صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۳ آبان ۱۴۰۱ / ۱۷:۴۶
کد خبر: 12396
گزارشگر: 306
۳۹۸
۰
۰
۱

نظارت و کنترل و بازار در بازدید وگشت مشترک استاندار

نظارت و کنترل و بازار در بازدید وگشت مشترک استاندار
یزد - حضورسرزده استاندارمحترم و مدیر کل تعزیرات حکومتی و مدیران ارشد استان یزددر بازار
آسیانیوز / یزد ؛ به منظور استمرار کنترل و نظارت بر بازار و فروشگاه های عرضه مواد غذایی، فاطمی استاندار یزد به همراه مهاجریان مقدم مدیرکل تعزیرات استان و معاون سازمان صمت، و رئیس اتاق اصناف و جمعی دیگر از مدیران دستگاه های نظارتی در قالب گشت مشترک تعزیرات بصورت سرزده از بازار و برخی از فروشگاه های سطح شهر بازرسی بعمل آوردندکه حاصل از این بازرسی تشکیل پرونده و تکمیل گزارشهای متخلفین از سوی مراجع نظارتی و ارسال این گزارشها جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد گردد.
در این حضور فاطمی استاندار یزدگفت: متاسفانه هر چند تخلفاتی در بازار مشاهده شد ولی باید فضای بازار به نفع مردم کنترل و نظارت شود و این کنترل و نظارتها باید ادامه داشته باشد.
در ادامه این گشت مشترک مهاجریان مقدم در مصاحبه خود ، با بیان اینکه هرروز این گشت مشترک با دستگاه های نظارتی برگزار میشود و نظارتها ادامه خواهد داشت ولی با دستور و تاکید استاندار محترم فعال تر خواهدشد.

سید محمد جواد عرفانفر

 

 

نظارت و کنترل و بازار در بازدید وگشت مشترک استاندار ، فاطمی استاندار یزد ، مهاجریان مقدم مدیرکل تعزیرات استان

https://www.asianews.ir/u/8la
اخبار مرتبط
یزد - بازنشسته یزدی مبلغ ۶۵ میلیون تومان را جهت آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد اهدا نمود
یزد _ مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان از اجرای طرح رایگان سند دار کردن اراضی کشاورزی روستائی در شهرستان بهاباد خبر داد و گفت: از مجموع اراضی کشاورزی این شهرستان، تنها ۳ درصد مستندسازی شده و دارای سند مالکیت کاداستری می باشد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید