صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۷ آذر ۱۴۰۱ / ۱۳:۰۷
کد خبر: 12475
گزارشگر: 213
۵۵۲
۰
۰
۲
خبر رییس کمیسیون اجتماعی مجلس

واریز معوقات دستمزدی کارمندان/افزایش حقوق از آذرماه

واریز معوقات دستمزدی کارمندان/افزایش حقوق از آذرماه
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه افزایش حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری از آبان ماه انجام شده است، از اعمال افزایش حقوق کارکنان از آذرماه به همراه پرداخت معوقات مهر و آبان قول داده است.
به گزارش آسیانیوز، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت که دولت برای اعمال افزایش حقوق کارکنان از آذرماه به همراه پرداخت معوقات مهر و آبان قول داده است و کمیسیون اجتماعی این موضوع را پیگیری می‌کند.

مهدی عیسی زاده درباره زمان اجرای قانون افزایش حقوق کارکنان دولت گفت: استدلال دولت برای اجرا نشدن قانون افزایش حقوق کارکنان در آبان ماه این بود که دستگاه‌های اجرایی اطلاعات خود را ثبت نکرده‌اند حال اینکه دولت از ابتدای سال به کامل بودن سامانه مربوطه اشاره داشت.

وی ادامه داد: ما این موضوع را در کمیسیون اجتماعی پیگیری کرده و جلساتی نیز تشکیل شد؛ دولت به ما قول داده که افزایش حقوق کارکنان در آذرماه اعمال شود و معوقات مهر و آبان ماه هم پرداخت شود. امیدواریم به این قول و وعده خود عمل کنند.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان یادآور شد که افزایش حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری از آبان ماه اعمال شده است./
https://www.asianews.ir/u/8nf
اخبار مرتبط
رئیس سازمان برنامه و بودجه می‌گوید برنامه جدیدی برای افزایش حقوق کارمندان دارد.
دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان گفت: افزایش حقوق کارمندان و مزایای آنها بر اساس ماده ۱۲۵ این قانون و مطابق با میزان تورم صورت می گیرد و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان براساس قوانین جزء لاینفک خواسته‌های بازنشستگان است.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کرد: با تأمین‌ اعتبار، پرداخت طبق الگوی جدید از اول شهریورماه صورت خواهد گرفت.
مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی با بیان اینکه حقوق شهریور بازنشستگان عزیز بر مبنای احکام جدید پرداخت می‌شود، درباره واریز مابه‌التفاوت ماه‌های قبل توضیحاتی داد.
سرپرست وزارت کار روز پنج‌شنبه، ۲۷ مرداد، از ابلاغ مصوبه شورای عالی کار مبنی بر افزایش ۳۸ درصدی مستمری بازنشستگان خبر داد.
حسن صادقی (رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری) با اشاره به تبعیض‌ها در زمینه توجه دولت به حقوق افراد دولتی و غیر دولتی گفت: اقدام ارگان‌های دولت در این پیشنهاد مطلب جدیدی برای ما نیست زیرا ما در مجموعه خانه کارگر سند قانون بودجه ۱۴۰۱ را مشاهده کرده بودیم و می‌دانستیم دولت در نهایت این برنامه را دارد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید