صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۵:۰۱
کد خبر: 12087
گزارشگر: 2
۲۶۵۶
۰
۰
۶
روش های تبلیغات در تلگرام

هزینه تبلیغات در تلگرام چقدر است؟ بررسی انواع تبلیغ

هزینه تبلیغات در تلگرام چقدر است؟ بررسی انواع تبلیغ
بسیاری از کانال های تلگرامی هستند که برای انجام تبلیغات مورد استفاده قرار می ‌گیرند و افرادی که مدیریت این کانال ها را به عهده دارند برای کسب و کار های مختلف و معرفی محصولات آن ها فعالیت می کنند. با استفاده از روش های تبلیغات در تلگرام می توانید به سادگی کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید و با افزایش اعتبار نزد مشتریان به یکی از فروشگاه هایی تبدیل شوید که مشتریان ثابتی در کانال های تلگرامی دارند.

تبلیغ در شبکه های مجازی مانند تلگرام، یکی از روش های معرفی کسب و کار و جذب مشتری است؛ اما یکی از فاکتور هایی که هنگام انجام تبلیغ در شبکه های مجازی برای صاحبان کسب و کار مهم است، اطلاع از هزینه تبلیغات در تلگرام یا سایر شبکه های مجازی است. به منظور کسب اطلاع از تعرفه تبلیغات در تلگرام باید به برخی از فاکتورها توجه داشته باشید. نرخ انواع تبلیغات در تلگرام با یکدیگر متفاوت است و پارامتر هایی مانند تعداد اعضای کانال، ساعت تبلیغات و همچنین روش تبلیغ می ‌تواند بر هزینه تبلیغات در تلگرام تاثیر داشته باشد.
به همین خاطر در ادامه این بحث در رابطه با انواع تبلیغات در تلگرام و عواملی که بر قیمت این تبلیغات تأثیر دارند بیشتر صحبت خواهیم کرد با ما همراه باشید.

 

انواع روش های تبلیغات در تلگرام

 

تلگرام یکی از شبکه های اجتماعی محبوب و پر مخاطب در میان کاربران ایرانی است. اگر چه در حال حاضر تلگرام فیلتر شده اما نسخه های جایگزینی مانند موبوگرام، تلگرام طلایی و ... در اختیار کاربران قرار دارند که باعث می شود تا کاربران همچنان بتوانند از این شبکه اجتماعی استفاده کنند.
بسیاری از کانال های تلگرامی هستند که برای انجام تبلیغات مورد استفاده قرار می ‌گیرند و افرادی که مدیریت این کانال ها را به عهده دارند برای کسب و کار های مختلف و معرفی محصولات آن ها فعالیت می کنند. با استفاده از روش های تبلیغات در تلگرام می توانید به سادگی کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید و با افزایش اعتبار نزد مشتریان به یکی از فروشگاه هایی تبدیل شوید که مشتریان ثابتی در کانال های تلگرامی دارند. به همین خاطر در ادامه این قسمت به روش های انجام تبلیغات در تلگرام اشاره می کنیم.

 

تبلیغات انبوه در تلگرام

 

یکی از روش های ارزان تبلیغات گسترده در تلگرام است. با استفاده از این روش هر نوع کسب و کاری که دارید را می توانید در چندین کانال تلگرامی معرفی کنید. با توجه به انتخاب شما برای اینکه پست مربوط به کسب و کار شما در چه قسمتی قرار بگیرد، ممکن است بازدید از آن متفاوت باشد.

هزینه تبلیغات در تلگرام اگر به صورت انبوه باشد بسیار به صرفه تر است. چرا که شما چندین کانال پربازدید تلگرامی را پیدا می کنید و برای مدتی هزینه انجام تبلیغات در این کانال ها را پرداخت می کنید. به این صورت تبلیغات کسب و کار شما به صورت گسترده و انبوه با یک سوم قیمت در آن کانال ها مرتب تکرار می شود.
اینکه شما انتخاب کنید تبلیغات محصولات شما در کدام کانال قرار بگیرد نیز باعث می شود به تعداد بازدید کننده ها اضافه شود. در حال حاضر کانال های تلگرامی با توجه به محتوا هایی که ارائه می کنند، باید در رابطه با محصولات مرتبط با محتوای خودشان تبلیغ انجام دهند؛ بنابراین افرادی که چنین کانال هایی را دنبال می کنند، قطعاً به محصولاتی که در حوزه علاقه مندی آن ها باشد توجه نشان می دهند و این می تواند برای کسب و کار شما مفید واقع شود.

 

تبلیغات کلیکی

 

روش تبلیغات کلیکی در کانال های تلگرامی یکی دیگر از روش های تبلیغات ارزان تلگرام است. با استفاده از این روش تبلیغ در کانال ها، هزینه تبلیغات در تلگرام توسط شما مشخص می شود؛ یعنی اینکه تعداد کلیکی که سفارش می دهید بستگی به شما دارد.
هر چه تعداد کلیک بالاتری سفارش دهید، هزینه بیشتری پرداخت می کنید و هر چه کلیک سفارش داده شده کمتر باشد، هزینه پرداختی نیز کمتر می ‌شود. با استفاده از روش تبلیغات کلیکی، تبلیغ شما باید قابلیت کلیک کردن داشته باشد و معمولاً هزینه این گونه تبلیغات در تلگرام از ۲۰۰ هزار تومان به بالا متغیر است. با استفاده از روش تبلیغ کلیکی هزینه آن بر اساس هر بار کلیک بر روی لینک تبلیغاتی که شما قرار داده‌اید محاسبه می شود.

 

تبلیغات ساعتی

 

تلگرام نیز مانند سایر شبکه های اجتماعی دارای چندین روش مختلف برای تبلیغ است. یکی از این روش ها تبلیغات ساعتی است. چنانچه مایل باشید از این روش استفاده کنید باید یک کانال تلگرامی را انتخاب کنید و مشخص کنید که طبق ساعت معینی تبلیغات کسب و کار شما در آن کانال درج شود و هزینه های مربوط به آن را نیز بپردازید.

تعرفه تبلیغات در تلگرام

تعرفه هایی که برای هزینه تبلیغات در تلگرام به صورت ساعتی در نظر گرفته می ‌شود معمولاً به ادمین های کانال های تلگرامی بستگی دارد؛ یعنی ممکن است برخی از کانال های پربازدید که دارای تعداد اعضای زیادی هستند، برای یک ساعت تبلیغ از شما مبلغ بالایی دریافت کنند؛ اما برخی از کانال های دیگر که اعضای کمتری دارند هزینه های پایین تری دریافت کنند.
این کانال ها معمولاً مخصوص کسب و کار های کوچک تر هستند که می‌خواهند برند تجاری خودشان را به دیگران معرفی کنند. یکی از مزیت های تبلیغات ساعتی در تلگرام این است که کاربران کانال های تلگرامی به مرور زمان با شما آشنا می ‌شوند و به برند شما اعتماد می ‌کنند. به این طریق شما می توانید در مدت زمانی کوتاه به یک نام آشنا و معتبر در میان کاربران کانال های تلگرامی تبدیل شوید.

 

تبلیغات بازدیدی

 

تبلیغات بازدیدی تلگرام به میزان بازدید کاربران کانال های تلگرامی بستگی دارد. همانطور که دیده اید در کنار پست های تلگرام یک آیکون به شکل چشم وجود دارد. یک عدد نیز در کنار چشم موجود است. هرچه این اعداد بالاتر باشند نشان می‌ دهد که تعداد بازدید های این پست چقدر است.
هزینه تبلیغات در تلگرام به صورت بازدیدی به میزان بازدید های پست شما بستگی دارد. هرچه تعداد بازدید ها بالاتر باشد هزینه تبلیغ نیز بیشتر می ‌شود. به همین خاطر ممکن است این روش جز روش های گران قیمت تبلیغات در تلگرام باشد؛ اما روی پیشرفت کسب و کار شما بسیار تاثیر دارد.
هنگامی که پست مربوط به تبلیغ محصول شما تعداد بازدید های بیشتری دریافت کند، قطعاً محصول شما توسط افراد زیادی دیده شده و می توانید مطمئن باشید که کاربران بیشتری جذب می کنید. تبلیغات بازدیدی نیز در تلگرام دارای انواع مختلفی هستند و هزینه های آن ها با یکدیگر متفاوت است.
در برخی از این تبلیغات بازدیدی اگر تبلیغ کسب و کار شما در کانالی قرار بگیرد که با موضوع آن کانال مطابقت دارد، تعداد مخاطبینی که جذب می کنید بالاتر است و هزینه آن نیز بیشتر می شود.
یکی دیگر از روش های تبلیغات بازدیدی در تلگرام نیز به میزان هزینه شما بستگی دارد؛ یعنی هر چقدر که هزینه کنید، می توانید همانقدر تبلیغ انجام دهید. برای استفاده از این روش می توانید از ۱۵۰ هزار تومان شروع کنید و تبلیغات خودتان را به نمایش در بیاورید.
روش های دیگری که جزء تبلیغات بازدیدی تلگرام می شود، شامل روش های بازدیدی معمولی و بازدیدی پرسود می شود.
روش بازدیدی معمولی که در کانال های تلگرامی انجام می شود هزینه کمی برای شما در بر دارد. این هزینه کم مربوط به این است که تعداد اعضا و موضوع محتواهای کانال ربطی به تبلیغات شما ندارد. به همین خاطر تبلیغ کسب و کار شما در در کانال های تبلیغاتی مختلف قرار می‌گیرد و می‌تواند باعث معرفی کسب و کار و برند شما شود. به همین خاطر هزینه تبلیغات در تلگرام به صورت معمولی بسیار کم است.
آخرین روش نیز روش تبلیغات بازدیدی پر سود است با استفاده از این روش که هزینه زیادی دارد اما سود دهی آن بالا است، شما در کانال هایی که تعداد اعضای آن ها زیاد است، تبلیغات خود را قرار می دهید و همین باعث می شود تا کسب و کار شما توسط اعضای کانال دیده شود و برای شما تبلیغ محسوب شود. معمولاً کانال هایی که قدیمی هستند و تعداد اعضای بالاتری دارند برای این کار مناسب هستند.

https://www.asianews.ir/u/8cn
اخبار مرتبط
رپورتاژ آگهی چیست و چطور به افزایش فروش سایت کمک می کند ؟ چه رسانه هایی برای رپورتاژ آگهی مناسب هستند که باعث افزایش فروش محصولات ما می شود ؟
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید