صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۳۰ آذر ۱۳۹۸ / ۱۸:۵۳
کد خبر: 1238
گزارشگر: 49
۴۶۴۸۰
۶
۶
۱۹
ماجرای "امیرتشکر"

حفاظت از سلبریتی‌ها

حفاظت از سلبریتی‌ها
افرادی هستند که با توانایی و دانش‌شان برای مقابله با هکرها و سودجویان استخدام می‌شوند تا راه سواستفاده آنها را مسدود کنند. یکی از معروف‌ترین چهره‌هایی که این وظیفه را بر عهده دارد، امیر تشکر است.
اغلب دیده‌ایم که چهره‌های معروف تیم حفاظتی دارند و برای محافظت از جان و مال‌شان سراغ افراد کارکشته‌ای که با خطرهای احتمالی آشنا هستند می‌روند. با پیشرفت تکنولوژی و گسترش روزافزون شبکه‌های اجتماعی، ستاره‌ها و چهره‌های معروف هر کدام دارای صفحه شخصی شدند که این صفحه، به نوعی یکی از مهم‌ترین اموال و دارایی‌های این افراد است. اگر فردی موفق به دسترسی به اطلاعات حساب کاربری ستاره‌ها شود، جدای از اینکه به حریم شخصی فرد تجاوز کرده، می‌تواند سواستفاده‌های بسیاری بکند و حتی اعتبار و چهره قربانی‌اش را مخدوش کند. به همین دلیل افرادی هستند که با توانایی و دانش‌شان برای مقابله با هکرها و سودجویان استخدام می‌شوند تا راه سواستفاده آنها را مسدود کنند. یکی از معروف‌ترین چهره‌هایی که این وظیفه را بر عهده دارد، امیر تشکر است. چهره‌ای سرشناس در فضای اینستاگرام که علاوه بر حفاظت از صفحات کاربران معروف، از بنیان‌گذاران یکی از معتبرترین شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ ایران هم هست.
امیر تشکر، در سال ۱۳۶۲ در خانواده‌ای هنردوست متولد شد. او در رشته فناوری اطلاعات و ارتباطات در تهران فارغ التحصیل شده. بهنام تشکر، بازیگر معروف سینما، تئاتر و تلویزیون، بهروز تشکر، مجری معروف صداوسیما و بهرام تشکر، کارگردان تئاتر، از برادران او هستند. امیر تشکر، علاوه بر اینکه یکی از همکاران ثابت اغلب چهره‌های معروف اینستاگرام محسوب می‌شود، خود نیز یک سلبریتی است و بیش از یک میلیون دنبال‌کننده دارد. تشکر که هوش اقتصادی و بازاریابی فوق‌العاده‌ای دارد، موفق  شده با همکاری سینا فرحی هشتگ مدیا را بنیان‌گذاری کند که در حال حاضر بزرگ‌ترین شرکت دیجیتال مارکتینگ ایران در فضای اینستاگرام است. کم‌تر شرکتی یارای رقابت با هشتگ مدیا را دارد، چرا که بیش از صد چهره معروف از بین بازیگران، ورزشکاران و هنرمندان با هشتگ مدیا همکاری می‌کنند و در پیش‌برد اهداف این شرکت نقشی موثر دارند. پلتفورم آنلاین هشتگ مدیا ماحصل سال‌ها تجربه تشکر در زمینه دیجیتال مارکتینگ است. او یکی از سخنران‌های بزرگ‌ترین سمینار بازاریابی، فروش و تبلیغات دیجیتال مارکتینگ بود که با حضور نوابغ و بزرگان کسب و کار شبکه‌های اجتماعی در ایران برگزار شد.
امیر تشکر، در کنفرانس خبری خود در الکامپ، که مهم‌ترین رویداد مربوط به تکنولوژی در ایران است، آینده کسب و کارهای اینترنتی در ایران را بسیار روشن ارزیابی کرد. او که خود مشاور بسیاری از شرکت‌های موفق در زمینه کسب و کار اینترنتی است در این کنفرانس گفت: «آینده شبکه‌های اجتماعی در ایران روشن است. شرکت‌هایی که می‌خواهند وارد این حوزه بشوند باید آگاه باشند که مشاوره نقشی کلیدی در موفقیت یا شکست شرکت‌شان خواهد داشت. با مشاوره صحیح می‌توانید رشدی روزافزون را تجربه کنید.» او همچنین به اهمیت تولید محتوا و دقت در انتخاب محتوای مناسب مخاطب هدف تاکید بسیاری داشت. 
امیر تشکر بعد از موفقیت‌هایی که در ایران به دست آورد، به کشورهای همسایه سفر کرد تا با برگزاری کارگاه‌ها و سمینارهای آموزشی، دانشش را در اختیار هموطنان خارج از کشور هم قرار بدهد. او بعد از برگزاری چند دوره کارگاه در شهرهای مختلف ایران، راهی ترکیه و امارات شد و کارگاه‌های آموزشی دیجیتال مارکتینگش با استقبال چشم‌گیری همراه بود. بار آموزشی بالا و اثرگذاری فوق‌العاده روی شرکت‌کنندگان در کارگاه‌ها، باعث شد او عنوان برترین استاد آموزشی ایران را از آن خود کند.
تشکر در صفحه اینستاگرامش به آموزش تولید محتوا و مشاوره تبلیغاتی می‌پردازد. او با انتشار ویدئوهایی با مضامین آموزشی موفق شده مخاطبان بسیاری جلب کند و در دو سال اخیر بلیت تمام کارگاه‌های آموزشی‌اش در کم‌تر از چند ساعت به فروش رسیده. تشکر ویدئویی بخشی از کلاس‌های آموزشی‌اش را در بخش هایلایت استوری‌های اینستاگرامش قرار می‌دهد که از پربازدیدترین ویدئوهای آموزشی فارسی‌زبان هستند.
همانطور که اشاره شد، امیر تشکر در خانواده‌ای هنردوست به دنیا آمده و علی‌القاعده او نیز در این حیطه دستی بر آتش داشته است. او در بیش از ۷ تئاتر و مجموعه تلویزیونی، به عنوان دستیار کارگردان و برنامه‌ریز فعالیت کرده. ذوق هنری او در پیش‌برد اهداف شرکت دیجیتال مارکتینگ هشتگ مدیا نقشی کلیدی داشته و تجارب او در برنامه‌ریزی کارهای هنری، باعث شده کمپین‌های هشتگ‌مدیا، چهره‌ای متفاوت از سایر کمپین‌های زرد اینستاگرامی داشته باشد. او نابغه حفاظت از سلبریتی‌ها محسوب می‌شود و تاکنون هیچ فرد، نهاد یا شرکتی که حفاظت از صفحه اینستاگرامش را به تشکر سپرده، با مشکل مواجه نشده و امنیتش تمام و کمال تامین شده است. با توجه به سیر صعودی هشتگ مدیا در مدت زمانی که از تاسیسش می‌گذرد، می‌توان گفت آینده دیجیتال مارکتینگ و اینفلوئنسر مارکتینگ ایران تحت سیطره این شرکت خواهد بود. هشتگ مدیا تاکنون چهار کمپین اینستاگرامی برگزار کرده که در مجموع بیش از صدها هزار دنبال‌کننده به همکاران هشتگ‌مدیا اضافه شده است. جوایزی مانند ۱۰۰ میلیون تومان پول نقد، پژو ۲۰۶، پژو پارس، کوئیک، آیفون ۱۱ پرو، سکه بهار آزادی، سفرهای زیارتی و سیاحتی و میلیون‌ها تومان پول نقد، در کمپین‌های هشتگ مدیا، به شرکت‌کنندگان اهدا شده است. یکی از کارهای جالبی که شرکت امیر تشکر انجام داده، اهدای جایزه به قید قرعه به کسانی است که کامنت‌های مثبت و بدون ناسزا می‌گذارند تا فضای بدی که بر این شبکه اجتماعی حاکم شده، با فضایی مناسب همگان جایگزین شود.
نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/178
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
علیرضا
۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
0
0

یک تایید دومرحله ای چیز خواستی نداره یک گوه رو بزرگ میکنید کوس ننش هیچی بارش نیست فقط پول میگیره کلاه بردار

قلی علی پور
۱۳۹۹/۰۴/۲۶
0
0
0

لطفا به خودش فحش بدید.چیکار به خانوادش دارید. ولی ایشون تو یه چیز نابغس اون هم شیادی.کامپیوتر بلد نیست روشن خاموش کنه خودش رو گذاشته هکر. ای گند بزنه به این مملکت که این نابغش هست.

آرش
۱۳۹۹/۰۵/۰۴
0
0
0

درستش شیاد مدیا هست نه هشتگ مدیا.مرتیکه دو زاری

مهدی
۱۳۹۹/۰۵/۱۸
0
0
0

این چه متخصص امنیته که پیج خودش بسته شد. https://www.instagram.com/amiretashakor/ این پیج دیگ در دسترس نیست. یه مشت سلبیریتی احمق این کلاه بردار رو بزرگ کردن.

سمیرا
۱۳۹۹/۰۶/۱۱
0
0
0

سلام این کلاهبردار که پیجشو های سید و تیم هدیرمن بستن رسانه ایم شد همه فهمیدن. چه ابروریزی شد.

Kyan
۱۳۹۹/۱۱/۲۲
1
0
0

این پفیوزارو بزرگ نکنین


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید