صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۰ آبان ۱۴۰۱ / ۱۵:۱۱
کد خبر: 12292
گزارشگر: 306
۳۷۸
۰
۰
۱

طرح استانی « طراوت» ویژه کانون های مساجد در شهر یزد اجرا می شود

طرح استانی « طراوت» ویژه کانون های مساجد در شهر یزد اجرا می شود
یزد - رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری گفت: طرح استانی « طراوت» ویژه کانون های مساجد با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در شهر یزد اجرا می شود که هدف از آن جذب جوانان و نوجوانان به مساجد است

آسیانیوز / یزد ؛ حجت الاسلام صداقت رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در نشست توجیهی فاز دوم طرح استانی « طراوت» ویژه کانون های مساجد گفت: در فضای اخیر و اغتشاشاتی که به وجود آمد، یکی از اصلی ترین مشکلاتی که مطرح شد در خصوص استفاده از فضای مجازی و تربیت نوجوانان در این فضا بوده است.

وی افزود: طرح استانی طراوت در فاز دوم خود در بیش از 50 مسجد شهر یزد اجرا می شود که علاقمندان می توانند با ثبت نام در مساجد از این طرح بهره مند شوند.

صداقت در ادامه تصریح داشت : تفکر و نوع زندگی امروز جوانان ما بر اساس یک دهه استفاده از فضای مجازی بوده است و آنچه بعد از لقمه حلال پدرو مادر بچه های ما را تربیت می کند زیست بوم است.

 

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد بیان کرد: پیامبر اکرم (ص) می فرمایند که اگر کسی عادت به مسجد رفتن دارد به ایمان او شهادت دهید زیرا زیست بوم مسجد تربیت کننده است و ایمان انسان را تکمیل می کند و ما امروز برای این که بتوانیم در این مسیر گام برداریم باید این مسیر و منش را در جامعه تقویت کنیم.

 

حجت الاسلام صداقت گفت: اساس کار ما بایستی مسجد باشد زیرا تاثیرگذاری فرهنگی دارد و نمونه کار پژوهشی که در تهران انجام دادیم مشخص شد در مناطقی که بیشترین مسجد و با کیفیت ترین مساجد را داراست کمترین آسیب های اجتماعی را در این مناطق داریم.

 

وی ادامه داد: دشمنان به دنبال این هستند که مردم ما پا در مساجد نگذارند و ما باید با برنامه ریزی بسیاری از فعالیت های خود را مسجد محوری قرار دهیم.

  

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد تاکید داشت : تنها راه مقابله با بحران ها و فتنه ها ایجاد زیست بوم های مسجدی و جذب جوانان و نوجوانان در این زیست بوم ها است.

سید محمد جواد عرفانفر

 

 

طرح استانی « طراوت» ویژه کانون های مساجد در شهر یزد اجرا می شود ، حجت الاسلام صداقت رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد

https://www.asianews.ir/u/8if
اخبار مرتبط
یزد - رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری در چهارمین جشنواره شهید رجایی در سال ۱۴٠۱ به عنوان مدیر برتر فرهنگی استان انتخاب شد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید