صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۱۹ آذر ۱۴۰۱ / ۱۶:۰۳
کد خبر: 12627
گزارشگر: 213
۶۷۳
۰
۰
۲
سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام کرد

واریز یارانه نقدی آذر برای کل کشور/جزئیات دریافت کالابرگ

واریز یارانه نقدی آذر برای کل کشور/جزئیات دریافت کالابرگ
سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: بر اساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پرداخت یارانه به صورت کالابرگ اختیاری است و قرار نیست یارانه نقدی هیچ فردی قطع شود.
به گزارش آسیانیوز، سید طیبه حسینی سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها درباره پرداخت یارانه آذرماه خانوار‌ها و انتشار برخی اخبار مبنی بر حذف یارانه نقدی، افزود: بر اساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پرداخت یارانه به صورت کالابرگ اختیاری است و قرار نیست یارانه نقدی هیچ فردی قطع شود.

به نقل از تسنیم، سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها با بیان این که در ماه جاری یارانه نقدی هیچ استانی قطع نمی‌شود افزود: پرداخت یارانه به صورت کالابرگ اختیاری است و قرار نیست یارانه قطع شود.

سید طیبه حسینی درباره پرداخت یارانه آذرماه خانوار‌ها و انتشار برخی اخبار مبنی بر حذف یارانه نقدی، افزود: بر اساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پرداخت یارانه به صورت کالابرگ اختیاری است و قرار نیست یارانه نقدی هیچ فردی قطع شود.

وی اظهار داشت: پرداخت یارانه آذرماه طبق روال ماه‌های گذشته ادامه دارد و در صورت اجرا شدن این طرح در ماه‌های آینده افراد می‌توانند به صورت اختیاری کالابرگ الکترونیکی را انتخاب کنند، در غیر این صورت پرداخت یارانه به صورت نقدی ادامه دارد.

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها تاکید کرد: در ماه جاری یارانه هیچ استانی قطع نمی‌شود./
https://www.asianews.ir/u/8rj
اخبار مرتبط
در حالی اجرای آزمایشی طرح کالابرگ در استان هرمزگان آغاز شده است که به اعتقاد برخی از کارشناسان، دولت بهتر به جای تمرکز روی چنین طرح‌هایی، روی تورم و رفع تحریم‌ها تمرکز داشته باشد.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: تلاش می شود تا مرحله نخست سود سهام در پایان آذر ماه یا ابتدای دی ماه به حساب سهامداران واریز شود.
محمدرضا پور ابراهیمی، نماینده مجلس گفت: دلیل عدم توزیع کالابرگ یا همان کوپن الکترونیک این است که زیرساخت‌های اجرای کالابرگ الکترونیکی در کشور مهیا نیست و برای همین پرداخت یارانه نقدی ادامه دارد.
در حالی که تعاون و رفاه اجتماعی سامانه اجرای طرح کالا برگ الکترونیک را ایجاد کرده است، وضعیت پرداخت یارانه نقدی قابل توجه به نظر می رسد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: میزان یارانه ۴۰۰ هزار تومانی سال آینده نیز پرداخت می‌شود و افزایش کمک معیشتی ادامه دارد.
وزیر اقتصاد درباره وضعیت حساب‌های شخصی و تجاری تعیین تکلیف کرد و گفت: مساله حساب‌ها متعلق به قانون بودجه ۱۴۰۰ و موضوعی خاتمه یافته بود و بنای دولت این است که در حوزه تفکیک حساب‌های شخصی و تجاری که از نکات انضباط بخش و تسهیل کننده است بر خوداظهاری و اعتماد به خود فعالان اقتصادی متکی باشد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید