صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۱ آذر ۱۴۰۱ / ۱۴:۲۴
کد خبر: 12646
گزارشگر: 213
۴۶۷
۰
۰
۲
ادامه نوسانات شدید در بازارهای مالی

سکه ۱۸ میلیون تومان شد+جدول قیمت ها

سکه ۱۸ میلیون تومان شد+جدول قیمت ها
امروز و در ادامه نوسانات شدید بازار طلا، در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۶۴۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۸ میلیون و ۵۰ هزار تومان شده است.

به گزارش آسیانیوز، امروز ۲۱ آذر ۱۴۰۱ در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و ۶۴۱ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۱۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۸ میلیون و ۵۰ هزار تومان است.

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۶۴۱ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۸ میلیون و ۵۰ هزار تومان است.

قیمت سکه و دلار

به گزارش «انتخاب»، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و ۶۴۱ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۱۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۸ میلیون و ۵۰ هزار تومان است.

به نوشته تسنیم، در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۷ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی ۱۷۸۹ دلار است./

https://www.asianews.ir/u/8s1
اخبار مرتبط
شامخ کل اقتصاد در آبان‌ماه رکود اقتصادی در کشور را نشان می‌دهد؛ در این ماه، شامخ کل اقتصاد با کاهش 8/ 2 واحدی نسبت به مهرماه، به 39/ 47واحد رسید؛ در حالی که رکود در بخش‌‌‌های ساختمان، کشاورزی و خدمات، رکود پاییزی شامخ اقتصاد را رقم زده‌‌‌اند.
بانک مرکزی در این 12 ماه زیر سایه اخبار برجام نشسته بود و هر گاه دلار عزم افزایش قیمت داشت، خبر پایان مذاکرات هسته‌ای را منتشر می‌کرد و گفته می شد توافق به زودی حاصل می‌شود.
در حالی که دلار خیز قیمتی دیگر برای گران شدن برمی دارد، بنا بر جدیدترین تصمیم بانک مرکزی، از امروز ۱۲ آذر ماه متقاضیان می‌توانند برای خرید ارز تا سقف ۶ هزار یورو به بانک‌های ملی ایران، سپه، تجارت، ملت و صادرات ایران مراجعه کنند.
اهالی بورس تهران از ابتدای پاییز در هر ماه شرایط متفاوتی از بازار را تجربه کردند؛ در حالی که مهرماه همراه با ریزش‌های ناامیدکننده و مداوم بازار گذشت.
در حالی که قیمت طلا و سکه با نوسانات روزهای گذشته خداحافظی کرده و اندکی آرام گرفته است، قیمت دلار همچنان سر به گران شدن دارد.
روز گذشته قیمت سکه طلا ضرب امامی در معاملات بازار تهران از مرز کانال 17 میلیون تومانی عبور کرد که به عقیده بسیاری از کارشناسان اقتصادی در اثر سیاست‌های ایجاد شده از سوی نهاد بازار‌ساز در جهت جلوگیری از نوسانات نرخ ارز، عده‌ای از معامله‌گران به خرید و فروش سکه روی آورده‌اند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید