صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۳ آذر ۱۴۰۱ / ۲۳:۱۵
کد خبر: 12673
گزارشگر: 213
۱۶۶۴
۰
۰
۲
دیدگاه دیگران بر زندگی ما تاثیر می گذارد

با این افراد قطع رابطه کنید!

با این افراد قطع رابطه کنید!
روابط، دوستان و حلقه اجتماعی ما بخش مهمی از زندگی ما هستند و رفتارهای اطرافیان و دیدگاه آن ها بر زندگی و اعمال ما تأثیر می گذارد.

به گزارش آسیانیوز، افراد نزدیک اطراف شما مستقیماً بر شما و زندگی تان تأثیر می گذارند. اگر در بین دوستان شما انواع مشکلات وجود داشته باشد، زندگی شما شبیه زندگی آنها خواهد شد.

بیشتر آن‌ها انرژی شما را جذب می کنند و شما را به سمت ناراحتی سوق می دهند. برای خوانندگان گرامی انواع افرادی را که باید به سرعت از آن‌ها فرار کنید را آورده ایم!

روابط، دوستان و حلقه اجتماعی ما بخش مهمی از زندگی ما هستند. رفتارهای اطرافیان و دیدگاه آن ها نسبت به زندگی نیز بر زندگی و اعمال شما تأثیر می گذارد.

در حالی که برخی به شما امید، شادی و آرامش می دهند برخی دیگر امید، شادی و آرامش شما را از بین می برند. اگر چه ممکن است آسان به نظر برسد که متوجه این افراد شوید اما زمانی که در این موقعیت هستید کار چندان آسانی نیست!

رابطه سمی نباشد!
مهم است که بفهمید چه زمانی هر رابطه ای برای شما سمی می شود و باید کنار گذاشته شود. در غیر این صورت این نوع افراد می توانند شما را با منیت های خود خسته، با خودخواهی خود درگیر و با مشکلات خود خفه کنند.

در اینجا انواع افرادی که باید از آن ها فاصله بگیرید و ویژگی های این افراد آورده شده است.

1- افرادی که به شما احساس بی ارزشی می‌دهند

اگر فردی از زندگی خود ناراضی باشد، اعمالش هرگز او را راضی نمی کند یا احساس می کند شکست خورده است. همینطور وقتی با این افراد هستید به شما احساس بی ارزشی می دهند.

این افراد منفی نگر ناخواسته شما را به بدبختی خود می کشانند. این افراد در حلقه نزدیک شما عمدا یا ناآگاهانه سعی می کنند با آسیب رساندن به اعتماد به نفس و عزت نفس شما مانع پیشرفت و دستیابی شما به اهدافتان شوند.

آن ها بیش از حد انتقاد می کنند و یا احساسات شما را نادیده می گیرند و از شما سوء استفاده می کنند. زندگی آنقدر طولانی نیست که با افرادی که به شما احساس بی ارزشی می دهند وقت بگذرانید!


2- افراد خودشیفته
افرادی که مدام خود را تحسین می کنند، در اعماق خود عقده حقارت دارند. این ماسکی است که بر روی صورتشان می گذارند تا احساس ناقصی و بی کفایتی نکنند

. اگر این افرادی که مدام از خود تعریف می کنند به شما نزدیک باشند، پس از گذشت مدت زمان مشخصی تاثیرات منفی روی زندگی شما خواهند گذاشت.

با گذشت زمان احساس بی ارزشی می کنید و می توانید برای جمع آوری تمجیدهای بیشتر وارد مسابقه شوید!

شما باید در برابر خودشیفته ها اقدامات احتیاطی انجام دهید. شما می توانید با گفتن «باشه شما بهترینید» از این افراد فاصله گرفته و لطف بزرگی به خود کنید!


3- فکر میکنند همیشه حق با آنهاست
این افراد در هر شرایطی از حق خود دفاع می کنند. این افراد همیشه در رقابت با زندگی هستند و می خواهند شما را در این مسابقه ببینند و شکست دهند.

خواه یک مکالمه ساده باشد یا یک موضوع عمیق و مهم، آنها فاقد واقع بینی هستند. تنها چیزی که می توانند به آن فکر کنند این است که حرف های خودشان درست باشد.

شما باید از افرادی که می خواهند در هر موقعیتی مدام از حق خود دفاع کنند دوری کنید. در غیر این صورت اغلب می توانید خود را در بحث های بسیار غیر ضروری و پرتنش بیابید.(وقت صبح)

https://www.asianews.ir/u/8sr
اخبار مرتبط
آیا می دانستید که انجام مدیتشین و یوگا برای برخی از افراد در موقعیت های خاص خطرآفرین خواهد بود؟
روانشناسان معتقدند اگر تجاوز منجر به آسیب روحی و انتقال بیماری در فرد نشده باشد، اصلاً نیازی به مطرح کردن این موضوع در مراحل خواستگاری و حتی در طول زندگی مشترک نخواهد بود.
تا پیش از دهه هفتاد، زوج‌های خیالی در فیلم‌ها یا سریال‌های تلویزیونی تقریبا همیشه در تختخواب‌های تک‌نفره بزرگ جداگانه می‌خوابیدند، نه در یک تخت دونفره؛ در حالی که برخی روانشناسان به دلایل زیادی توصیه متفاوتی در این باره دارند.
هر قدر هم که کسی در پنهان کاری ماهر باشد، نشانه های کوچکی هست که می تواند خیانتکاری او را لو دهد.
برخی زنان از اینکه جذاب باشند احساس خوبی دارند و بعضی سعی می کنند تا ظاهر و رفتار آن ها به نحوی باشد که میزان جذابیت آن ها را نزد جنس مخالف افزایش دهد.
پسری جوان و خوش قیافه با چشم‌های آبی گوشه‌ای از راهرو دادگاه به دیوار تکیه داده و دختری جوان و زیبا نیز چند قدم دورتر از وی ایستاده بود و خود را سرزنش می‌کرد و به این تریبت ماجرای یک طلاق قرار بود در دادگاه روشن شود.
عشق سن‌ و‌ سال نمی‌شناسد؛ حتی اگر تفاوت سنی دو طرف به اندازه تفاوت سنی بین پدربزرگ یا مادربزرگ با نوه‌هایشان باشد، رابطه‌ای با ده‌ها سال اختلاف سنی، این موضوع را بار دیگر ثابت کرد؛ در همین حال یک زوج تگزاسی که ۴۷ سال اختلاف سنی دارند، نامزدی‌شان را به دیگران اعلام کرده‌اند.
مردان برای آنکه بتوانند زنها را مانند آهنربا به سمت خودشان جذب کنند، باید از چند خصوصیت مهم برخوردار باشند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید