صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۱۱ آذر ۱۴۰۱ / ۱۳:۵۰
کد خبر: 12523
گزارشگر: 213
۶۸۲
۰
۰
۳
رئیس سازمان برنامه و بودجه از واریزی جدید بازنشستگان خبر داد

جزئیات پرداخت پاداش خدمت به بازنشستگان از ۹ آذر

جزئیات پرداخت پاداش خدمت به بازنشستگان از ۹ آذر
رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره پرداخت پاداش خدمت بازنشستگان گفت: پرداخت پاداش بازنشستگان از روز چهارشنبه آغاز شده است و هر دستگاهی اسامی را بفرستد، پرداخت‌هایشان انجام می‌ شود.
به گزارش آسیانیوز، پرداخت خدمت بازنشستگان از چهارشنبه 9 آذر شروع شده و پرداخت منوط به اعلام اسامی از سمت دستگاه‌هاست.

رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره پرداخت پاداش خدمت بازنشستگان گفت: پرداخت پاداش بازنشستگان از روز چهارشنبه آغاز شده است و هر دستگاهی اسامی را بفرستد، پرداخت‌هایشان را انجام می‌دهیم.

مسعود میرکاظمی گفت: کار کمیسیون‌ها در رابطه با بررسی بودجه 1402 تمام شده است. بررسی بودجه 1402 در صحن دولت نیز از روز یکشنبه 13 آذر 1401 به‌صورت دو شیفت صبح و بعدازظهر آغاز می‌شود.

میرکاظمی خاطرنشان کرد: به‌دلیل این‌که امسال تبصره‌ها به کمیسیون رفت، دستگاه‌ها آمدند نقطه نظراتشان را گفتند و کمیسیون هم تا آنجا که امکان داشت، نظرات را اعمال کرد.

وی ادامه داد: قوانین دائمی را جدا کردیم و قرار است به‌صورت جداگانه طبق یک لایحه به مجلس شورای اسلامی بدهیم. یعنی در قانون بودجه یک‌ساله قانون دائمی را تغییر ندادیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه یادآور شد: جلساتی برای بررسی بودجه سال 1402 برگزار شد‌ و طی 2 الی 3 روز دستگاه‌ها به‌صورت مرتب حضور پیدا کردند و نظراتشان را گفتند. ان‌شاا… به‌دلیل اینکه در کمیسیون تخصصی بررسی‌ها صورت گرفت، در این دوره بررسی بودجه وقت کمتری در دولت خواهد گرفت.

 مسعود میرکاظمی در پاسخ به این‌که آیا لایحه بودجه سال 1402 به همراه برنامه هفتم تا پایان آذرماه به مجلس خواهد رفت، بیان کرد: بحث این‌بود که ابتدا برنامه بیاید، اما به‌دلیل آن‌که نظر برگشت قرار شد روی بودجه کار شود ما روی هر دو؛ هم لایحه بودجه سال 1402 و برنامه توسعه هفتم هم‌زمان کار می‌کنیم.

 میرکاظمی تاکید کرد: امیدواریم بحث بودجه با توجه به این‌که در کمیسیون فرعی کارش به اتمام رسیده است و از سوی دیگر هم قرار است از روز یکشنبه در 2 نوبت صبح و بعد ازظهر کار بررسی‌اش در دولت شروع شود، در زمان خودش به مجلس برود.

وی تاکید کرد: بلافاصله هم بعد از این‌که بررسی احکام بودجه به اتمام برسد، بررسی احکام برنامه هفتم توسعه را به تدریج وارد دولت می‌کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: ان‌شاا… تا پایان آذرماه بودجه تقدیم مجلس می‌شود زیرا امسال کمیسیونی تشکیل شد که بررسی در دولت را تسریع می‌کند.

مسعود میرکاظمی درباره پرداخت پاداش خدمت بازنشستگان گفت: پرداخت پاداش بازنشستگان از روز چهارشنبه ۹ آذرماه آغاز شده است و هر دستگاهی اسامی را بفرستد، پرداخت‌هایشان را انجام می‌دهیم./(ایلنا)
https://www.asianews.ir/u/8oq
اخبار مرتبط
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه افزایش حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری از آبان ماه انجام شده است، از اعمال افزایش حقوق کارکنان از آذرماه به همراه پرداخت معوقات مهر و آبان قول داده است.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، قانون اصلاح قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری را ابلاغ کرد.
سازمان تامین اجتماعی، به منظور تحقق عدالت در میان بیمه شدگان، سن بازنشستگی خاصی را برای مردان و زنان در زمان بازنشستگی ، تعیین کرده است
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از فراهم شدن امکان پرداخت تسهیلات اعتباری ۴ میلیون تومانی سفر به بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش، به صورت قرض الحسنه خبر داد.
حقوق شهریور برای بازنشستگان سایر سطوح براساس احکام جدید پرداخت می‌شود؛ این بازنشستگان مشمول ۳۸ درصد به اضافه‌ مبلغ ثابت ۵۱۵ هزار تومان خواهد بود.
مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی با اشاره به صدور احکام جدید بازنشستگان گفت حقوق آن‌ها پس از اصلاح، از روز ۲۰ شهریور پرداخت خواهد شد.
دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان گفت: افزایش حقوق کارمندان و مزایای آنها بر اساس ماده ۱۲۵ این قانون و مطابق با میزان تورم صورت می گیرد و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان براساس قوانین جزء لاینفک خواسته‌های بازنشستگان است.
یک عضو خانه کارگر از اجرایی شدن ۲۵ درصد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تا پایان سال خبر داد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید