صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۳:۰۶
کد خبر: 12099
گزارشگر: 213
۷۷۳
۰
۰
۳
یک گروه سایبری مدعی شد

حمله هکری به سایت ریاست‌جمهوری و خبرگزاری ایسنا

حمله هکری به سایت ریاست‌جمهوری و خبرگزاری ایسنا
خبرگزاری ایسنا و سایت ریاست‌جمهوری و چند وبسایت داخلی از دسترس مخاطبان خارج شده است.

به گزارش آسیانیوز، در ادامه قطع دسترسی به وب‌سایت‌های داخلی، صبح پنجشنبه، ۳۱ شهریور، خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا، نیز از دسترس خارج شد. پیش از آن در بامداد پنجشنبه، وب‌سایت نهاد ریاست‌‌جمهوری ایران و شماری دیگر از سایت‌های دولتی هک شده بودند.

براساس برخی خبرهای غیر رسمی گروه هکری انانیموس با انتشار تصویری از هک شدن وب‌سایت نهاد ریاست‌جمهوری ایران، در توییتی ادعاهای را طرح کرده است.

این گروه هکری در توییت دیگری، به قطع دسترسی خارجی سایت صداوسیما واکنش نشان داد.

گروه هکری انانیموس در روزهای گذشته هم برخی از وب‌سایت‌های نهادهای دولتی از جمله بانک مرکزی، سازمان پزشکی قانونی، پایگاه اطلاع‌رسانی دولت و خبرگزاری فارس را از دسترس خارج کرد.

انانیموس به معنای «گمنام»، نام یکی از معروف‌ترین گروه‌های هکری در جهان است.

مجموع حساب‌های کاربری این گروه در توییتر بیش از ۱۵ میلیون دنبال‌کننده دارد./

https://www.asianews.ir/u/8cz
اخبار مرتبط
نماینده مجلس گفت: معتقدم باتوجه به عدم کارکرد گشت ارشاد در تبیین کردن فرهنگ حجاب باید چنین موضوعی برداشته شود تا بیشتر از این فرزندان این سرزمین احساس ناامنی با چنین برخورد‌هایی نداشته باشند.
کتایون ریاحی در واکنش به مرگ مهسا امینی در بازداشت، گفت: حجابش اجباری بوده و به همین دلیل عبارت کشف حجاب توصیف درستی نیست.
محمدجواد ظریف درباره مرگ مهسا امینی پیامی منتشر کرده است.
براساس گزارش ها ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، با خانواده مهسا امینی که در بازداشت پلیس گشت ارشاد جان خود را از دست داد، تماس گرفته و وعده پیگیری مرگ فرزندشان را داده است.
بیمارستان کسری در یک اطلاعیه جزئیاتی جدید را درباره مرگ مهسا امینی و مرگ مغزی او منتشر کرده است.
یک گروه سایبری امروز، یکشنبه ۱۲ تیر، با انتشار ویدیویی ادعا کرد وب‌سایت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی را هک کرده و از کار انداخته و به بیش از دویست هزار سند و فایل دست یافته است که محرمانه هستند.
شرکت فولاد خوزستان صبح امروز، از حمله سایبری علیه این شرکت خبر داد و اعلام کرد به‌دلایل فنی قادر به ادامه فعالیت نیست و تا شرکت اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود؛ این در حالی است که یک گروه هکری موسوم به «گنجشک درنده» با ارسال پیام و ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی، مسئولیت این حمله سایبری را برعهده گرفت.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید