صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۵ آذر ۱۴۰۱ / ۱۱:۰۲
کد خبر: 12574
گزارشگر: 213
۷۱۵
۰
۰
۳
زنان بی روسری جریمه نقدی می شوند

تعطیلی گشت ارشاد و مسدودی حساب بانکی بی حجابان

تعطیلی گشت ارشاد و مسدودی حساب بانکی بی حجابان
تعطیلی گشت ارشاد حواشی بسیاری زیادی به دنبال داشت تا اینکه روز گذشته عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از افزایش نظارت به حجاب و جریمه‌های نقدی خبر داد.
به گزارش آسیانیوز، یکی از نمایندگان مجلس مدعی شد که از این پس حساب افراد بی حجاب مسدود خواهد شد. این اظهار نظر با واکنش بسیاری از کاربران همراه شده است.

 تعطیلی گشت ارشاد شائبه‌های زیادی به دنبال داشت تا اینکه روز گذشته عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از افزایش نظارت به حجاب و جریمه‌های نقدی خبر داد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس می‌گوید: حساب بانکی افراد بی‌حجاب مسدود می‌شود و تا 2 هفته دیگر روسری‌ها به سر زنان برمی‌گردد.

حسین جلالی درباره اتفاقات اخیر و عدم ارائه خدمات به خانمهای کم حجاب گفت: وقتی ناآرامی‌ها زیاد می‌شود اراذل و اوباش افزایش پیدا می‌کنند، در جاده می‌ریزند و بی‌حجابی زیاد می‌شود در نتیجه وقتی ناآرامی‌های تمام شود این موارد هم تمام می‌شوند. همه این موارد یکی دو هفته دیگر جمع می‌شوند منظور این است که روسری‌ها به سر زنان برمی‌گردد.

به نقل از منیبان، نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه دادستان کل اعلام کرد گشت ارشاد تعطیل شده است، افزود: حتماً نباید گشت ارشاد باشد؛ ۲۰ سال است که گشت ارشاد نداریم بلکه پلیس امنیت اخلاقی داشتیم. در مجموع حجاب وجود دارد اما روش و شیوه دعوت به آن تغییر کرده است.

جلالی در توضیح اینکه منظور از تغییر روش دعوت به حجاب چیست؟ تصریح کرد: منظور از تغییر روش این است که امکان دارد در قالب تذکری از طریق پیامک به افراد بی‌حجاب اعلام شود که شما حجاب رعایت نکردید و سعی کنید به قانون احترام بگذارید. بعد از تذکر، وارد مرحله اخطار می‌شویم بعد هشدار و در مرحله سوم ممکن است حساب بانکی فرد بی‌حجاب مسدود شود./
https://www.asianews.ir/u/8q3
اخبار مرتبط
یک رسانه محلی در استان گیلان انتشار اظهاراتی به نقل از فرمانده نیروی انتظامی این استان درباره نزدیک بودن سقوط نیروهای انتظامی و پیروزی معترضان را تکذیب کرد.
کریستین امانپور روز پنج‌شنبه ۳۱ شهریور در یک رشته‌توئیت به شرح دلایل لغو مصاحبه‌ای که قرار بود با ابراهیم رئیسی انجام دهد پرداخت.
کتایون ریاحی در واکنش به مرگ مهسا امینی در بازداشت، گفت: حجابش اجباری بوده و به همین دلیل عبارت کشف حجاب توصیف درستی نیست.
براساس گزارش ها ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، با خانواده مهسا امینی که در بازداشت پلیس گشت ارشاد جان خود را از دست داد، تماس گرفته و وعده پیگیری مرگ فرزندشان را داده است.
ویدیوهای تصاویر دوربین مداربسته از لحظه حضور مهسا امینی در پلیس و نیز روایت خبر ۲۰:۳۰ در مورد علت درگذشت وی منتشر شده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید