صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۳ آذر ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۱
کد خبر: 12546
گزارشگر: 213
۴۱۸
۰
۰
۱
تازه ترین نوسانات رمزارزی در راه است

گاوها برای جهش بیت کوین آماده شدند!

گاوها برای جهش بیت کوین آماده شدند!
قیمت بیت کوین در روز جمعه و شنبه به 16958 دلار رسید؛ مساله ای که نشان می‌دهد بیت کوین همزمان با کاهش ارزش سهام در بازار وال استریت حمایت کلیدی خود را حفظ کرده است.

به گزارش آسیانیوز، گاو‌های بازار امروز در کمین برای افزایش قیمت ها هستند، زیرا دلار آمریکا به پایین ترین حد خود در 5 ماه گذشته رسیده است.

قیمت بیت کوین در روز جمعه و شنبه به 16958 دلار رسید. امری که نشان می‌دهد بیت کوین همزمان با کاهش ارزش سهام در بازار وال استریت حمایت کلیدی خود را حفظ کرده است.

بنا به گزارشی که کوین تلگراف به تازگی منتشر کرده است، داده ها نشان می‌دهد که گاو‌های بازار در بازه قیمتی 16800 تا 17 هزار دلار دست به خرید زده اند. تحلیل‌گران 16800 دلار به به عنوان یک سطح کلیدی جهت حفظ قیمت در نظر گرفته بودند.

با این حال سوال مهم این است که کاهش یک درصدی سهام وال استریت چه تاثیری بر بازار خواهد داشت؟ حساب محبوب تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال به نام Nunya Bizniz این سوال را مطرح کرد که آیا زمان «تصمیم گیری» در مورد عملکرد S&P 500 فرا رسیده است؟ اگر چنین باشد، همبستگی بیت کوین با دارایی های ریسک سنتی مورد آزمایش قرار می گیرد، که این امر در پی سقوط FTX کاهش یافته است. این در حالی است که دلار آمریکا با همبستگی معکوس باعث نگرانی گاوها نشد؛ به طوریکه شاخص دلار آمریکا (DXY) به پایین‌ترین حد در پنج ماه گذشته رسید.

اقتصاد 100 نوشت: یکی از تحلیل‌گران در این خصوص اظهار نظر کرده که احتمال یک اصلاح بلندمدت پس از این اتفاق زیاد است.

کارشناس دیگری نیز تاکید کرده که بازارها به وضوح در نقطه مهمی قرار دارند، زیرا به نظر می‌رسد که ارزش دلار بیش از این نیز پایین بیاید.

در همین رابطه است که گفته می‌شود با توجه به پتانسیل صعودی بیت کوین، قیمت احتمالاً در 19500 دلار در بازه زمانی ماهانه بالا می‌رود. در واقع از نظر فنی، شاخص برابری بیت کوین به دلار می تواند تا 19500 دلار افزایش یابد تا آن را به یک مقاومت جدید تبدیل کند. هر چند که در بازار پر نوسان کنونی نمی‌توان به طور دقیق فرآیندهای هفته و ماه‌های آتی را پیش‌بینی‌ کرد./

https://www.asianews.ir/u/8pc
اخبار مرتبط
ایلان ماسک اکنون صاحب یکی از پرکاربردترین رسانه‌های اجتماعی به نام توئیتر است؛ بنابراین در حال حاضر باید از توئیتر چه انتظاری داشت؟
مسئله تاثیر رمزارزها بر تحریم یکی از موضوعاتی است که بعد از شروع جنگ میان روسیه و اوکراین، نگرانی بسیاری از دولتمردان جهان را برانگیخته است.
براساس سخنانی از مقامات آمریکایی درباره پایان جنگ روسیه و اوکراین و خسارات وارد شده به نیروهای روسیه به نظر می رسد تمام شدن جنگ محتمل باشد.
تنها دو مساله می تواند بیت کوین را زمین بزند !
بیت‌کوین، بزرگترین کوین بازار رمزارز، آخرین بار در روز شنبه با افت ۱٫۵ درصدی به ۱۹۹۴۶ دلار رسید. این عدد ۲۹۸ دلار کمتر از مقدار کندل نزولی قبلی آن است.
امروز بازار رمزارز پس از اصلاح بیت‌کوین، اکثر رمزارزهای بازار به سطوح حمایتی پایین‌تر خود بازگشتند و قیمت بیت کوین اصلاح نزولی دوم را از مقاومت ۲۲۰۰۰ دلار آغاز کرد؛ در حالی که اتریوم بیش از ۷ درصد کاهش یافته و زیر سطح ۱هزار و ۶۰۰دلار خود معامله می‌شود.
نرخ تورم آمریکا ماه گذشته میلادی ۸٫۵ درصد یعنی کمتر از پیش بینی ها بوده است؛ در حالی که فشارهای تورمی اندکی کمتر شده است.
بازار رمزارز پس از چند روز سبز، بالاخره وارد یک فاز اصلاحی شدید شد و تحلیلگران گفتند این فاز اصلاحی ناشی از احتیاط سرمایه‌گذاران به دلیل نزدیک شدن به روز چهارشنبه است که داده‌های مهم درباره تورم در آمریکا منتشر می‌شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید