صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۷ آذر ۱۴۰۱ / ۱۴:۲۴
کد خبر: 12729
گزارشگر: 213
۵۴۸۴
۰
۰
۳
احساس و ابتکار یک شیرینی پز نسبت به ستاره فوتبال جهان

کیک مسی در آخر چه شکلی شد؟+ویدیو

کیک مسی در آخر چه شکلی شد؟+ویدیو
در ادامه حواشی داغ فینال جام جهانی قطر، یک شیرینی فروشی در بوینس آیرس سعی داشت کیکی به شکل سر لیونل مسی درست کند که باید دید در پایان چه شکلی از آب در آمد.

به گزارش آسیانیوز، یک شیرینی فروشی در بوینس آیرس کیکی به شکل سر لیونل مسی ستاره آرژانتینی فوتبال، قبل از فینال جام جهانی بین آرژانتین و فرانسه درست کرده است که در اخر باید ببنیم که چه شکلی پیدا کرد.

ویدیوی ساخت این کیک در ادامه آمده است:

 

 


https://www.asianews.ir/u/8uc
اخبار مرتبط
تا زمانی که تیم ملی بازی داشت وظیفه همه رسانه ها حمایت از تیم ملی بود، اما پس از آن وظیفه رسانه ها نقد هم هست.
ستاره فوتبال جهان به مصاف یکی از بهترین های دنیا می رود؛ در حالی که به نظر می رسد وضعیتی که مسی دارد هنوز قابل رقابت نیست، زیرا افراد مشهور و ورزشکاران زیادی هوادار او هستند تا در نهایت جایزه ای را که از او دور شده است را بدست آورد.
لیونل مسی در صورت شرکت در بازی برای مقام سوم یا فینال جام جهانی ۲۰۲۲ می‌تواند رکورد بیشترین حضور در جام جهانی را بشکند و به نام خود ثبت کند.
دین کایت در کنفرانس دیپلماسی ورزشی گفت: برای اینکه فوتبال یک ورزش ملی در قطر یا اروگوئه یا هر جای دیگری باشد، به این معنی است که باید به مسائل مربوط به هویت ملی، استعمار، جنبش‌های مردمی و کنترل آنها بپردازید.
یک بازیکن فوتبال در صدر اخبار جام جهانی 2022 قطر قرار گرفت.
نویسنده کتاب «جنگ،صلح و امنیت بین المللی» با تکیه بر جاذبه های سیاسی فوتبال به چگونگی نفوذ ژئوپلیتیک به زمین فوتبال در جام جهانی های قبلی می پردازد.
بعد از بازی تاریخی سال 1998 که با پیروزی ایران به پایان رسید، ایرانی ها و آمریکایی ها روز سه شنبه برای دومین بار در جام جهانی به مصاف هم رفتند و «درکریستین پولیسیچ» از تیم ایالات متحده در یک لحظه باشکوه برای آمریکایی ها و البته دردناک برای ما، گلزنی کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید