صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۰ آذر ۱۴۰۱ / ۱۳:۴۲
کد خبر: 12635
گزارشگر: 213
۵۶۸
۰
۰
۳
رئیس دانشگاه مسئول رسیدگی شد

علت آتش سوزی مرگبار دانشگاه صنعتی اصفهان

علت آتش سوزی مرگبار دانشگاه صنعتی اصفهان
در پی آتش‌سوزی مرگبار در دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس این دانشگاه را مامور رسیدگی به موضوع کرد.
به گزارش آسیانیوز، در پی آتش‌سوزی در دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان و فوت یک نفر بر اثر این حادثه، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس این دانشگاه را مامور رسیدگی به موضوع کرد.

ندا شفیعی مدیر روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در پی حادثه آتش سوزی در دانشگاه صنعتی اصفهان، محمد علی زلفی گل وزیر علوم ضمن تاکید بر رسیدگی سریع به موضوع، سید علی‌محمد میرمحمدی میبدی، رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان را مامور پیگیری سریع و بررسی علل این حادثه کرد.

رکنا نوشت عصر دیروز یکی از آزمایشگاه‌های دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان دچار حادثه آتش‌سوزی شد که در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد.

گفته شده که دلیل این حادثه، فعل و انفعالات شیمیایی در یکی از آزمایشگاه‌های دانشکده شیمی دانشگاه بوده، وکارشناسان در حال بررسی علت دقیق و اصلی حادثه هستند./

 
https://www.asianews.ir/u/8rq
اخبار مرتبط
در حالی که فرماندار بندرانزلی خبر داده که در پی آتش‌سوزی اخیر در تالاب انزلی شمال و هورالعظیم در جنوب چند مظنون شناسایی و دستگیر شده‌اند، مقامات محلی بارها این آتش‌سوزی‌ها را «عمدی» و با هدف «تصرف اراضی منطقه» اعلام کرده‌اند.
یزد - شرکت تولیدی یخ دچارسانحه انفجارو آتش سوزی شد
ساعاتی پیش پمپ بنزینی در اصفهان دچار انفجار و آتش سوزی شدید شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید