صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۴ آذر ۱۳۹۸ / ۱۸:۳۱
کد خبر: 1204
گزارشگر: 49
۹۲۷
۰
۰
۱
بعد از برگزاری موفق سه کمپین بزرگ اینستاگرامی

هشتگ‌مدیا چهارمین کمپین خود را برگزار کرد

هشتگ‌مدیا چهارمین کمپین خود را برگزار کرد
در کمپین جدید که اسپانسرینگ آن به عهده ورزش 3 است، مانند گذشته چهره‌های مطرح بسیاری حضور دارند.
شرکت دیجیتال مارکتینگ هشتگ‌مدیا بعد از برگزاری موفق سه کمپین بزرگ اینستاگرامی و تبادل میلیون‌ها دنبال‌کننده بین صفحات شرکت‌کننده، چهارمین کمپین را به شیوه‌ای متفاوت برگزار کرده است. سینا فرحی و امیر تشکر، بنیانگذاران هشتگ‌مدیا در حالی پا به کمپین چهارم‌شان گذاشته‌اند که هنوز تب کمپین‌های قبلی و جوایز شگفت‌انگیزشان فروکش نکرده است.
در کمپین جدید که اسپانسرینگ آن به عهده ورزش 3 است، مانند گذشته چهره‌های مطرح بسیاری حضور دارند. از جمله چهره‌هایی مثل رامبد جوان، بهنام تشکر، نسرین مقانلو، میلاد کی مرام، محمدرضا احمدی، علی صادقی، مرجانه گلچین، نیوشا ضیغمی، علیرضا بیرانوند، شقایق فرهانی، حسام ناصری، نیما شاهرخ شاهی، ارسلان قاسمی، بهروز تشکر، حسن تفتیان، فرزاد فرخ، پازل بند، سینا درخشنده و ده‌ها چهره دیگر که همراه و حامی هشتگ‌مدیا هستند.
در کمپین جدید مانند کمپین‌های قبلی جوایز فوق‌العاده نفیسی به شرکت‌کنندگان اهدا خواهد شد. یک دستگاه خودرو پژو 206، یک دستگاه خودرو پژو پارس، یک دستگاه خودرو کوییک، 10 سکه بهار آزادی و 50 جایزه یک میلیون تومانی، به قید قرعه به کسانی که تمام شرکت‌کنندگان در کمپین را دنبال کنند اهدا خواهد شد. در کمپین‌های قبلی این استارت‌آپ فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ، جوایزی نفیس مانند صدها میلیون تومان پول نقد، ده‌ها دستگاه آیفون 11 پرو تورهای ویژه به مقاصد زیارتی و سیاحتی اهدا شده و تنوع جوایزی که به پاس قدردانی از همراهی و حضور فعال به شرکت‌کنندگان اهدا شده، تعداد آنها را کمپین به کمپین بیشتر کرده است. 
کمپین‌های هشتگ‌مدیا گزینه‌ای ایده‌آل برای کسب و کارهای نوپا در عرصه فضای مجازی است. این کمپین‌ها که با حضور گسترده سلبریتی‌ها و ستاره‌های مطرح ورزش، سینما، تلویزیون و هنرهای دیگر همراه است، با روشی بسیار ساده و البته گیرا، مخاطبان واقعی و فعال را به عضویت صفحاتی که در کمپین شرکت کرده‌اند درمی‌آورد. در کمپین‌های قبلی، با در نظر گرفتن کمپینی که با قطعی سراسری اینترنت همراه شد، هر شرکت‌کننده به صورت میانگین 150هزار افزایش دنبال‌کننده را تجربه کرده که چنین موضوعی در تاریخ دیجیتال مارکتینگ ایران بی‌سابقه بوده. رکوردهایی که هشتگ‌مدیا ثبت می‌کند قابل قیاس با کمپین‌های جهانی است و بازدهی شرکت در این کمپین‌ها با توجه به سابقه قبلی و موفقی که این استارت‌آپ دارد، تضمین‌شده است.
 
https://www.asianews.ir/u/1bg
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید