صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۵ آبان ۱۴۰۱ / ۱۸:۳۵
کد خبر: 12325
گزارشگر: 306
۲۸۹
۰
۰
۱

مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ابوذر در یزد تمدید شد

مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ابوذر در یزد تمدید شد
یزد - مهلت ارسال ‌آثار به دومین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان یزد تا هشت دیماه تمدید شد
آسیانیوز / یزد ؛  امیررضازاده در خصوص زمان ارسال آثار به دومین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در این استان اظهار کرد:‌ با توجه به تغییر مدیریت ارشد سازمان بسیج رسانه کشور و همچنین اعمال یک سری تغییرات در روند اجرایی رویداد فرهنگی، رسانه ای ابوذر زمان ارسال آثار در این دوره جشنواره استانی تمدید شد.
وی با بیان این که زمان ارسال آثار به دومین جشنواره ابوذر در استان یزد تا دیماه امسال تمدید شده است، افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده اختتامیه این دوره جشنواره 21 دیماه همزمان با روز بسیج رسانه در استان یزد برگزار می‌شود.
 علاقه مندان به شرکت می‌توانند آثار خود به آدرس اینترنتی www.basijrasaneh.ir و یا به گروهی مجاز که توسط روابط عمومی جشنواره اعلامی می‌شود ارسال کنند.       
دبیر برگزاری این دوره جشنواره ابوذر در استان یزد رویکرد دومین دوره این رویداد استانی را آموزش و تقویت ظرفیت‌های موجود رسانه‌ای برای اثرگذاری بیشتر در حوزه جهاد تبیین عنوان کرد و گفت: دومین جشنواره ابوذر در استان یزد دارای ۱۱ قالب خبری مختلف و ۱۱ محور ملی و سه محور استانی است..
رضازاده گزارش تحقیقی و تحلیلی، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی، مستند و پادکست را قالب‌های تعیین شده برای این دوره جشنواره ابوذر در استان یزد عنوان کرد و ادامه داد: تولید محتوای رسانه‌ای ویژه جامعه ایثارگری یزد، گردشگری یزد با محوریت فرهنگی اسلامی و دستاوردهای دانش بنیان در حوزه آب و پزشکی هم محورهای استانی تعیین شده در این دوره جشنواره ابوذر است.
وی با بیان این‌که هر کدام از آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره باید در یکی از رسانه های رسمی و مجوز دار استان منتشر شده باشد، تأکید کرد: آثار ارسالی باید در بازه زمانی 1401/01/01 تا1401/10/08 منتشر شده باشد.

سید محمد جواد عرفانفر

 

مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ابوذر در یزد تمدید شد ، امیررضازاده  دبیر برگزاری این دوره جشنواره ابوذر در استان یزد

https://www.asianews.ir/u/8jb
اخبار مرتبط
یزد - معاون حقوقی، امورمجلس و استانهای دانشگاه پیام نور با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد دیدار و گفتگو کرد
یزد - برگزاری رویدادهای فرهنگی را از جمله عوامل موثر در پویایی اجتماعی و فرهنگی دانست و اظها رکرد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر یکی از تخصصی ترین جشنواره‌های رسانه‌ای کشور است که نه تنها برای خبرنگاران مفید است به واسطه تولیدات رسانه ای مختلف نقش مهمی در نشاط عمومی جامعه ایفا می کند
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید