صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۷ آذر ۱۴۰۱ / ۲۲:۵۳
کد خبر: 12740
گزارشگر: 306
۳۷۰
۰
۰
۱

خیابان شهید بهشتی اردکان اصلاح می شود

خیابان شهید بهشتی اردکان اصلاح می شود
یزد - شهردار اردکان ضمن اشاره به موضوع عملیات اصلاح خیابان شهید بهشتی به‌عنوان معبر ورودی شهر اردکان از سمت میدان شفق، گفت: این طرح در جهت حذف کندروها و احداث رفیوژ میانی از مدت‌ها قبل در ادوار شورای شهر مطرح بوده است و بر اساس آخرین طرح مصوب شده در شورای ترافیک شهرستان طی سال 1400، پروژه شروع شد
آسیانیوز / یزد ؛ احمدرضا متألهی در چهارمین نشست مشترک با اصحاب رسانه و فعالان خبری با بیان اینکه پس از واکنش‌های مختلف دستور توقف پروژه توسط دفتر فنی استانداری صادر گردید، افزود: هدف از اجرای پروژه رفع مشکلات ترافیکی و تصادفات منجر به فوت اتفاق افتاده در مسیر مذکور است. 
او اضافه کرد:  پس از اینکه مستندات خود را در شورای ترافیک استان ارائه کردیم مجدداً طرح جهت بررسی و اعلام نظر نهایی به شورای ترافیک شهرستان سپرده شد.
 
سامان‌دهی قریب‌الوقوع تقاطع بلوار آیت الله خاتمی و شهید بهشتی
 
شهردار اردکان ضمن اشاره به مشکلات ترافیکی و خطرآفرینی وضعیت فعلی تقاطع بلوار آیت الله خاتمی و شهید بهشتی، یاداور شد: جهت اصلاح ترافیکی این تقاطع برخی از املاک محدوده طرح  تملک شده و چند ملک باقی مانده نیز در برنامه تملک قرار دارد. 
 او اظهار داشت: جهت سامان‌دهی این تقاطع و رفع مشکلات ترافیکی آن 5 طرح تهیه گردیده که جهت تأیید نهایی به استان ارسال گردیده است. 
 متألهی گفت: احداث تقاطع های غیرهمسطح در این محدوده از جمله طرح های پیشنهادی شهرداری به شورای ترافیک استان است که امیدواریم با تایید استان ، به زودی عملیات اجرایی پروژه ساماندهی این تقاطع آغاز شود.
 
شهردار اردکان همچنین با اشاره به طرح آزادسازی خیابان شهید شابلی گفت: در سال جاری 200 میلیارد ریال برای این خیابان جهت تملک پلاک های در مسیر تخصیص دادیم و البته جهت انجام اقدامات اجرایی با مسائل و مشکلاتی همراه است.
 
این مقام مسئول افزود: در طرح خیابان ام‌البنین (س) 100 درصد پلاک‌های لازم برای آزادسازی تملک شدند تا پروژه به صورت کامل به سرانجام رسید.
مشارکت شهرداری اردکان با بخش خصوصی در حوزه مسافربری
شهردار اردکان گفت: شهرداری در مجموعه ترمینال مسافربری تنها وظیفه خدمات‌رسانی را برعهده دارد و در خدمات مسافرتی هیچگونه دخل و تصرفی ندارد. 
اوتاکید کرد: سرویس دهی به مسافران در خط اردکان _ یزد خارج از محدوده وظایف شهرداری و‌مربوط به حوزه راهداری است. 
متالهی یادآور شد: البته شهرداری اردکان در هر زمینه‌ای که گره از کار همشهریان عزیز باز شود به یاری نهادها و ارگان‌های مختلف آمده است و در همین زمینه مصوبه مهمی نیز داشته ایم.
 
او تصریح کرد: طرحی که شورای عالی سرمایه‌گذاری شهرداری مصوب کرده و پس از تصویب در صحن شورای شهر نیز اجرایی می شود بدین صورت است که شهرداری اجازه یافته است تا به میزان ۴۹ درصد با یکی از شرکتهای مسافرتی به صورت مشارکتی (با مشارکت در خرید اتوبوس) در ارایه خدمات مسافرت بین شهری به شهروندان اردکان مشارکت داشته باشد. 
شهردار اردکان خاطرنشان کرد: شهرداری ماهیانه بالغ بر ۶۰ میلیون تومان جهت انجام خدمات عمومی در ترمینال مسافربری اردکان هزینه می‌کند.
 متألهی همچنین با اشاره به برنامه‌های شهرداری در زمینه جا به جایی مسافرین در سطح شهر اردکان نیز گفت: جهت افزایش بهره‌وری سیستم حمل و نقل عمومی؛ اتوبوس و مینی‌بوس به مرور در حال جایگزینی است و در نظر داریم با تمرکز بر ظرفیت قابل ‌توجّه ناوگان تاکسی‌رانان شهری با استفاده از تعدادی ون؛ افزایش کارآیی و اثربخشی حمل و نقل عمومی در سطح شهر اردکان را رقم بزنیم.
 
تداوم تامین تجهیزات آتش‌نشانی
شهردار اردکان در پاسخ به سوال خبرنگاران در زمینه افزایش ایستگاه‌های آتش‌نشانی، گفت: تعداد ایستگاه‌های موجود کافی است و ایجاد ایستگاه جدید در دستور کار نیست بلکه تجهیز ایستگاه‌های فعلی در اولویت است.

سید محمد جواد عرفانفر

 

خیابان شهید بهشتی اردکان اصلاح می شود ،  احمدرضا متألهی شهردار اردکان

https://www.asianews.ir/u/8um
اخبار مرتبط
یزد - رئیس شورای اسلامی شهر اردکان از یک انتصاب صنعتی انتقاد کرد و گفت: پشت درب‌های بسته تصمیم‌گیری نکنید
یزد - نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اردکان در صحن علنی شورا با اشاره به وضعیت نامناسب بلوار آیت‌الله شهید بهشتی (ره)، خواستار تسریع در اجرای پروژه ساماندهی این بلوار شد
یزد - همزمان با سراسر کشور، بیست و چهارمین مانور زلزله و ایمنی با حضور 24 هزار دانش آموز در مدارس شهرستان اردکان برگزار شد
یزد - فرماندار اردکان گفت: فرهنگ احترام به یکدیگر و قانون، حلقه گمشده جامعه کنونی است که نیاز به آموزش دارد
یزد - فرماندار اردکان در دیدار های تهران به پیگیری تفاهم نامه ایجاد شهرک صنعتی 2 ، ایجاد دانشکده فنی دختران و تجهیز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردکان پرداخت
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید