صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۴:۱۹
کد خبر: 12072
گزارشگر: 2
۳۱۴۰
۰
۰
۲
خواص بی نظیر و شگفت انگیز ژل رویال

ژل رویال اصل از کجا بخرم؟

ژل رویال اصل از کجا بخرم؟
شما باید در زمان خرید ژل رویال به این مورد توجه داشته باشید و دقت کنید که آیا فروشنده این شرایط را رعایت کرده یا خیر. اگر مرکز فروش مورد نظر به خوبی از ژل نگهداری نکرده باشد، حتی اگر تاریخ انقضای آن هم تمام نشده باشد امکان استفاده از آن وجود نخواهد داشت.

با توجه به خواص بی نظیر و شگفت انگیز ژل رویال، خرید ژل رویال اصل به یکی از مهم ترین دغدغه های طرفداران این محصول تبدیل شده است.
ژل رویال یکی از محصولات زنبور اصل می باشد که غذای اصلی ملکه و همچنین غذای لاروها تا سه روز اول است. این محصول سرشار از انواع ویتامین ها، پروتئین ها و مواد مغذی می باشد و خواص بی شماری برای سلامتی انسان دارد.
ممکن است شما هم به دلیل خواص بی نظیر این محصول قصد خرید آن را داشته باشید و از خود بپرسید ژل رویال اصل از کجا بخرم؟ برای یافتن پاسخ این پرسش تا انتهای مطلب همراه ما باشید!

 

نکات مهم در خرید ژل رویال اصل

 

اگر با این پرسش مواجه شده اید که ژل رویال اصل از کجا بخرم؟ باید به نکات مهمی در خصوص خرید این محصول توجه داشته باشید که بتوانید از طریق این نکات، بهترین مرکز برای خرید این ژل را پیدا کنید.

مهم ترین نکات برای خرید ژل رویال اصل عبارت اند از:

 

۱- توجه به نوع ژل :

 

امروزه انواع مختلفی از ژل رویال در بازار وجود دارد. برای مثال ژل رویال خام و یا کپسول ژل رویال نمونه هایی از این نوع ژل هستند. هر کدام از این نمونه ها مزایا و معایب خاص خود را دارند، بنابراین شما باید دقت کافی داشته باشید تا به خوبی متوجه شوید که کدام نوع برایتان مناسب تر است.

 

۲- توجه به شرایط نگهداری ژل :

 

ژل رویال به رطوبت بسیار حساس است و قدرت جذب رطوبت بالایی دارد. اگر رطوبت به این ژل برسد به سرعت فاسد شده و دیگر قابل استفاده نخواهد بود. به همین دلیل حتما باید در دمای زیر ۵ درجه سانتی گراد و به دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری شود.
شما باید در زمان خرید ژل رویال به این مورد توجه داشته باشید و دقت کنید که آیا فروشنده این شرایط را رعایت کرده یا خیر. اگر مرکز فروش مورد نظر به خوبی از ژل نگهداری نکرده باشد، حتی اگر تاریخ انقضای آن هم تمام نشده باشد امکان استفاده از آن وجود نخواهد داشت.

 

۳- عدم وجود مواد نگهدارنده در ژل رویال :

 

برخی از مراکز فروش نامعتبر ژل رویال، برای اینکه ماندگاری ژل در دمای بیشتر از منفی ۵ درجه را افزایش دهند، به آن مواد نگهدارنده اضافه می کنند. این مواد هم خواص ژل رویال را از بین می برند و هم می توانند برای سلامتی افراد مضر باشند. به همین دلیل حتما باید از عدم وجود این مواد در داخل ژل رویال اطمینان داشته و سپس برای خرید اقدام نمایید.

 

۴- توجه به اعتبار و سابقه شرکت مورد نظر :

 

اگر برای خرید ژل رویال اصل به مراکز فروش معتبر و با سابقه مراجعه نمایید، نیازی نیست در خصوص اصل بودن آن نگران باشید. اما انتخاب یک مرکز قابل اعتماد هم کار ساده ای نیست. برای این کار بهتر است گول تبلیغات کاذب را نخورده و از تجربیات سایر خریداران استفاده کنید. در این صورت می توانید با اطمینان بیشتری نسبت به خرید این محصول اقدام نمایید.

 

قیمت ژل رویال اصل

 

یکی از مهم ترین موارد در زمان خرید ژل رویال اصل، قیمت آن می باشد. این محصول معمولا قیمت بالایی دارد، و شما نباید به دلیل ارزان تر بودن یک محصول و با استفاده از دلایل مختلفی که فروشنده برای توجیه این ارزانی می آورد گول بخورید.
اما توجه داشته باشید این بدان معنا نیست که هر ژل گرانی ژل رویال اصل می باشد. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم حتما قبل از خرید به خوبی تحقیق کرده و بهترین مرکز برای خرید این محصول را پیدا کنید.
ژل رویال در مراکز معتبر مانند آهوتا با قیمت هایی کاملا منصفانه و مناسب به فروش می رسد و شما می توانید از اصالت آن مطمئن باشید.
مصرف ژل رویال

مقدار مصرف ژل رویال چقدر است؟

 

دوز مناسب ژل رویال به فاکتورهای زیادی همچون سن مصرف کننده، سلامتی و شرایط دیگر او بستگی دارد. در حال حاضر اطلاعات علمی کامل و مناسبی درباره دوز بندی ژل رویال نداریم. بخاطر داشته باشید که هر محصول طبیعی در صورت مصرف زیاد آن، همیشه مفید و بی خطر نیست، بنابراین دوز بندی ضروری است.
مصرف زیر زبانی ژل رویال، امکان جذب سریع عناصر فعال آن را بدون دخالت شیره های معده که این کار را فقط کُند ساخته و مختل می کنند، فراهم می سازد. مصرف هر ظرف ۱۲۵ گرمی باید یک هفته و نیم طول بکشد.
بنابراین، در هر دوره درمانی ضرورتاً باید دو ظرف ۱۲۵ گرمی عسل مصرف شود. برای کودکان، از مقادیر کمتر (۲ گرم یا حتی 1 گرم برای کودکان کم سن در ۱۲۵ گرم عسل) استفاده می شود. اگر می توانید ژل رویال خالص را مستقیما از زنبوردار تهیه کنید، هر روز صبح به اندازه یک نخود فرنگی ریز از آن جدا کرده و زیر زبان بگذارید و این کار را به مدت ۳ هفته انجام دهید. ولی توصیه می کنیم که مراقب ژل رویال خالصی که توسط عسل تثبیت نشده و در مدت کوتاهی از بین می رود باشید.
تنها یک زنبوردار واقعی می تواند ژل رویال خالص که به شکل مناسبی نگهداری شده باشد به شما بدهد. حتما از توضیحات روی بسته بندی محصولات پیروی کنید و قبل از مصرف با پزشک یا دارو ساز خود مشورت کنید.

 

جمع بندی

 

در این مطلب سعی کردیم نکاتی در خصوص خرید ژل رویال اصل به شما عنوان کنیم. پس اگر می پرسید ژل رویال اصل از کجا بخرم؟ کافی است با کمی تحقیق و پرس و جو بهترین و معتبرترین مراکز فروش این محصول را پیدا کرده و یا به صورت مستقیم به زنبورداران مراجعه نمایید. یکی از مراکز معتبر زنبورداری که فروش آنلاین ژل رویال نیز دارند مجموعه آهوتا می باشد که برای خرید ژل رویال اصل میتوانید به سایت آن ها مراجعه کنید.



منابع:

 

https://www.webmd.com/vitamins/ai/ingredientmono-503/royal-jelly
https://ahoota.com/the-benefits-of-royal-jelly/
https://www.aervaro.com/royal-jelly-and-health-the-importance-of-proper-conservation

https://www.asianews.ir/u/8c8
اخبار مرتبط
روغن آرگان برای چی خوبه؟ امروزه خواص روغن آرگان برای پوست و مو بر کسی پوشیده نیست. با این حال روغن آرگان در سرتاسر جهان برای کاربردهای مختلف آشپزی، آرایشی و دارویی مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به سوال ابتدای متن پاسخ دهیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید