews.ir/u/8as
اخبار مرتبط
در روزهای پیش‌رو خوانندگان و گروه‌هایی همچون همایون شجریان، ایوان‌بند و سالار عقیلی در خارج از ایران به روی صحنه می‌روند.
تتلو که به تازگی و با حواشی زیادی از سحر قریشی جدا شده، در توئیت جدید نوشته است: دوست دختر ایرانی به درد نمی خورد و قصد دارم دوست دختر خارجی پیدا کنم.
امیر تتلو، خواننده ایرانی ساکن ترکیه درباره مرگ ملکه الیزابت دوم انگلستان نظر جالبی منتشر کرد.
با انتشار آهنگ جدید امیر تتلو و رضا پیشرو به نام «مرگ» برخی هوادران تتلو به پیج او حمله کردند و برخی دیگر در پی دلجویی برآمدند تا زمانی که طراح ایرانی کار اعلام کرد با محمد سعد صحبت خواهد کرد.
پس از آنکه همایون شجریان گفت که ویزای برخی از اعضای گروه سیاوش برای کانادا صادر نشده و بنابراین برگزاری کنسرت در این کشور به تعویق می‌افتد، در اطلاع رسانی تازه جزئیات تازه درباره صدور ویزا را بیان کرد.
همچنانکه در ایام اخیر برخی به اصطلاح هنرمند یا بازیگران از ازدواج های معامله ای شرم و قبحی ندارند، یک فعال رسانه ای دلیل ازدواج سفید سحر قریشی و امیر تتلو را نیز افشا کرد و گفت ازدواج این دو بر سر معامله سنگین مالی با تکیه بر فضاهای مجازی بود است.
امیر تتلو با بیان اظهاراتی عجیب گفت که جلوی هوادارن خودش را می کشد یا اینکه فرد دیگری بیاید؛ در پروژه ی تفنگ طلایی شرکت کند و او را بکشد!
پست و خبری از فائقه آتشین با اسم مستعار «گوگوش» خواننده معروف قبل از انقلاب مبنی بر قطع همکاری اش با دنیای خوانندگی منتشر شده است.
تتلو در اینستاگرامش اعلام کرد که مجرد شده است و گفت سحر قریشی در حال ولخرجی است و قصد دارد کنسرت او را در 20 شهریور خراب کند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید