صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۱ مهر ۱۴۰۱ / ۲۱:۲۰
کد خبر: 12111
گزارشگر: 213
۹۹۱
۰
۰
۲
نت‌بلاکس اعلام کرد

تایید قطع سراسری اینترنت+عکس

تایید قطع سراسری اینترنت+عکس
نت‌بلاکس قطع اینترنت در ایران را تایید کرد.

 به گزارش آسیانیوز،، نت‌بلاکس که وضعیت ارتباطات اینترنت در جهان را رصد می‌کند قطعی اینترنت همراه در ایران را تایید کرد.

از حدود ساعت ۱۷ گزارش هایی مبنی بر اختلال در اینترنت همراه کشور مخابره می شد و سرانجام در حدود ساعت ۱۸ همانند شب گذشته شبکه اینترنت همراه به طور کامل از دسترس خارج شد.

قطع اینترنت



https://www.asianews.ir/u/8db
اخبار مرتبط
در حالی که رئیس قوه قضائیه خواهان برخورد بازدارنده و فوری با معترضان در اعتراضات اخیر کشور شد، ارتش ایران هم در بیانیه‌ای بر حمایت خود از نیروی انتظامی تاکید کرد.
گروهی از نمایندگان دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات در کنگره آمریکا در نامه‌ای به وزیر خزانه داری ایالات متحده٬ از او خواستند در صورت دریافت درخواست ایلان ماسک برای ارائه اینترنت ماهواره‌ای استارلینک به ایران، فورا با این تقاضا موافقت کند!
از ساعاتی قبل امکان دسترسی به اینستاگرام با آی پی ایران امکان‌پذیر نیست و اینستاگرام تنها با کمک فیلترشکن باز می‌شود و این مساله گمانه فیلتر اینستاگرام را مطرح می‌کند؛ این در حالی است که آیا مسدود شدن واتساپ و اینستاگرام مقطعی است؟
براساس گزارش ها با تصمیم شورای امنیت کشور، دسترسی کاربران ایرانی به اینستاگرام و واتس‌اپ قطع شد و معلوم نیست این تصمیم تا چه زمانی به طول خواهد انجامید.
براساس برخی گزارش‌های قطع شدن شبکه های اجتماعی در کشور، نت بلاکس اعلام کرد دسترسی به اینستاگرام و واتساپ در ایران دچار اختلالات گسترده‌ای شده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید