صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۱۲ آذر ۱۴۰۱ / ۲۲:۵۸
کد خبر: 12540
گزارشگر: 213
۸۷۹
۰
۰
۱
صبح امروز در تبریز

حمله به بیمارستان نزاجا دو قربانی گرفت

حمله به بیمارستان نزاجا دو قربانی گرفت
صبح امروز شنبه یک سرباز وظیفه در بیمارستان ارتش به علت نامعلوم با استفاده از چاقو به ۲ نفر از کارکنان درمانی بیمارستان حمله کرد.

به گزارش آسیانیوز، صبح امروز شنبه یکی از سربازان وظیفه در این بیمارستان به علت نامعلوم با استفاده از چاقو به ۲ نفر از کارکنان درمانی بیمارستان، حمله و آنها را مجروح کرد.

گزارش حاکی است: متاسفانه تلاش‌های درمانی بیمارستان موثر واقع نشد و کارکنان مجروح به دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسیدند.

اقتصاد آنلاین نوشت روابط عمومی بیمارستان نزاجا در تبریز از فوت ۲ نفر از کارکنان این مرکز درمانی در اثر حمله با چاقو خبر داد.

روابط عمومی بیمارستان امام علی(ع)نزاجا در تبریز اعلام کرد: صبح امروز شنبه یکی از سربازان وظیفه در این بیمارستان به علت نامعلوم با استفاده از چاقو به ۲ نفر از کارکنان درمانی بیمارستان، حمله و آنها را مجروح کرد.

بنا بر این گزارش، موضوع در دست بررسی است.

بیمارستان امام علی (ع) نزاجا در تبریز در انتهای خیابان ارتش واقع شده و به عنوان یکی از مراکز درمانی معتبر تبریز، محل مراجعه بیماران است./

https://www.asianews.ir/u/8p7
اخبار مرتبط
به بهانه دهمین سالگرد اعدام شهلا جاهد، همسر دوم ناصر محمدخانی، بازیکن معروف فوتبال تصاویر و ویدئویی از بازسازی صحنه قتل توسط وی، در قالب مستندی کوتاه منتشر شده است.
دو جوان که گفته شده «بدون علت با لوله آهنی» به امام جماعت مسجد کوچه رهبر حمله‌ کرده بودند، با دیدن او به ماشینش حمله‌ور شدند.
هم‌زمان با هشدارباش سیل و تداوم بارش‌ها در نقاط مختلف ایران در روز جمعه هفتم مرداد ماه، سرپرست مدیریت بحران استانداری مازندران از کشته و مفقود شدن شماری «تبعه خارجی» در سیلاب چالوس خبر داد.
در حالی که از تعداد کشته ها و مفقودان سیل استان تهران و نقاط دیگر اخبار دقیقی ارائه نمی شود، محسن منصوری، استاندار تهران، درباره سیل شب گذشته در شهرستان فیروزکوه گفت: دیروز بعد از ظهر سیل دامنه جنوبی البرز و شهرستان‌هایی مثل فیروزکوه را درنوردید و خسارت‌های فراوانی در این شهرستان‌ها برجای گذاشت.
براساس گزارش سایت حقوق بشری، یک زن اهل شهر کرمانشاه به دلیل «پسردار نشدن» به طرز فجیعی به دست همسرش به قتل رسید و درباره جزییات این قتل روایات تکان دهنده ای بیان شده است.
رییس کل دادگستری استان اصفهان عصر دیروز در پی اعلام گزارش مردمی(در عصر جمعه ۱۷ تیر) در خصوص حلق آویز شدن اهالی یک خانواده در نجف آباد توضیحات بیشتری ارائه کرد.
بر اثر تیراندازی مردی در قم، یک شهروند زن به قتل رسید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید