صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ / ۲۰:۴۸
کد خبر: 12060
گزارشگر: 213
۹۵۹
۰
۰
۰
واشنگتن در حال درگیری‌های سیاسی مهم است

یک رئیس جمهور گفت جهان در حال نابودی است

یک رئیس جمهور گفت جهان در حال نابودی است
یک رئیس‌جمهور گفت جهان "دیوانه" شده و در شرف "فروپاشی" است.
به گزارش آسیانیوز، رئیس‌جمهوری بلاروس تاکید کرد که واشنگتن نقش مشخصی در تمام درگیری‌های سیاسی بزرگ در سراسر جهان ایفا کرده است. به گفته او، جهان "دیوانه" شده و در شرف "فروپاشی" است.

الکساندر لوکاشنکو رئیس‌جمهوری بلاروس شنبه به مناسبت روز وحدت ملی کشورش گفت: واشنگتن درگیر تمام درگیری‌های سیاسی مهم است، اما در عین حال، به نظر می‌رسد که مناقشات داخلی را که در حال تبدیل شدن به یک بن‌بست مدنی هستند، نادیده می‌گیرد.

 او افزود: آمریکا تنها کشوری است که از آنچه در اینجا می‌گذرد سود می‌برد؛ آنها می‌توانند جایگاه خود را به اروپا نشان دهند و رقبا را در یک حرکت حذف کنند. امروز اوکراین است، فردا ممکن است مولداوی یا کشورهای بالتیک یا لهستان یا رومانی باشد.

به گفته رئیس‌جمهوری بلاروس، جهان "دیوانه شده و در شرف فروپاشی است."

لوکاشنکو گفت: چگونه قرار است این به پایان برسد؟ این اولین بار از زمان پایان جنگ سرد است که بشریت خود را در آستانه یک درگیری هسته‌ای می‌بیند. در تمام این جنون، ما باید یک بار دیگر بلوغ خود را به عنوان یک ملت، آمادگی خود برای پاسخگویی به چالش‌های ژئوپلیتیک قرن بیست و یکم را به عنوان یک "موجود" ثابت کنیم.

 ایسکانیوز، به نقل از خبرگزاری تاس،  نوشت: رئیس‌جمهوری بلاروس تاکید کرد: امروز ما آماده‌ایم از مرزهای ملی واقعی خود محافظت کنیم و اراضی خود را حفظ کنیم./
https://www.asianews.ir/u/8bw
اخبار مرتبط
نوستراداموس چند اتفاق تکان دهنده جهان را در چند ماه پیش رو و سال میلادی جدید پیش بینی کرده بود.
در یک مقاله از کارشناسان اقتصادی آمریکایی و اروپایی پرسیده شده است که اروپا در زمستان چقدر باید انتظار سختی را داشته باشد؟
برخی رسانه ها از ترور ولادیمیر پوتین خبر در یک عملیات بمب گذاری خبر داده اند.
براساس سخنانی از مقامات آمریکایی درباره پایان جنگ روسیه و اوکراین و خسارات وارد شده به نیروهای روسیه به نظر می رسد تمام شدن جنگ محتمل باشد.
در بیانیه سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا ادعا شده است که وزرای این چهار کشور در خصوص «چالش‌های ناشی از ایران و تعهد برای همکاری جهت مقابله» با این چالش‌ها، رایزنی کردند.
بیانیه کاخ سفید حاکی از آن است که بایدن و تراس در نخستین گفت‌و‌گوی تلفنی که پس از راهیابی تراس به ساختمان شماره ۱۰ داونینگ استریت لندن انجام شد، درباره ایران صحبت کردند.
ارتش آمریکا، پنجم سپتامبر ، اعلام کرد که دو بمب‌افکن دوربرد «بی ۵۲» با قابلیت هسته‌ای را بر فراز خاورمیانه به پرواز درآورده است و قدرت‌نمایی نظامی آمریکا در منطقه در حالی انجام می‌شود که سطح تنش‌ها بین تهران و واشنگتن بالا است.
چین با تشدید فشار بر تایوان در واکنش به سفرهای اخیر مقامات آمریکایی، از راهبردی پیروی می کند که در رویارویی های گذشته خود با ژاپن به کار گرفته شده بود.
درگذشت میخائیل گورباچف، آخرین رهبر اتحاد جماهیر شوروی که برخی اوقات پیش بینی های جهانی داشت، واکنش‌های گسترده ای را به دنبال داشت.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید