صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲ دی ۱۳۹۸ / ۱۸:۰۵
کد خبر: 1248
گزارشگر: 49
۷۳۶۰
۳
۱
۶
نگاهی به زندگی و تجربه‌های سینا فرحی؛

مغز متفکر هشتگ‌مدیا

مغز متفکر هشتگ‌مدیا
علی فرحی، ملقب به سینا فرحی، بنیانگذار سه شرکت بزرگ در حوزه دیجیتال مارکتینگ بوده. وایرال فیلم،‌ تگ‌استار و هشتگ مدیا، سه شرکتی هستند که توسط فرحی بنیان گذاشته شدند و هشتگ‌مدیا اکنون یکی از بزرگ‌ترین غول‌های اینستاگرام است.
در دنیای پرزرق و برق ستاره‌ها افرادی حضور دارند که اگر نباشند، هیچ چیز درست پیش نمی‌رود. در طول ده‌ها سال، ما تنها از طریق رسانه‌های مکتوب و تصویری می‌توانستیم بخش‌هایی از زندگی چهره‌های سرشناس را ببینیم. در آن سال‌ها رسانه‌ها نقشی کلیدی در معروف شدن چهره‌ها داشتند و غول‌های رسانه‌ای تعیین می‌کردند چه فردی بیشتر دیده شود و چه فردی کم‌تر. با گذر زمان، گسترش تکنولوژی و روی کار آمدن شبکه‌های اجتماعی، قاعده بازی تغییر کرد. 
شبکه‌های اجتماعی از جمله فیس‌بوک، اینستاگرام و توییتر این امکان را به هنرمندان دادند که بدون واسطه و به شکل مستقیم با طرفداران‌شان و مردم در تماس باشند. این ارتباط مستقیم یک شمشیر دو لبه است. هر اشتباه تاثیری بسیار مخرب دارد و هر حرکت درست، باعث افزایش طرفداران خواهد شد. یکی از افراد پشت پرده که با مشاوره‌هایش باعث شهرت هرچه بیشتر بسیاری از هنرمندان شده، سینا فرحی است. او از روزهای آغازین شکل‌گیری شبکه‌های اجتماعی در این حرفه فعال است. سینا فرحی به سرعت در حوزه دیجیتال مارکتینگ و اینفلوئنسر مارکتینگ نیز پیشرفت کرد تا علاوه بر مشاوه به سلبریتی‌ها، یکی از تاثیرگذارترین چهره‌های بازار دیجیتال مارکتینگ ایران هم بشود. فرحی یکی از بنیان‌گذاران هشتگ مدیا، از بزرگ‌ترین شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ ایران است. 
سینا فرحی کیست؟
علی فرحی، ملقب به سینا فرحی، بنیانگذار سه شرکت بزرگ در حوزه دیجیتال مارکتینگ بوده. وایرال فیلم،‌ تگ‌استار و هشتگ مدیا، سه شرکتی هستند که توسط فرحی بنیان گذاشته شدند و هشتگ‌مدیا اکنون یکی از بزرگ‌ترین غول‌های اینستاگرام است. فرحی 31 ساله و در رشته سخت‌افزار در تهران فارغ‌التحصیل شده است. او ایده‌پرداز بسیاری از کمپین‌های بزرگی است که در سال‌های اخیر در فضای مجازی بازخورد بسیاری داشته‌اند. فرحی در اینستاگرام دنبال‌کننده‌های بسیاری دارد و علاوه بر اینکه برای شرکت در کمپین‌های بزرگ هشتگ‌مدیا باید از صفحه او وارد مسابقه شوید، می‌توانید سفرنامه‌ها و مشاوره‌های تبلیغاتی‌اش را هم ببینید. او تاکنون به شهرهای بسیاری در سراسر جهان سفر کرده و خاطراتش را با دنبال‌کنندگانش به اشتراک می‌گذارد. در بخش هایلایت استوری‌های او می‌توانید سفرنامه‌های ابوظبی، دبی، سن‌پترزبورگ، مسکو، العین، استانبول، باکو و هندوستان را دنبال کنید. فرحی همکار بسیاری از چهره‌های مطرح سینما، تلویزیون، ورزش و البته اینستاگرام است. 
کمپین‌های موفق سینا
بزرگ‌ترین فنجان چای جهان در بام تهران را به یاد دارید؟ یکی از بزرگ‌ترین کارهای تبلیغاتی سال‌های اخیر که توسط فرحی برای «فامیلا» ایده‌پردازی و اجرا شد. کمپین «دفترچه داری؟» که بارها از تلویزیون دیده شد نیز از کارهای او برای «رایتل» بود. کمپین «ایرانته» که از بزرگ‌ترین طرح‌های حمایت از تولید ملی محسوب می‌شود از ایده‌های سینا فرحی بود که با همکاری رامبد جوان آن را به سرانجام رساند. او با مجموعه «اویلا» هم همکاری داشته و چندین پروژه را با موفقیت برای این شرکت، ایده‌پردازی و اجرا کرده است. فرحی همچنین به مدت دو سال مسئول شبکه‌های اجتماعی ورزش 3 بوده و موفق شد در این مدت تحولی بزرگ در شبکه‌های اجتماعی سایت‌های خبری و خبرگزاری‌ها ایجاد کرد؛ چراکه بسیاری از آنها با کپی‌برداری از مدل موفقی که در ورزش 3 پیاده می‌شد، به تعداد زیادی دنبال‌کننده دست پیدا کردند و شیوه‌هایی که فرحی در آن زمان اجرا می‌کرد، تاکنون نیز مورد استفاده رسانه‌ها در فضای مجازی است. او همچنین اجرای مراسم رونمایی از توپ جام ملت‌های آسیا 2019 با حضور علیرضا بیرانوند و مسی ایرانی را برعهده داشت. این مراسم با پوشش رسانه‌ای صفحه اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا همراه بود.
سینا دقیقا چه‌ کاره است؟
سینا فرحی، در حال حاضر به همراه امیر تشکر مدیریت شرکت دیجیتال مارکتینگ هشتگ مدیا را بر عهده دارد. او که بیش از 10 سال است در حوزه تبلیغات در فضای مجازی فعالیت می‌کند، تجارب گران‌بهایی به دست آورده و در نهایت این تجربه را در قالب هشتگ مدیا، که از خود موسسانش است به مشتریانش منتقل می‌کند. او با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و همچنین سخنرانی در رویدادهای مربوط به دیجیتال مارکتینگ، سروصدای زیادی به پا کرده و ایده‌های نو و بکری که ارائه می‌دهد، بسیاری از شرکت‌ها را از ورشکستگی نجات داده و باعث رونق کار بسیاری از شرکت‌های نوپا شده است. سینا فرحی در کنفرانس خبری خود در نمایشگاه Gitex دبی در سال 2017 در مورد شبکه های اجتماعی سخنرانی مفصلی داشت و در آن به رشد روز افزون شبکه‌های اجتماعی در خاورمیانه اشاره کرد. او را می‌توان به نوعی از بنیانگذاران اینفلوئنسر مارکتینگ در ایران به حساب آورد و برگزاری همایشی با حضور بیش از 200 اینفلوئنسر با اجرای رامبد جوان و همراهی خودش، از بزرگ‌ترین رویدادهای فضای مجازی در تاریخ است.
مسی ایرانی و یک ایجنت موفق
سینا فرحی مدیر برنامه‌های مسی ایرانی است. رضا پرستش که به دلیل شباهت به مسی تبدیل به چهره‌ای معروف شده، سینا فرحی را به عنوان مدیربرنامه‌ها انتخاب کرده و در طی این مدت به رویدادهای بزرگی در جهان دعوت شده است. حضور در جام جهانی 2018 روسیه توجه‌های زیادی را به مسی ایرانی جلب کرد و بیش از 30 رسانه معتبر از 10 کشور جهان، با پرستش در طول حضور در روسیه مصاحبه تصویری و مکتوب داشتند. این توجه رسانه‌ای از آنجا به پرستش جلب شد که فرحی او را در حضور بسیاری از رسانه‌های جهان در این رویداد به همگان معرفی کرد. بعد از آن این دو در جام ملت‌های آسیا به امارات متحده عربی رفتند و در آنجا هم کمپانی‌های بزرگ و رسانه‌های مطرح سراغ او آمدند.
کمک به سیل‌زدگان ایرانی
بعد از اینکه اوایل سال 98 اغلب نقاط ایران گرفتار سیلی وحشتناک شدند، سینا فرحی با همراهی بهنوش بختیاری راهی مناطق سیل‌زده لرستان شدند. در آن زمان پوشش رسانه‌ای این فاجعه در لرستان بسیار کم بود و کم‌تر کسی از عمق فاجعه‌ای که در این منطقه رخ داده با خبر بود. فرحی و بختیاری موفق شدند با هلی‌کوپتر خود را به مناطق سیل‌زده و صعب‌العبور برسانند و با صحبت با مردم این مناطق، دغدغه‌های‌شان را گوش مردم و مسئولان برسانند. همچنین این دو با استفاده از تعداد بسیار زیاد دنبال‌کننده‌های‌شان، موفق شدند کمک‌های مالی بسیاری برای کمک به مردم این مناطق جمع‌آوری کنند.
 
سینا جعفری
https://www.asianews.ir/u/1aY
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ناشناس
۱۳۹۹/۰۵/۰۶
0
0
0

مغز متفکر ؟؟؟بابا تو رو خدا این آدم های کلاه بردار و تهی رو بلد نکنید.

ناشناس
۱۳۹۹/۰۶/۳۱
0
0
0

مغز متفکر گند زدن به فضای مجازی.دو زاری بیشرف

سامان بختیاری
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
0
0
0

ایده پردازی موفق که در پلتفرم هایی که راه اندازی میکنند سعی بر این دارند به ایرانی های زیادی کمک شود و همینطور از جوان های زیادی برای کار استفاده میکنند و از ایده ها استقبال میکنند .. از دسته افرادی که از با چند لحظه کنارش بودن موفقیت رو حس میکنید از ۰ تا چیزی که امروز هستند .


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید