صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۷ آذر ۱۴۰۱ / ۰۰:۱۴
کد خبر: 12725
گزارشگر: 213
۱۸۷۶
۰
۰
۱
حال و هوای هواداران ستاره فوتبال جهان

حامیان معروف «آرژانتین مسی» در فینال قطر چه کسانی هستند؟

حامیان معروف «آرژانتین مسی» در فینال قطر چه کسانی هستند؟
ستاره فوتبال جهان به مصاف یکی از بهترین های دنیا می رود؛ در حالی که به نظر می رسد وضعیتی که مسی دارد هنوز قابل رقابت نیست، زیرا افراد مشهور و ورزشکاران زیادی هوادار او هستند تا در نهایت جایزه ای را که از او دور شده است را بدست آورد.

به گزارش آسیانیوز، دنیا تماشا خواهد کرد و همه در حال آماده شدن برای تماشای فینال جام جهانی 2022 قطر بین آرژانتین و فرانسه هستند و به نظر می رسد افراد مشهور زیادی وجود دارند که لیونل مسی را به جای کیلیان امباپه انتخاب می کنند.

ستاره فعلی فوتبال جهان به مصاف یکی از بهترین های دنیا می رود و این زوج در سطح باشگاهی برای پاریسن ژرمن با هم بازی می کنند.

به نظر می رسد وضعیتی که مسی دارد هنوز قابل رقابت نیست، زیرا افراد مشهور و ورزشکاران زیادی هوادار او هستند تا در نهایت جایزه ای را که از او دور شده است را بدست آورد.

ادل خواننده مشهور انگلیسی در حال تشویق آلبی سلسته است. یکی از طرفدارانش در کنسرت اخیر به او نزدیک شد و سپس با اشاره به بازی با هلند گفت: "آرژانتینی هستی؟ خدا را شکر که امروز در ضربات پنالتی پیروز شدند."

جولیا رابرتز، هنرپیشه مشهور، به‌عنوان یک طرفدار فوتبال شناخته می‌شود و اخیراً در اینستاگرام در حال تبریک تولد برای بازیکن سابق منچستریونایتد، جسی لینگارد، دیده شده است.

رابرتز همچنین به عنوان طرفدار مسی و آرژانتین شناخته می شود. او در ال کلاسیکو سال 2017 بود و بعد از بازی از مسی عکس خواست.

یکی دیگر از ستاره‌های هالیوود کریستوفر مینتز-پلاسه است که در Superbad نقش مک‌لوین را بازی کرد. توییتر او در مطالبی درباره تیم ملی آرژانتین پوشش داده شده است.

هری استایلز همچنین پیش از نمایش اخیر «تبریک به آرژانتین» نوشت و «بابا یانکی» نیز در ویدیوهای رسانه‌های اجتماعی در حمایت از آلبی سلسته دیده شده است.

یکی دیگر از ستاره های بریتانیایی که برای آرژانتین آرزوی موفقیت می کند، اندی موری، اسطوره تنیس است. در پایان بازی آرژانتین و استرالیا در اوایل تورنمنت، موری در توییتی نوشت: «مسی مرد است»./

گزارش: سیدرحمان موسوی


آسیانیوز
https://www.asianews.ir/u/8u7
اخبار مرتبط
لیونل مسی در صورت شرکت در بازی برای مقام سوم یا فینال جام جهانی ۲۰۲۲ می‌تواند رکورد بیشترین حضور در جام جهانی را بشکند و به نام خود ثبت کند.
دین کایت در کنفرانس دیپلماسی ورزشی گفت: برای اینکه فوتبال یک ورزش ملی در قطر یا اروگوئه یا هر جای دیگری باشد، به این معنی است که باید به مسائل مربوط به هویت ملی، استعمار، جنبش‌های مردمی و کنترل آنها بپردازید.
سامورایی آبی ژاپن آماده است تا این بار مقابل کرواسی وارد میدان شود و صحبت های مدافع کهنه کار ژاپنی، نمادی از اتحاد تیمی است؛ سامورایی ها قبل از نبرد سلاح های خود را جلا می دهند و در جنگ اگر بترسند نمی توانند از تکنیک هایان استفاده کنند.
یک بازیکن فوتبال در صدر اخبار جام جهانی 2022 قطر قرار گرفت.
نویسنده کتاب «جنگ،صلح و امنیت بین المللی» با تکیه بر جاذبه های سیاسی فوتبال به چگونگی نفوذ ژئوپلیتیک به زمین فوتبال در جام جهانی های قبلی می پردازد.
بعد از بازی تاریخی سال 1998 که با پیروزی ایران به پایان رسید، ایرانی ها و آمریکایی ها روز سه شنبه برای دومین بار در جام جهانی به مصاف هم رفتند و «درکریستین پولیسیچ» از تیم ایالات متحده در یک لحظه باشکوه برای آمریکایی ها و البته دردناک برای ما، گلزنی کرد.
برخی از رسانه های عربی درباره جدا شدن کارلوس کی روش از تیم ملی ایران به جزییات و ادعاهایی پرداخته اند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید