صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۲ مهر ۱۴۰۱ / ۱۴:۵۷
کد خبر: 12118
گزارشگر: 213
۲۵۱۳
۰
۰
۳
واکنش ها به انتقادات صریح «ستاره فوتبال» از اتفاقات اخیر کشور

حسن یزدانی در مقابل «جادوگر فوتبال»/جواد کاظمیان گفت علی کریمی مثل سلبریتی ها نان به نرخ روز نمی خورد!

حسن یزدانی در مقابل «جادوگر فوتبال»/جواد کاظمیان گفت علی کریمی مثل سلبریتی ها نان به نرخ روز نمی خورد!
براساس برخی گزارش ها ظاهرا حسن یزدانی در خصوص اعتراضات اخیر نسبت به پیج علی کریمی واکنش هایی نشان داده است.

به گزارش آسیانیوز، براساس اخبار بدست‌آمده حسن یزدانی پیج علی کریمی را در اینستاگرام بلاک، آنبلاک کرد.

بر اساس اخبار بدست‌آمده حسن یزدانی پیج علی کریمی را در اینستاگرام بلاک، آنبلاک کرد و به این ترتیب دیگر نه حسن یزدانی پیج علی کریمی را فالو کرده است و نه علی کریمی می تواند پیج حسن یزدانی را فالو کند.

حمایت جواد کاظمیان از علی کریمی؛ او خائن نیست!
جواد کاظمیان به حمایت از علی کریمی پرداخته و در برابر اتهام خیانت از سوی برخی رسانه ها ایستاده است. او در یادداشتی گفته که علی کریمی خائن نیست.

به گزارش وقت صبح به نقل از چندثانیه، جواد کاظمیان در این رابطه نوشته است:

علی کریمی خائن نیست

علی کریمی اغتشاشگر نیست

علی کریمی دلش کوچیکه ،غصه میخوره میریزه تو خودش پیر میشه از فقر و بدبختی حالش بد میشه

سیاست نداره حرف دلش و میزنه مثه یه عده سلبریتی فوتبالیست مربی بازیگر مجری خواننده ی نون و به نرخ روز نمیخوره ، علی خودشه رک و راست./

https://www.asianews.ir/u/8di
اخبار مرتبط
مهران مدیری مجری و کارگردان خداحافظی عجیبی را در اعتراض به اتفاقات اخیر از دورهمی و صدا و سیما در یک فیلم به اشتراک گذاشته است.
روزنامه ایران، علی کریمی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران، را به لیدری اعتراضات خیابانی متهم کرد؛ این در حالی است که بسیاری از هنرمندان و چهره های ورزشی و هنری از اتفاقات اخیر در کشور انتقاد کرده اند.
در حالی که بازگشت کارلوس کی‌روش به ایران برای هدایت تیم ملی قطعی شده است، امیر حاج رضایی،کارشناس صاحبنام فوتبال درباره شرایط فعلی مدیریت فوتبال ایران به آسیانیوز گفت: شرایط فوتبال کشورمان اصلا مناسب نیست و اداره کنندگان را تایید نمی کنم.
در حالی که امروز مهدی تاج برای دومین بار به ریاست فدراسیون فوتبال ایران رسید،علی کریمی، ستاره مردمی فوتبال ایران به این انتصاب واکنشی بسیار انتقادی نشان داد.
شهرداری تهران بیلبوردهای علی کریمی، ستاره مردمی فوتبال ایران را به‌‌ دلیل اظهارات او درباره صرف هزینه های زیاد در تاسوعا و عاشورا جمع آوری کرد.
سایت «فی گول» نوشت: فدراسیون فوتبال ایران طبق گزارش‌های رسیده هنوز به صورت مستقیم با کارلوس کی‌روش وارد مذاکره نشده، ولی به دلیل اختلافات در فدراسیون این کشور دراگان اسکوچیچ سرمربی کنونی ایران در آستانه برکناری قرار دارد.
با توجه به برخورد مسئولان باشگاه استقلال با وریا غفوری، بازیکن مردمی فوتبال ایران، گفته شده وی از این تیم حذف و جدا می شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید