صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۱۴ آبان ۱۴۰۱ / ۲۱:۴۴
کد خبر: 12306
گزارشگر: 213
۷۴۵
۱
۰
۲
اظهارات رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره افزایش کمک معیشیتی

واریز یارانه ۴۰۰ هزار تومانی ادامه دارد

واریز یارانه ۴۰۰ هزار تومانی ادامه دارد
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: میزان یارانه ۴۰۰ هزار تومانی سال آینده نیز پرداخت می‌شود و افزایش کمک معیشتی ادامه دارد.
به گزارش آسیانیوز، رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: سال آینده یارانه ۴۰۰ هزار تومانی پرداخت می‌شوند.

میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: میزان یارانه ۴۰۰ هزار تومانی سال آینده نیز پرداخت می‌شود.

 مسعود میرکاظمی درباره وضعیت پرداخت یارانه ۴۰۰ هزار تومانی در لایحه بودجه سال آینده گفت: هنوز بررسی لایحه به این قسمت نرسیده است و فعلا روی منابع و مصارف کار می کنیم تا منابع و مصارف، درآمدها، حقوق و غیره مشخص شود؛ بحث یارانه مربوط به تبصره ۱۴ بودجه و در حوزه سازمان هدفمندسازی یارانه ها است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه اضافه کرد: همین میزان یارانه، سال آینده نیز پرداخت می‌شود.

 میرکاظمی درباره اینکه احتمال ایجاد سامانه برای پرداخت یارانه غیرنقدی در سال ۱۴۰۲ وجود دارد یا نه، تصریح کرد: اگر روی سامانه کار شود و این سامانه آمادگی پیدا کند و به عنوان نمونه در شهر یا استانی اجرا شود و اجرای آن موفقیت‌آمیز باشد، احتمال استفاده از پرداخت یارانه غیرنقدی در سال ۱۴۰۲ وجود دارد.

رئیس سازمان برنامه وبودجه در پاسخ به اینکه آیا کار قابل‌توجهی در دولت سیزدهم انجام شده است، گفت: کارهای خوب فراوان انجام شده و همین که دولت را با آن وضعیت تحویل گرفت و متوقف نشد و کار را ادامه داد کار بزرگی است./
https://www.asianews.ir/u/8is
اخبار مرتبط
وزیر اقتصاد درباره وضعیت حساب‌های شخصی و تجاری تعیین تکلیف کرد و گفت: مساله حساب‌ها متعلق به قانون بودجه ۱۴۰۰ و موضوعی خاتمه یافته بود و بنای دولت این است که در حوزه تفکیک حساب‌های شخصی و تجاری که از نکات انضباط بخش و تسهیل کننده است بر خوداظهاری و اعتماد به خود فعالان اقتصادی متکی باشد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه می‌گوید برنامه جدیدی برای افزایش حقوق کارمندان دارد.
در حالی که یارانه نقدی ۴۰۰ هزار تومانی برای گروهی از دهک ها واریز خواهد شد، ثبت‌نام دوباره افراد جامانده یارانه ها و انصرافی‌های قبل، توسط سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها و از طریق درگاه my.gov.ir صورت می‌پذیرد.
قرار بود طرح کالابرگ از شهریور اجرا شود، اما به دلیل عدم آماده شدن زیرساخت‌ها، رئیس سازمان برنامه و بودجه از اصلاح و تداوم میزان یارانه نقدی خبر داده است.
دور اول سفرهای استانی ابراهیم رئیسی به تازگی به پایان رسیده و حاصل بسیاری از این سفرها تخصیص سهمیه وام قرض‌الحسنه به مردم هر استان است.
از ابتدای پرداخت یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی صحبت از اجرای طرح کالابرگ به جای یارانه نقدی به میان آمد؛ طرحی که قرار بود شهریور اجرا شود اما به تعویق افتاد و حالا درباره افزایش یارانه ها خبرهایی به گوش می رسد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
قلی
۱۴۰۱/۰۹/۰۴
0
0
0

اگر این قضیه یارانه ها خوب تحلیل و ابعاد آن از مناظر مختلف واکاوی شود به نتایج بسیار مضری از بابت آسیب رساندن،فقیرتر شدن شهر وندان انهم اقشار پایین دست میرسیم،نگوییم در ایران اقتصاد وجود دارد،این چیزی که اسمش را گداشته اند اقتصاد در حقیقت جوک است،چرا؟؟؟؟؟؟اول آنکه درآمد دولت به هیچ عنوان شفاف گزارش نمیشود،یک آمار سر جمع داده میشود،آمارها یا دروغ است یا دستکاری شده،هزینه ها هم به همین شکل،تازه هزینه ها سری تر است،در باب آسیب‌های یارانه همین بس که قیمت کالاها وخدمات روزانه در حال افزایش،اما مبلغ صدقه سری یارانه ثابت،لذامنت سر شهروند گذاشته میشود که تفاوت دو نرخ به شما یارانه داده میشود،البته همه شهروندان از این آشفته بازار صرر نمی کنن،بانکها،تجار،صاحبان سرمایه،و.....از این آشفتگی سود میبرن،کارگران،معلمان،کارمندان،مزد بگیران ساعتی،روزانه آسیب میبینن،لذا این اقشار روز به روز فقیر تر،دولت هم بر طبل،ودر نقاره می‌کوبد وعربده میکشد که همه چیز تحت کنترل است؟؟؟؟؟؟؟؟خدا پدر ومادر را بیامرزد مردم این یارانه را نمی‌خواهند اگر صداقت داری که نداری نظارت وکنترل را شدید کن


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید