صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۹ مهر ۱۴۰۱ / ۲۲:۱۶
کد خبر: 12150
گزارشگر: 306
۵۴۹
۰
۰
۱
فرماندار اردکان

پروژه 256 واحدی مسکن ملی اردکان 60درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

پروژه 256 واحدی مسکن ملی اردکان 60درصد پیشرفت فیزیکی داشته است
یزد - فرماندار اردکان در نشست شورای مسکن اردکان با حضور مدیر کل بنیاد مسکن با بیان اینکه توسعه مسکن ملی یکی از سیاست های جدی دولت سیزدهم است گفت: پروژه 256 واحدی مسکن ملی اردکان 60درصد پیشرفت فیزیکی داشته ، امیدواریم تا پایان سال به متقاضیان تحویل داده شود
اسیانیوز / یزد ؛ حسین سبزواری با اشاره به این که پیگیری های مناسبی در شهرستان پیرامون این‌مهم صورت گرفته است،  اضافه کرد: تا امروز پنج هزار و 852 نفر در طرح نهضت ملی مسکن اردکان  ثبت نام کردند که از این رقم چهار هزار و 680 نفر تایید نهایی شده اند .
فرماندار شهرستان اردکان با بیان اینکه در شهر احمدآباد نیز 966 نفر ثبت نام و 466 نفر تایید نهایی شده اند تصریح کرد: در طرح مسکن ملی باید ضعف های مسکن مهر پوشش داده شود و نباید شاهد نارسایی ها در حوزه مسکن مهر باشیم و همه گونه خدمات و تسهیلات باید در این راستا پیش بینی گردد .
 سبزواری بر لزوم رفع مشکل زمین‌های مربوط به ساخت مسکن در طرح نهضت ملی مسکن در سریع‌ترین زمان ممکن تاکید کرد.
مدیر کل بنیاد مسکن استان یزد نیز با بیان اینکه شهرستان اردکان دومین شهر استان از نظر تعداد افراد  ثبت نامی و واجدین شرایط و بیشترین تعداد افرادی هست که وجه اولیه طرح واریز نموده است می باشد تصریح کرد: حدود 75 درصد افراد ثبت نام شده از قشر کارگری شهرستان هستند.
علیرضا نادریان زاده  گفت: این طرح یکی از اولویت های اصلی مردم اردکان به ویژه با توجه به مهاجر پذیر بودن ووجود صنایع بزرگ در شهرستان است .
 
 
بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اولین نهاد سازندگی است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با فرمان حضرت امام خمینی (ره) تشکیل گردید و با توجه به اهمیت مسأله مسکن محرومان به فاصله 10 روز پس از استقرار نظام جمهوری اسلامی طی پیام مهمی در تاریخ 21 فروردین 1358 اقدام به افتتاح حساب 100 و تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نمودند. 
 
همزمان با فرمان تاریخی حضرت امام (ره) سومین شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی با اختصاص قسمتی از محل دفتر خود و معرفی مرحوم حجت السلام والمسلمین مناقب به سمت نماینده ولی فقیه و رئیس شوراء در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد به عنوان اولین شعبه در کشور فعالیت خود را آغاز کرد.
هم اکنون 186 هزار و 96 واحد مسکن روستایی و 90 هزار و 815  واحد مسکن شهری در کل کشور در دست ساخت است.
مرکز شهرستان 150 هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد.

سید محمد جواد عرفانفر

 

 

پروژه 256 واحدی مسکن ملی اردکان 60درصد پیشرفت فیزیکی داشته است ، حسین سبزواری  فرماندار اردکان ، علیرضا نادریان زاده مدیر کل بنیاد مسکن استان یزد

 

https://www.asianews.ir/u/8ef
اخبار مرتبط
یزد - طی حکمی از سوی وزیر کشور، حسین سبزواری به سمت فرماندار شهرستان اردکان منصوب شد
یزد - معاون فرماندار اردکان گفت: به همت شهرداری و دیگر ارگان ها جمع آوری سگ های بلاصاحب به شهر درحال انجام است
یزد - سرپرست فرمانداری اردکان گفت: ایجاد رعب و وحشت و القای حس ناامنی در بین شهروندان توسط مجرمین و تبهکاران از جرائم غیر قابل گذشت و نابخشودنی است
یزد - رییس بیمارستان ضیایی بیان داشت: بیمار ۲۸ ساله به‌عنوان اولین مورد ابتلا به تب کریمه کنگو در شهرستان اردکان شناسایی و مداوا شد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید