صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲۶ آبان ۱۴۰۱ / ۲۰:۳۸
کد خبر: 12402
گزارشگر: 306
۱۹۹
۰
۰
۱
فرمانده سپاه الغدیر یزد خبر داد

بمناسبت هفته بسیج هزار و ۷۰۰ برنامه در سطح استان برگزار می شود

بمناسبت هفته بسیج هزار و ۷۰۰ برنامه در سطح استان برگزار می شود
یزد - فرمانده سپاه الغدیر در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج با اعلام برنامه های این نهاد در استان یزد گفت:‌ شعار هفته بسیج سال جاری « بسیج خدمتگذار ملت» است که هزار و ۷۰۰ برنامه در قالب ۲۳۰ عنوان توسط اقشار مختلف بسیج در سطح استان برگزار می شود

آسیانیوز / یزد ؛  سردار « حسین زارع کمالی » همایش جریان شناسی فدک ویِژه مداحان و مدیران هیئات مذهبی، اجتماع اقتدار بسیجیان، همایش دختران حاج قاسم و همایش زیست عفیفانه را از برنامه های پیش بینی شده در هفته بسیج اعلام کرد.

فرمانده سپاه الغدیر یزد افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومت، اختتامیه رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج، جشنواره جهادگران علم و فناوری و تجلیل از عوامل رویداد علمی ملی «تا ثریا» را از جمله برنامه های شاخص هفته بسیج برشمرد.

وی همچنین از آغاز اردوی جهادگران فاطمی در استان یزد در هفته بسیج خبر داد و گفت: این اردو برای دومین بار در سال جاری با حضور ۱۵۰ تیم تخصصی برگزار می شود که مهمترین و شاخص ترین اقدام ۲۰ تیم، آغاز احداث ۱۹ واحد مسکونی برای محرومان است.

فرمانده سپاه الغدیر با اشاره به اینکه بعد از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بسیج ماموریت ده ساله ای تنظیم کرد اظهار داشت: هدف کلان بسیج استحکام بخشی درونی در بازه ده ساله برای نقش افرینی موثر برای مردم سازی، دولت سازی و تمدن سازی برای رسیدن به هدف اصلی است.

وی با یادآوری اینکه بسیج و پیشرفت های نظامی یکی از مولفه های قدرت است ابراز داشت: در ابتدای انقلاب اسلامی حتی برای وارد کردن سلاح های کوچک ممنوع بودیم و دغدغه دشمن ممانعت از ورود این سلاح ها بود ولی امروز دغدغه دشمن این است که چرا ایران سلاح های فوق پیشرفته به جبهه مقاومت ارسال می کند.

سردار زارع کمالی با اشاره به اینکه این اتفاق با توکل به توان قدرت داخلی ، ایمان و اطاعت از ولایت به وقوع پیوسته است تصریح کرد: دشمن می داند اگر ایران را مهار نکند حکمرانی مد نظر غرب فرو می پاشد وجایگزین آن حکم رانی مد نظر انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه الغدیر عنوان داشت: بعد از فتنه سال 88 و عدم موفقیت دشمن، آنها روی به قدرت هوشمند که ترکیب قدرت سخت و نرم بود آوردند و این مدل را در کشور سوریه پیاده کردند و این راهکار برای کشورما با مشورت بیش از 40 کشور حاصل شد که در این زمینه همگان وظیفه دارند این هدف دشمن را به خوبی تبیین کنند.

وی ادامه داد: کشور جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر دارای اقتدار است و این موضوع را دشمن به خوبی متوجه شده است.

سردارا زارع کمالی با تاکید بر اینکه تا رسیدن به قله و نقطه مد نظر فاصله داریم و وضعیت فعلی زیبنده مردم جمهوری اسلامی نیست زیرا مردم ایران لایق بهترین ها هستند اظهار داشت: باید بین مسائل مادی و معنوی تفکیک قائل شد ولی باید همان ابتکارات و اقداماتی که در بعد نظامی به کار گرفته شد در بعدهای دیگر نیز مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم به جایگاه مناسبی در بعد های دیگر برسیم.

فرمانده سپاه الغدیر ادامه داد: هرکجا به جوانان و مردم اعتماد شد و به کار گرفته شدند این افراد موفق بودیم  و هرکجا غیر از این بوده است نتوانسته ایم موفق عمل کنیم.

سید محمد جواد عرفانفر

 

 

بمناسبت هفته بسیج هزار و ۷۰۰ برنامه در سطح استان برگزار می شود  ، سردار حسین زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر یزد

https://www.asianews.ir/u/8lg
اخبار مرتبط
یزد - فرماندار اردکان در نشست شورای مسکن اردکان با حضور مدیر کل بنیاد مسکن با بیان اینکه توسعه مسکن ملی یکی از سیاست های جدی دولت سیزدهم است گفت: پروژه 256 واحدی مسکن ملی اردکان 60درصد پیشرفت فیزیکی داشته ، امیدواریم تا پایان سال به متقاضیان تحویل داده شود
یزد - فرمانده سپاه الغدیر با ابراز امیدواری به اینکه به زیبایی فرهنگ دفاع مقدس در بین مردم ترویج پیدا کند گفت: بیش از 4000 برنامه در قالب 500 عنوان در 23 محور و 14 برنامه شاخص در طول هفته دفاع مقدس در استان اجرا می شود
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید