صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۷ آذر ۱۴۰۱ / ۰۱:۱۰
کد خبر: 12472
گزارشگر: 306
۲۴۸
۰
۰
۱
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد خبر داد

سی و دومین جشنواره تئاتر استان یزد با حضور ۶ اثر نمایشی/ در شبکه‌های اجتماعی شاهد تروریسم رسانه ای علیه هنرمندان هستیم

سی و دومین جشنواره تئاتر استان یزد با حضور ۶ اثر نمایشی/ در شبکه‌های اجتماعی شاهد تروریسم رسانه ای علیه هنرمندان هستیم
یزد - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست خبری سی و دومین جشنواره تئاتر استان یزد گفت: پس از اعلام فراخوان، 11 اثر در این جشنواره ثبت نام کردند که بعد از بازبینی و انتخاب آثار، هشت اثر به عنوان کارهای پذیرفته شده معرفی شدند
آسیانیوز / یزد ؛ احسان عابدی  ادامه داد: یکی از کارها از شهرستان میبد با مصدومیت نقش اول کار و یکی از کارها نیز به دلیل حضور بازیگران در خارج از استان انصراف دادند و در نهایت شش اثر در جشنواره حضور دارند.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد افزود: زمان برگزاری جشنواره از سه شنبه هشتم تا دهم آذرماه است و مردم میتوانند در تالار هنر یزد به تماشای آثار بپردازند. همچنین اختتامیه و معرفی آثار برگزیده در دهم آذرماه در محل تالار فرهنگ برگزار میشود.
 
عابدی با اشاره به شرایط اخیر کشور گفت: متاسفانه شاهد هجمه و فشار روی هنرمندان هستیم و به صورت ناجوانمردانه هنرمندان را تحت فشار قرار میدهند و با رفتارهای غیر انسانی هنرمندان ما را تهدید میکنند که کار نکنند.
 
وی بیان کرد: اگر ببینیم از ناحیه خاصی این فشارها صورت میگیرد مورد پیگرد قانونی قرار میدهیم و در شبکه‌های اجتماعی شاهد تروریسم رسانه ای علیه هنرمندان هستیم.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد: بسیاری از هنرمندان ما زندگی خود را از طریق هنر خود ادامه میدهند و بعد از پشت سر گذاشتن دوران کرونا و تعطیلی کار آنها، چند ماهی فضای فعالیت مجدد هنری رونق گرفته بود اما متاسفانه به دلیل فشارهای یک عده، همچنان شاهد تعطیلی فعالیت های هنرمندان هستیم و به این روش اعتراض داریم.

 

« علی جاور» دبیر اجرایی سی و دومین جشنواره تئاتر استان نیز با اشاره به وجود ۴۰۰ فارغ التحصیل نمایش در استان، ابراز امیدواری کرد که حمایتهای مسئولان استان از آثار نمایشی بیشتر و محدودیتهای این عرصه برای ارتقای تئاتر کاهش یابد.

سید محمد جواد عرفانفر

 

 سی و دومین جشنواره تئاتر استان یزد با حضور ۶ اثر نمایشی/ در شبکه‌های اجتماعی شاهد تروریسم رسانه ای علیه هنرمندان هستیم  ، عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، حجت الاسلام صداقت رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ، علی جاور دبیر اجرایی سی و دومین جشنواره تئاتر استان

  

 

https://www.asianews.ir/u/8nc
اخبار مرتبط
یزد - کارگاه سه روزه‌ی آموزش نمایشنامه نویسی به مدرسی «شهرام احمدزاده» در پلاتوی هنر یزد برگزار شد
یزد - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت : بخش نمایشهای خیابانی و میدانی هیجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت با حضور ۱۰۷ هنرمند و رقابت ۱۳ اثر برگزیده از ۱۰ استان کشور به میزبانی یزد در حال برگزاریست
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید