صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۷ دی ۱۳۹۸ / ۱۶:۵۷
کد خبر: 1267
گزارشگر: 49
۱۸۳۱
۰
۰
۱

بزرگان وب دنیا در معتبرترین همایش دیجیتال مارکتینگ ایران

بزرگان وب دنیا در معتبرترین همایش دیجیتال مارکتینگ ایران
ششمین همایش بین‌المللی دیجیتال مارکتینگ و صنعت گردشگری به همت شرکت کاسپید و با حمایت وزارت میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی 27 دی‌ماه در سالن همایش‌های بین‌المللی هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار می‌شود.
در سالیان اخیر به‌واسطه افزایش بی‌سابقه فناوری و همچنین گسترش دامنه نفوذ اینترنت که دیگر هیچ نقطه دورافتاده‌ای در جهان هم فاقد دسترسی به شبکه جهانی است، بیش از هر دوره دیگری اقتصاد جهانی را با آنچه «دیجیتال مارکتینگ» یا به‌طور عام «بازاریابی دیجیتال» خوانده می‌شود، در پیوندی تنگاتنگ قرار داده است. از این رو شناختی دقیق و عینی از آخرین متدهایی که در سطح جهان در این زمینه کاربرد دارد، برای فعالان اقتصادی ایران یک ضرورت انکارناپذیر است. 
در همین راستا ششمین همایش بین‌المللی دیجیتال مارکتینگ و صنعت گردشگری به همت شرکت کاسپید و با حمایت وزارت میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی 27 دی‌ماه در سالن همایش‌های بین‌المللی هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار می‌شود. در این همایش مباحثی نظیر نقش دیجیتال مارکتینگ در بهبود فرآیند برندسازی، شناسایی ظرفیت‌های فضای کسب و کار اینترنتی در اقتصاد شهری، شناخت الگوهای بدیع بازاریابی کالا و خدمات با استفاده از روش‌های نوین بازاریابی اینترنتی، بهره‌گیری از قدرت نفوذ شبکه‌های اجتماعی و بازاریابی آنلاین در جذب و توسعه توریسم در صنعت گردشگری مورد بحث و گفتگو قرار می‌گیرند.
روش‌های راه‌اندازی کسب و کارهای آنلاین در جهت توسعه کارآفرینی، افزایش فروش و توسعه بازارهای صادراتی از طریق دیجیتال مارکتینگ، تأثیر صنعت گردشگری در برندسازی و نفوذ فرهنگ ایرانی در جوامع جهانی نیز از جمله دیگر مباحثی هستند که در این همایش به آنها پرداخته می‌شود. در این همایش مخاطبان بسیاری از جمله مدیران عامل، مدیران ارشد بازرگانی، مقامات دولتی، مدیران روابط عمومی و کارشناسان فروش که در حوزه‌های مختلف بیزنس و کسب و کارفعال هستند، حضور خواهند داشت.
در این همایش که تاکنون پنج دوره از آن برگزار شده است، شخصیت‌های مطرح جهانی از جمله پاول چارزان، بیزینس آنالیزور گوگل از سال 2012 تا 2014، وبیزینس آنالیزور فیس بوک از سال 2014 تا 2018؛ کریستیان فاریولی، استراتژیست و نابغه دیجیتال مارکتینگ، مشاور شرکت‌های معتبر بین المللی همچون هوآوی، برج العرب، بایر، آرمانی، و ...برنده جایزه نوآوری شرکت اوراکل؛ ارازیو اسپوتو بلاگر و متخصص شبکه اینستاگرام؛ و دنیس دی روند مؤسس و صاحب شرکت اسکاین هلند و امارات که برترین شرکت برندینگ و مارکتینک در دبی محسوب می‌شود، برای حضار سخنرانی کرده و آخرین تجربیات و دریافت‌ها و تجربه‌های خود را در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌دهند.
گفتنی است علاقمندان به دیجیتال مارکتینگ وصنعت گردشگری می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت http://www.ebconference.com نسبت به ثبت‌نام در این رویداد بین‌المللی اقدام نمایند. وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی، به پرداخت ملت، بانک ایران زمین، هلدینگ پارسینه، بیمه آرمان، آژانس گردشگری قصر ستاره، رزرواسیون مهر، صبا ویژن، آژانس تبلیغاتی نماآگهی، جامعه تخصصی گردشگری الکترونیکی ایران (توریسم) از حامیان این همایش هستند.
 
میثم سالخورد
https://www.asianews.ir/u/1oq
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید