صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ / ۲۳:۱۸
کد خبر: 12091
گزارشگر: 306
۳۰۵
۰
۰
۱
فرمانده سپاه الغدیر یزد خبر داد

اجرای بیش از 4000 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس

اجرای بیش از 4000 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس
یزد - فرمانده سپاه الغدیر با ابراز امیدواری به اینکه به زیبایی فرهنگ دفاع مقدس در بین مردم ترویج پیدا کند گفت: بیش از 4000 برنامه در قالب 500 عنوان در 23 محور و 14 برنامه شاخص در طول هفته دفاع مقدس در استان اجرا می شود
 آسیا نیوز / یزد ؛  سردار حسین زارع کمالی در آستانه هفته دفاع مقدس درجمع اصحاب رسانه استان با اشاره به اینکه دفاع مقدس بخشی از هویت عزتمند این تاریخ سرزمین است گفت : اقتدار، آرامش، امنیت و پیشرفت کشورمان را مدیون خون شهدا و جانفشانی ها و ایثاگری های رزمندان و خانواده ها و آزادگان عرصه ایثار و شهادت هستیم.
وی افزود: همایش فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس، رژه نیروهای مسلح، جلسات بصیرتی و معرفتی و برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی از مهمترین برنامه‌های این هفته است.
فرمانده سپاه الغدیر یزد ، دیدار با خانواده شهیدان، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهیدان، نواختن زنگ مهر و مقاومت، توزیع یک هزار سری نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت، پاسداشت روز سرباز، رونمایی از مستند دفاع مقدس، تجلیل از جهادگران و برگزاری همایش دیده‌بان صبح ویژه اصحاب رسانه را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد. 
وی تصریح داشت : بالغ بر 800 پایگاه‌های مقاومت بسیج، دستگاه‌های اجرایی و نهادها، تشکل‌ها و گروه‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در یزد و تمامی شهرستان‌های استان همکاری دارند و رویکرد حاکم بر این برنامه ها جهاد تبیین در ارتباط با دوران دفاع مقدس است .
زازع کمالی بیان کرد: نقش خبرنگاران در جهاد تبیین و انعکاس برنامه‌های هفته دفاع مقدس نقشی بی‌بدیل است و باید بیش از گذشته با عنایت به جنگ ترکیبی دشمنان ماموریت جهادی و انقلابی خود را در استان با همکاری بخش‌های مختلف انجام دهند.

 

سرهنگ منصور زارع مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد  نیز از برگزاری همایش فرماندهان و پیشکسوتان جهاد و شهادت استان در روز چهارشنبه ۳۰ شهریورماه جاری در مسجد حظیره خبر داد که از ساعت ۹ صبح با اجرای برنامه‌های مختلف برگزار می‌شود.
 
سرهنگ مسعود آرامش نماینده فراجا در یزد هم با تبیین اهمیت بزرگداشت هفته دفاع مقدس با مشارکت آحاد مردم، گفت: ترویج فرهنگ ایثار با توجه به هجمه همه جانبه فرهنگی و رسانه‌ای دشمن ضروری است و در این زمینه رسانه‌ها بایدحضور پررنگی داشته باشند.
گفتنی اینکه در پایان به سؤالات خبرنگاران پاسخ داده شد .

سید محمد جواد عرفانفر

 

اجرای بیش از 4000 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس ،  سردار حسین زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیریزد ، سرهنگ منصور زارع مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد ،  سرهنگ مسعود آرامش نماینده فراجا در یزد

 
https://www.asianews.ir/u/8cr
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید