صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۲ آذر ۱۴۰۱ / ۲۱:۵۱
کد خبر: 12660
گزارشگر: 306
۲۸۵
۰
۰
۱
محمدرضا فلاحتی در اولین همایش طرح سامان خانواده و جوانی جمعیت

قانون جوانی جمعیت به صورت ویژه در واحدهای تولیدی دنبال می شود

قانون جوانی جمعیت به صورت ویژه در واحدهای تولیدی دنبال می شود
یزد - اولین همایش طرح سامان خانواده و جوانی جمعیت ویژه جامعه کار و تلاش در شهرستان ابرکوه برگزار شد
آسیانیوز / یزد ؛ محمدرضا فلاحتی در این همایش و دوره آموزشی به سه واژه ای که مقام معظم رهبری درباره کاهش نسلی بیان داشتند اشاره کرد و گفت: آینده خطرناک، دهشتناک و هولناک بودن پیری جمعیت کلماتی است که رهبر معظم انقلاب در سه سخنرانی خود در رابطه با جوانی جمعیت بر آنها تاکید داشته اند.
وی با اشاره به اینکه ضرورت بحث جوانی جمعیت بر همه روشن هست تصریح کرد: اداره جنگ، سازندگی کشور، انرژی هسته ای و... را جوانان تحقق بخشیدند. در مرحله های مختلف که پیشرفتی برای کشور حاصل شده است، این پیشرفت ها و توسعه ها جز با حضور جوانان، نیروی انسانی جوان و نخبگان ممکن نبوده است.
وی اضافه کرد: در عرصه کار و تولید هم باز آنچه کشور در پیشرفت و رشد اقتصادی شاهد آن بوده است، با حضور جوانان در این عرصه روی داده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در جمع کارگران شهرستان ابرکوه سخنرانی می کرد عنوان نمود: با حضور و پیگیری دولت سیزدهم و اعتماد به اجرای قانون حمایت خانواده و جوانی جمعیت و ابلاغی که از طرف مقام معظم رهبری صورت پذیرفت، دولت تمام ابزارها را بسیج کرد تا این اتفاق مهم روی دهد، هرچند دیر شده است.
وی اضافه کرد: صهیونیسم و کشورهای غربی خانواده ها را تشویق به فرزند آوری می کنند و تشویقی های مختلفی را برای این امر اختصاص داده اند چرا که می دانند موتور محرکه یک کشور بحث حضور جوانان در عرصه های مختلف است که اگر این موتور محرکه را خاموشی کنند دیگر نیازی به جنگ و ... برای تسلیم آن کشور ندارند و این اقدام در سالیان گذشته در کشور ما متاسفانه روی داده است.
فلاحتی با بیان اینکه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مرکز استان و شهرستان ها در کمیته تسهیل وظایفی برعهده دارد خاطرنشان کرد: برگزاری همایش ها، دوره های آموزشی، مشاور و حمایت هایی که کارفرمایان می توانند در امر فرزندآوری نسبت به پرسنل خود داشته باشند از جمله آنهاست. 
وی در ادامه گفت: اولویت تسهیلات بانک ها، فرزند آوری و جوانی جمعیت است و این بخشی از حمایتی است که دولت انجام می دهد. 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان با اشاره به اینکه در برخی از شهرستان های استان کارفرمایان ابزارهای تشویقی خوبی برای پرسنل خود در بحث جوانی جمعیت در نظر گرفته اند عنوان کرد: جلسات آموزشی، کارگاه و... باید توسط نهادهای فرهنگی، دستگاه های دولتی، سازمان های مردم نهاد و... راه بیفتند و توجه ویژه ای به مقوله جوانی جمعیت صورت پذیرد.

سید محمد جواد عرفانفر

 

قانون جوانی جمعیت به صورت ویژه در واحدهای تولیدی دنبال می شود

https://www.asianews.ir/u/8se
اخبار مرتبط
یزد - اولین همایش محلی طرح سامان خانواده و جوانی جمعیت ویژه جامعه کار و تلاش، هفدهم آذرماه در شهرستان ابرکوه برگزار می شود
یزد - مرکز شتابدهنده آسا با حضور محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گشایش یافت
یزد - شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش استان به میزبانی شهرستان اردکان در بقعه حوض عباس برگزار شد
یزد - با حضور محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد به بافق، دو خانه بهداشت کارگری گشایش یافت
یزد - اجرای قانون کار یک وظیفه بسیار سنگینی است که نظارت بر اجرای صحیح و دقیق آن بر عهده تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و در این راه آموزش افرادی که به این امر مشغول هستند نقش کلیدی را ایفا می کند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید