صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ / ۲۰:۲۲
کد خبر: 12046
گزارشگر: 213
۱۲۱۲۲
۰
۱
۳
پیشگویی آینده در ماه ها و سال پیش رو

پیشگویی تکان دهنده نوستراداموس از چند ماه آینده/جنگ جهانی ویرانگر یا نظم نوین؟

پیشگویی تکان دهنده نوستراداموس از چند ماه آینده/جنگ جهانی ویرانگر یا نظم نوین؟
نوستراداموس چند اتفاق تکان دهنده جهان را در چند ماه پیش رو و سال میلادی جدید پیش بینی کرده بود.

به گزارش آسیانیوز، به باور بسیاری، نوستراداموس اتفاقات مهم بسیاری را در طول تاریخ به درستی پیش بینی کرده است، از انقلاب ها تا جنگ های مشهور.

روزیاتو نوشت این ستاره شناس مرموز فرانسوی بیش از ۶,۳۳۸ پیشگویی انجام داده که در آن تاریخ، مکان و چگونگی تغییرات بزرگ در جهان ما را پیشگویی کرده است.

در ادامه به بررسی برخی پیشگویی های نوستراداموس برای سال ۲۰۲۳ می پردازیم.

 جنگ جهانی سوم
نوستراداموس با لحنی نگران می نویسد: «هفت ماه جنگ بزرگ، مردم از کارهای هولناک می میرند». بسیاری این جملات را پیشگویی نوستراداموس از جنگ جهانی سوم می دانند که از جنگ در اوکراین سرچشمه می گیرد. یا می تواند به درگیری ادامه دار بین چین و تایوان اشاره داشته باشد که می تواند ایالات متحده را به یک جنگ هسته ای ویرانگر بکشاند. نوستراداموس می گوید که شهر روون در فرانسه از این اتفاق آخرالزمانی جان سالم به در خواهد برد: «روون، اوروکس به دست پادشاه تسخیر نخواهد شد».

فرود روی مریخ
پیشگوی فرانسوی در مورد مهم تری اتفاق فضانوردی سال ۲۰۲۳ نیز می گوید: «نور روی مریخ می بارد». این کلمات را برخی حرکت رو به عقب این سیاره در آسمان تعبیر کرده اند و برخی دیگر بر این باورند که انسان به مسکونی سازه سیاره سرخ نزدیک شده است. ایلان ماسک به وضوح از علاقه خود به فرستادن انسان به مریخ خبر داده و گفته است که انسان تا سال ۲۰۲۹ در مریخ فرود خواهد آمد. شاید این میلیاردر زودتر از موعد مقرر و در سال ۲۰۲۳ انسان ها را روی مریخ فرود بیاورد.

پاپ جدید
در میان پیشگویی هایی که نوستراداموس برای سال ۲۰۲۳ انجام داده، جایگزینی پاپ فرانسیس با یک پاپ جدید است. او می گوید که پاپ فرانسیس آخرین پاپ واقعی بوده و کسی که جانشین او می شود رسوایی به بار خواهد آورد: «در آخرین محاکمه کلیسای رومی مقدس، یک پیتر رومی خوهد بود که در بحبوحه رنج های بسیار، طرفدارانش را سیر خواهد کرد و بعد از او شهر هفت تپه ای نابود شده و یک قاضی ترسناک مردم را قضاوت خواهد کرد. پایان».

آتش در آسمان
نوستراداموس در پیشگویی دیگری در مورد سال ۲۰۲۳ گفته است: «آتش آسمانی روی عمارت سلطنتی». بسیاری این پیشگویی را چنین تعبیر کرده ند که از خاکستر تمدن کنونی، نظم نوین جهانی شکل خواهد گرفت. برخی دیگر آن را به پایان تاریخ یا شروع یک نظم جهانی جدید تعبیر کرده اند.

نظم نوین جهانی
نوستراداموس از اتحاد جدید دو قدرت بزرگ خبر می دهد. در نوشته هایش، نوستراداموس می گوید که این اتحاد جدید بین مرد قوی و مرد ضعیف و حتی بین یک رهبر مرد و یک رهبر زن خواهد بود. این اتحاد برخلاف تصورات خوب پیش رفته اما شوربختانه تاثیرات مثبت آن دوام چندانی ندارند.

نوستراداموس در سال ۱۵۶۶ میلادی درگذشته است./

https://www.asianews.ir/u/8bh
اخبار مرتبط
یک اخترفیزیکدان سوئیسی اعلام کرد که بشر تا چند سال آینده شواهد دقیقی از حیات بیگانگان در بیرون از منظومه شمسی را کشف می کند.
“کلودیو ماکونه” دانشمند ایتالیایی برنامه “ستی-SETI”(جستجو برای هوش فرازمینی) قبلا تعداد تمدن‌های احتمالی کهکشان راه شیری را 15 هزار و 785 مورد اعلام کرده بود که اکنون طبق تحقیق جدید فقط چهار مورد از آن‌ها خطرناک و شرور هستند.
همچنانکه گزارش های متعدد محیط زیستی ایران در سال های اخیر، از احتمال بیابانی شدن و خشکسالی وسیع در بخش های بسیاری از مناطق کشور حکایت کرده اند، رسانه‌ها از نارضایتی مردم همدان و شهرکرد نسبت به عدم پای‌بندی دولت به جدول زمان‌بندی مدیریت آب خبر داده‌اند.
سازمان فضایی ایالات متحده در یک نشست اعلام کرد که ناسا با «تمام قوا» در حال بررسی اشیای پرنده ناشناس (بشقاب‌پرنده‌‌ها در اصطلاح عام) است؛ همچنانکه معاون مدیر اطلاعات نیروی دریایی اسکات گفته است اشیای پرنده ناشناس به طور مداوم مشاهده می شوند و واضح است که بسیاری از موارد مشاهده‌‌‌شده اشیای فیزیکی‌اند.
امروز بازار رمزارز پس از اصلاح بیت‌کوین، اکثر رمزارزهای بازار به سطوح حمایتی پایین‌تر خود بازگشتند و قیمت بیت کوین اصلاح نزولی دوم را از مقاومت ۲۲۰۰۰ دلار آغاز کرد؛ در حالی که اتریوم بیش از ۷ درصد کاهش یافته و زیر سطح ۱هزار و ۶۰۰دلار خود معامله می‌شود.
نرخ تورم آمریکا ماه گذشته میلادی ۸٫۵ درصد یعنی کمتر از پیش بینی ها بوده است؛ در حالی که فشارهای تورمی اندکی کمتر شده است.
ناسا از طرحی برای رها کردن انبوهی از ربات‌هایی در ابعاد گوشی تلفن همراه برای جست‌و‌جوی حیات بیگانه و فرازمینی ها در سیاره‌های دیگر رونمایی کرده است.
میلیون‌ها غول سرخ در سراسر کهکشان راه شیری پراکنده شده‌اند و تصویری از آینده منظومه شمسی‌ را در اختیار ما می‌گذارند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید