صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۶ آبان ۱۴۰۱ / ۱۶:۰۱
کد خبر: 12257
گزارشگر: 213
۷۶۲
۰
۰
۲
با حضور چشمگیر قطعه سازان داخلی و خارجی برای اولین بار

هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو برگزار می شود

هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو برگزار می شود
مدیرعامل شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو از برگزاری هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو در نمایشگاه بین المللی تهران خبر داد و گفت: بیش از 70 هزار متر مربع فضای نمایشگاهی جهت نمایشگاه قطعات و لوازم خودرو اختصاص یافته که برای اولین بار در این متراژ و مساحت نمایشگاه قطعات برگزار می شود

به گزارش آسیانیوز، مدیرعامل شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو از برگزاری هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو در نمایشگاه بین المللی تهران خبر داد و گفت: بیش از 70 هزار متر مربع فضای نمایشگاهی جهت نمایشگاه قطعات و لوازم خودرو اختصاص یافته که برای اولین بار در این متراژ و مساحت نمایشگاه قطعات برگزار می شود و به نوعی تمام فضای نمایشگاه بین المللی در این حوزه فعال شده است.

به نقل از سایپانیوز، جواد مرادی با بیان مطلب فوق افزود: با توجه به توصیه مقام معظم رهبری و نام گذاری امسال بر اساس “تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین”، در نمایشگاه حضور شرکت های دانش بنیان چشمگیر است به نحوی که 45 شرکت دانش بنیان بزرگ و فعال در این نمایشگاه حضور دارند. همچنین 600 شرکت داخلی و 55 شرکت خارجی از 11 کشور هلند، ایتالیا، آلمان، ترکیه، هند، چین، امارات، کره جنوبی، تایوان، ژاپن و اندونزی حضور دارند.

مدیرعامل شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو تاکید کرد: از سفرا و رایزن های اقتصادی کشورهای مختلف هم برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده که با توجه به برگزاری مناسب نمایشگاه تحول خودرو در ماه گذشته، بسیاری از آنها ابراز تمایل به حضور دارند.او با اشاره به اینکه این نمایشگاه تبلور علمی، صنعتی و نوآوری در حوزه قطعه سازی کشور است گفت: حضور پر شکوه در این نمایشگاه و عرضه دستاوردهای نوین و با کیفیت بیانگر توان و قدرت متخصصان و کارشناسان این حوزه است که در شرایط تحریم ها توانستند نیازهای این صنعت را تامین کنند.

مرادی با اشاره به دستور وزیر صمت در خصوص بررسی موضوع اصالت کالا و استانداردسازی قطعات با هدف جلوگیری از ورود قطعات تقلبی به بازار گفت: با هماهنگی معاونت صنایع وزارت صمت در خصوص حضور قطعه سازان و ارائه محصولاتشان در نمایشگاه، تمامی قطعات باید بر اساس استانداردهای تعریف شده تولید و از وزارت صمت مجوز اصالت کالا و کد رهگیری داشته باشند.

او با اشاره به اینکه رویکرد داشتن اصالت قطعه به تازگی از طرف وزارت صمت به قطعه سازان ابلاغ شده، گفت: بر همین اساس در طول برگزاری نمایشگاه، کارگاه آموزشی با حضور کارشناسان وزارت صمت برای قطعه سازانی که نیاز به آموزش دارند برگزار خواهد شد و به سئوالاتی که احیانا در این حوزه مطرح است پاسخگویی خواهند کرد. مدیرعامل شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو تاکید کرد: با توجه به حضور قطعات تقلبی که در بازار بسیار زیاد است و گاها مخاطرات تصادفی و مالی و جانی برای مردم در پی دارد لذا این طرح مورد موافقت و استقبال قالب قطعه سازان واقع گردیده است.

گفتنی است هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو از 9 الی ۱۲ آبان ماه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد و علاقمندان می توانند از ساعت ۸ تا ۱۵ از این نمایشگاه بازدید کنند./


آسیانیوز
https://www.asianews.ir/u/8hg
اخبار مرتبط
یزد - رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور از تعیین تکلیف خودرو‌های توفیقی در این انبار خبر داد
وزیر اقتصاد درباره وضعیت حساب‌های شخصی و تجاری تعیین تکلیف کرد و گفت: مساله حساب‌ها متعلق به قانون بودجه ۱۴۰۰ و موضوعی خاتمه یافته بود و بنای دولت این است که در حوزه تفکیک حساب‌های شخصی و تجاری که از نکات انضباط بخش و تسهیل کننده است بر خوداظهاری و اعتماد به خود فعالان اقتصادی متکی باشد.
به کمک این وسیله می توانید از موقعیت و وضعیت خودرو تان در هر لحظه و هر مکان آگاه شوید.
معاون اول رئیس جمهور مصوبه دولت درباره شرایط ثبت سفارش، تأمین ارز و واردات خودروی سواری کامل در سال ۱۴۰۱ را امضا و برای اجرا ابلاغ کرد.
خریداران و فروشندگان خودرو تحلیل‌های مبهمی را در برابر خود می‌بینند و در نهایت اتخاذ تصمیم به خرید خودرو یا فروش آن به امری بسیار دشوار تبدیل می‌شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید