صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲۴ آذر ۱۴۰۱ / ۱۷:۲۲
کد خبر: 12678
گزارشگر: 213
۴۴۴
۰
۰
۲
نوشته اولیویه بلانچارد و دنی رودریک

«مبارزه با نابرابری» و توصیه بینش‌هایی برای بهبود وضع بشر

«مبارزه با نابرابری» و توصیه بینش‌هایی برای بهبود وضع بشر
کتاب «مبارزه با نابرابری» در خصوص بینش‌های عمیقی است برای کنشگرانی که تمایل دارند سیاست‌هایی برای بهبود وضع بشر در دنیای نابرابر امروز صورت‌بندی یا از چنین سیاست‌هایی حمایت کنند.

به گزارش آسیانیوز، کتاب «مبارزه با نابرابری» را می‌توان به علاقمندان اقتصاد، سیاست اجتماعی، سیاست عمومی و مقابله با نابرابری و توسعه عدالت توصیه کرد.

کتابی که حاوی بینش‌های عمیقی برای هر کسی است که تمایل دارد سیاست‌هایی برای بهبود وضع بشر در دنیای نابرابر امروز صورت‌بندی کند یا از چنین سیاست‌هایی حمایت کند.

این کتاب اقتصاددانان، فیلسوفان و جامعه‌شناسان را فرا خوانده است تا هم تحلیلی عمیق‌تر از چرائی و پیامدهای نابرابری به دست بدهد و هم سیاست‌های روشنی ارائه کند برای مقابله با نابرابری که تمدن بشر را تهدید می‌کند.

کتاب «مبارزه با نابرابری» ویراسته اولیویه بلانچارد و دنی رودریک با ترجمه رضا بخشی آنی و مجید امیدی، در 388 صفحه با قیمت 160 هزار تومان توسط نشر روزنه در آبان 1401 منتشر شده است./
https://www.asianews.ir/u/8sw
اخبار مرتبط
در حالی که خودروهای وارداتی قرار است هفته آینده وارد کشور شود، رئیس پلیس راهور یر حسینی با واردات این خودروها مخالفت کرده کرده و گفته وارد کردن خودروهای فاقد استاندارد یورو 65 با آلایندگی بالا به نفع کشور و مردم نیست.
ابرچالش‌های رهاشده تورم در اقتصاد ایران، ضربه سنگینی به معیشت مردم زده‌اند که یکی از نتایج آن خالی شدن سبد کالاهای ضروری است؛ چنین افرادی دیگر وقتی برای تفریح، سرگرمی یا تعالی روحی ندارند.
یک مقام سابق سیاسی نوشت بیانیه مشترک چین و عربستان بیانگر تصویری روشن از مواضع یکپارچه آمریکا و غرب در برابر ایران است.
اقتصاد رفتاری از یک واقعیات فردی درست آغاز می‌کند اما به نتایج غلط ختم می‌شود؛ این ایدئولوژی از شکست‌ها پند نگرفته و با پوست انداختن به ظاهر چهره عوض کرده است.
شامخ کل اقتصاد در آبان‌ماه رکود اقتصادی در کشور را نشان می‌دهد؛ در این ماه، شامخ کل اقتصاد با کاهش 8/ 2 واحدی نسبت به مهرماه، به 39/ 47واحد رسید؛ در حالی که رکود در بخش‌‌‌های ساختمان، کشاورزی و خدمات، رکود پاییزی شامخ اقتصاد را رقم زده‌‌‌اند.
رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: تلاش می‌کنیم به کمک پایگاه اطلاعاتی همه فعالیت‌های مالیاتی را رصد کنیم.
بازار میوه خشک که با نام «چیپس میوه» هم شناخته می‌شود، در بازار شب یلدای سال‌های اخیر مورد استقبال مردم قرار گرفته؛ در حالی که همراه برخی از اقلام شب یلدایی قیمت میلیونی یافته است.
کتاب «تبارشناسی فرمانروایی‌های قفقاز در دوران باستان – هخامنشی، اشکانی، ساسانی» تالیف علی علی‌بابایی درمنی که در سی‌وهشتمین جایزه کتاب سال ایران شایسته تقدیر قرار گرفت، پیوند تاریخی قفقاز با ایران فرهنگ‌ساز و تمدن‌آفرین مرور شده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید