صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۲۹ آذر ۱۳۹۸ / ۱۷:۱۶
کد خبر: 1230
گزارشگر: 49
۱۷۹۴
۱
۰
۴
مژده به صاحبان کسب‌وکارهای مجازی

راه حلی ساده برای افزایش دنبال‌کننده در اینستاگرام

راه حلی ساده برای افزایش دنبال‌کننده در اینستاگرام
دامنه گسترده مشتری‌ها در فضای مجازی و حضور چشم‌گیر ایرانی‌ها در اینستاگرام، باعث شده که این شبکه اجتماعی تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین بنگاه‌های مالی ایران بشود.
جهان به سمت دیجیتال شدن پیش می‌رود و تمام اجزای دنیای ما درگیر فضای مجازی شده است. کارهای بانکی، خرید و فروش کالاها از هر جنس و همچنین گذارندن اوقات فراغتمان به دنیای مجازی و فضای اینترنت کشیده شده و در آینده وابستگی جوامع به اینترنت و فضاهای مجازی مثل اینستاگرام، روز به روز بیشتر خواهد شد. در چنین شرایطی اغلب کسب و کارها به سمت دیجیتال شدن حرکت کرده‌اند و حتی فروشگاه‌های کوچک هم با تاسیس صفحه‌ای در اینستاگرام می‌توانند به فروش کالاهای خود به مشتری‌هایی از سراسر ایران بپردازند. دامنه گسترده مشتری‌ها در فضای مجازی و حضور چشم‌گیر ایرانی‌ها در اینستاگرام، باعث شده که این شبکه اجتماعی تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین بنگاه‌های مالی ایران بشود.
تفاوت‌های چشم‌گیری بین کسب و کار به شکل سنتی و کسب و کار اینترنتی وجود دارد. به همین دلیل آگاهی از بازار و چگونگی کارکرد آن، از اصول اولیه راه‌اندازی بیزینس در اینستاگرام است. بسیار کسانی بوده‌اند که با راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرام و صرف هزینه سنگین برای تبلیغات راه به هیچ جا نبرده‌اند و ضررهای هنگفتی کرده‌اند؛ چرا که با شیوه کار در این بازار جدید آشنایی نداشتند. برای رفع این مشکل باید چه‌کار کرد؟ این سوال اغلب کسانی است که در این مسیر شکست خورده‌اند یا هنوز دو دل هستند که آیا پای در این راه بگذارند یا خیر.
در تمام دنیا یکی از ساده‌ترین کارهایی که برای حفاظت از سرمایه می‌توان انجام داد، مراجعه به آژانس‌های کسب و کار است. در ایران این آژانس‌ها هنوز امتحان پس نداده‌اند و به‌خصوص برای کسب و کارهای کوچک ایده‌های خوبی مطرح نمی‌کنند. اما شرکت دیجیتال مارکتینگ هشتگ مدیا، موفق شده تمام نیازهای کسانی که می‌خواهند پا در این راه بگذارند را برطرف کند. امیر تشکر، به عنوان یکی از بنیانگذاران هشتگ مدیا با برگزاری هفتگی کارگاه‌های آموزشی اینستاگرام و چگونگی کار کردن با آن در سراسر ایران، به صدها نفر آموزش داده که چگونه در کسب و کار مجازی‌شان موفق باشند. سینا فرحی، دیگر بنیان‌گذار هشتگ مدیا در مورد دیگر فعالیت‌های این شرکت گفت: «افرادی که مایل به فعالیت جدی و سودآور در فضای اینستاگرام هستند، می‌توانند به هشتگ مدیا مراجعه کنند و با مشاهده صدها نمونه کار موفق و راهنمایی‌هایی که کارشناسان ما می‌کنند، به آنچه می‌خواهند برسند. هشتگ مدیا در سه ماه اخیر با برگزاری چهار کمپین در اینستاگرام موفق شد صدها هزار دنبال‌کننده برای شرکای تجاری‌اش به ارمغان بیاورد و با تجربه‌ای که تیم ما دارد، می‌توانیم به هر کسی که مایل است تا در این فضا پیشرفت کند کمک کنیم.»
اگر تاکنون با هشتگ مدیا و کمپین‌ها و کارگاه‌های اینستاگرامی‌اش آشنا نشده‌اید، می‌توانید به صفحه FARAHI_OFFICIAL که با تیک آبی در اینستاگرام مشخص شده مراجعه و اطلاعات لازم را کسب کنید.
 
نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/1eI
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
زهرا شاهرخی
۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
0
1

👍��


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید