صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۳ آذر ۱۴۰۱ / ۱۲:۱۶
کد خبر: 12545
گزارشگر: 213
۱۵۰۵
۰
۰
۱
قتل عمد یک خانواده در البرز

چرا مرد ۸۴ ساله خانواده اش را کشت؟

چرا مرد ۸۴ ساله خانواده اش را کشت؟
رییس پلیس آگاهی البرز گفت: یک مرد ۸۴ ساله در کرج خانواده خود را به طرز جنون آمیزی به قتل رسانده است.
به گزارش آسیانیوز، رییس پلیس آگاهی البرز گفت: قاتل ۸۴ ساله که در یک اقدام جنون آمیز اقدام به قتل همسر و فرزند خوانده اش کرده بود، در این استان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمد نادربیگی روز یکشنبه اظهار داشت: بامداد روز هفتم آذر ماه خبری مبنی بر وقوع یک فقره قتل خانوادگی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله عوامل پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل وقوع قتل اعزام شدند.

وی افزود: بررسی های اولیه حاکی از این بود که یک مرد ۸۴ ساله به دلیل نامشخصی همسر و فرزندخوانده خود را با سلاح سرد به قتل رسانده و سپس از محل متواری شده است.

نادربیگی اضافه کرد: متهم انگیزه خود از انجام این قتل جنون آمیز را اختلاف مالی خود با همسرش اعلام کرد.

وی با اشاره به تکمیل پرونده و معرفی متهم به مراجع قضایی، خاطرنشان کرد: بیشتر جرائم خشن خانوادگی با اندکی صبر و بردباری قابل پیشگیری است.(رکنا)
https://www.asianews.ir/u/8pb
اخبار مرتبط
به بهانه دهمین سالگرد اعدام شهلا جاهد، همسر دوم ناصر محمدخانی، بازیکن معروف فوتبال تصاویر و ویدئویی از بازسازی صحنه قتل توسط وی، در قالب مستندی کوتاه منتشر شده است.
یزد - رئیس کل دادگستری استان گفت : یک نفر محکوم به قصاص نفس که نه نفر اولیاءدم داشت با همت شعبه سی و یک شورای حل اختلاف ویژه زندانیان یزد از چوبه دار رهایی یافت
دو جوان که گفته شده «بدون علت با لوله آهنی» به امام جماعت مسجد کوچه رهبر حمله‌ کرده بودند، با دیدن او به ماشینش حمله‌ور شدند.
براساس گزارش سایت حقوق بشری، یک زن اهل شهر کرمانشاه به دلیل «پسردار نشدن» به طرز فجیعی به دست همسرش به قتل رسید و درباره جزییات این قتل روایات تکان دهنده ای بیان شده است.
در حالی که هیچ‌کس نمی‌دانست اعضای خانواده پنج نفره چگونه حلق آویز شده اند و مرگ آنها خودکشی است یا یک جنایت مخوف! در روزهای گذشته گمانه‌زنی‌ها درباره پشت پرده این حادثه تلخ ادامه داشت که حدودا منجر به نتایجی شد.
رییس کل دادگستری استان اصفهان عصر دیروز در پی اعلام گزارش مردمی(در عصر جمعه ۱۷ تیر) در خصوص حلق آویز شدن اهالی یک خانواده در نجف آباد توضیحات بیشتری ارائه کرد.
بر اثر تیراندازی مردی در قم، یک شهروند زن به قتل رسید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید