صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۲۱ آبان ۱۴۰۱ / ۲۱:۵۷
کد خبر: 12374
گزارشگر: 306
۳۳۲
۰
۰
۱
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد مطرح کرد

ایثارگران سرمایه داران واقعی کشورند

ایثارگران سرمایه داران واقعی کشورند
یزد - جلسه شورای مشاوران ایثارگران دستگاه های اجرایی استان صبح امروز به ریاست مهندس علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار شد
آسیانیوز / یزد ؛ مهندس عزیزی در این جلسه با اشاره به جمعیت ۴۴ هزار نفری جامعه ایثارگری استان گفت: ایثارگران سرمایه داران واقعی این نظام و کشورند و از سرمایه وجودی خود برای اعتلای آن  سرمایه گذاری کردند.
 
وی با بیان اینکه جامعه ایثارگری توقعی از مسئولان ندارند اما وظیفه مسئولان پیگیری مسائل و رفع مشکلات آنان است ابراز داشت: مسئولان میز و موقعیت خود را مدیون ایثارگری ایثارگران هستند و در برابر این قشر وظیفه سنگینی بر عهده دارند بنابراین کوتاهی در این حوزه نیز نابخشودنی است.
 
 
مهندس عزیزی؛ مشاوران ایثارگران را یاوران دلسوز و امین این قشر از جامعه دانست و گفت: مشاوران باید با ارتباط نزدیکی که با خانواده های ایثارگر ایجاد میکنند مشکلات آنان را احصاء کرده و آن را به مدیران دستگاه ها بازتاب دهند ضمن اینکه نباید در پیگیری ها تنها به مکاتبات اداری اکتفا کنند بلکه باید مجدانه مسائل را دنبال کرده و تا سرحد امکان مرتفع سازند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وجود خلاء های قانونی در خصوص جامعه ایثارگری ابراز داشت: قطعا در این زمینه نقایص قانونی هم وجود دارد که یکی از وظایف مشاوران جمع آوری همین خلاء ها و نواقص و انتقال آن به نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.
 
وی در پایان شهید سلیمانی را الگوی بارز برای مسئولان در خدمتگذاری به مردم و توجه به جامعه ایثارگری دانست و گفت: همه ما که ارادتمند به این شهید والامقام هستیم باید سیره عملی ایشان را نیز در خدمت به مردم به ویژه جامعه ایثارگری سرلوحه کار خویش قرار دهیم.

سید محمد جواد عرفانفر 

 

 

ایثارگران سرمایه داران واقعی کشورند ، مهندس عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد

https://www.asianews.ir/u/8ko
اخبار مرتبط
یزد - مهلت ارسال ‌آثار به دومین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان یزد تا هشت دیماه تمدید شد
یزد - معاون حقوقی، امورمجلس و استانهای دانشگاه پیام نور با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد دیدار و گفتگو کرد
یزد - برگزاری رویدادهای فرهنگی را از جمله عوامل موثر در پویایی اجتماعی و فرهنگی دانست و اظها رکرد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر یکی از تخصصی ترین جشنواره‌های رسانه‌ای کشور است که نه تنها برای خبرنگاران مفید است به واسطه تولیدات رسانه ای مختلف نقش مهمی در نشاط عمومی جامعه ایفا می کند
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید