صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۱۱ آذر ۱۴۰۱ / ۲۲:۰۷
کد خبر: 12528
گزارشگر: 306
۲۱۴
۰
۰
۱
امام جمعه یزد

رضایت خدا در گرو رضایت مردم است / با اتحاد و همدلی مشکلات مردم را برطرف کنیم

رضایت خدا در گرو رضایت مردم است / با اتحاد و همدلی مشکلات مردم را برطرف کنیم
یزد - آیت الله ناصری، امام جمعه یزد گفت: رضایت خدا در گرو رضایت مردم است و در شرایطی که دشمن تلاش می کند با حربه های مختلف نظام را با مشکل رو به رو کند، باید تلاش کنیم تا شرایط اقتصادی را به نفع مردم بهبود ببخشیم
آسیانیوز / یزد ؛ آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با اعضای هیئت مدیره چادرملو با اشاره به غنیمت شمردن فرصت ها و استفاده از نعمت های الهی اظهار کرد: معادن ومنابع زیرزمینی، نعمت های الهی هستند که برای استفاده و بهره گیری انسان ها در راستای شکل دهی بهتر به زندگی و آماده سازی مردم برای رسیدن به کمال در اختیار انسان ها قرار گرفته است.
وی افزود: تقاضای سود بیشتر در واردات یکی از مسائلی است که باید در کشور بیشتر مورد توجه قرار گيرد و این مورد فقط مربوط به مسئله معدن نیست بلکه در تمامی صنایع باید در نظر گرفته شود.
امام جمعه یزد سود بیشتر را مانند اشتهای مضاعف دانست و گفت: سود بیشتر تنها معیشت مردم را دچار مشکل و مسئله می کند و باعث می شود توان خرید مردم به علت افزایش قیمت های نامتعارف، کاهش پیدا کند.
آیت الله ناصری با تاکید بر اهمیت تعادل در قیمت گذاری و سود کالا عنوان کرد: اگر تعادل در قیمت گذاری رعایت شود و سودهای نامتعارف اصلاح شود، مردم در زمینه اقتصادی با شرایط بهتری رو به رو خواهند شد و رضایت خواهند یافت.
وی ادامه داد: رضایت خدا در گرو رضایت مردم است و در شرایطی که دشمن تلاش می کند با حربه های مختلف نظام را با مشکل رو به رو کند، باید تلاش کنیم تا شرایط اقتصادی را به نفع مردم بهبود ببخشیم.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به مسائل فقر معیشتی، فرهنگی، اجتماعی و ... در استان تصریح کرد: باید برای آبادانی استان تمامی صنایع و شرکت ها دست به دست هم دهند و تلاش کنند که با اتحاد و همدلی از ظرفیت های استان و صنایع آن استفاده کنند و با درآمد حاصل از آن، نسبت به حل مشکلات مردم اقدام کنند.
وی افزود: باید درآمدهای حاصل از معادن استانی، وارد استان شود و برای مسائل عام المنفعه خرج شود.
امیرعلی طاهرزاده، مدیرعامل چادرملو با اشاره به تحولات اتفاق افتاده در زمینه آهن و فولاد در دنیا اظهار کرد: با توجه به شرایط پیش آمده در دنیا در زمینه آهن و فولاد، خوشبختانه کشور ما در توسعه آمار صادارت غیرنفتی به آمار خوبی در یک سال گذشته دست یافته است.
وی افزود: مفتخریم که 20 درصد از فولاد کشور در چادرملو تولید می شود و شمش فولاد آن در کشور از نظر کیفیت بالاتر است و ارزآوری خوبی دارد.
مدیر عامل چادرملو ادامه داد: در سه ماه گذشته رکورد افزایش تولید در 30 سال گذشته در چادرملو شکسته شد که بیانگر این است که در چادرملو تمام تلاشمان برآن است که به خودکفایی رسیده و راهگشای شرایط فعلی برای دستیابی به توسعه پایدار باشیم.

سید محمد جواد عرفانفر

 

 

رضایت خدا در گرو رضایت مردم است / با اتحاد و همدلی مشکلات مردم را برطرف کنیم ، آیت الله ناصری، امام جمعه یزد

https://www.asianews.ir/u/8ov
اخبار مرتبط
یزد - ​نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گفت: جوانان مراقب باشند که تحت تاثیر نقشه های دشمن و سخنان فتنه انگیزان و رسانه های آنها، عزت خود و اقتدار کشور را لگدمال نکنند
​یزد - معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان استخدامی کشور گفت: منبر و مسجد و وعظ، رسانه شیعه است که متاسفانه از آن غفلت شده اما در یزد چراغ آن هنوز روشن و پر فروغ است
یزد - امام جمعه بر لزوم تشکیل سازمان امر به معروف و نهی از منکر در زیرمجموعه دستگاه قضایی تاکید کرد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید