صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۸ آذر ۱۴۰۱ / ۰۱:۳۱
کد خبر: 12746
گزارشگر: 213
۲۷۱۳
۰
۰
۲
حضور چهره ها و پایکوبی در جشن قهرمانی آرژانتین

ویدئوی دیدنی از اختتامیه با شکوه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

ویدئوی دیدنی از اختتامیه با شکوه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر
در مراسم اختتامیه جام جهانی و در جلوی چشمان حدود ۸۸ هزار هوادار، جیانی اینفانتیو ، رئیس فیفا، تمیم بن حمد بن خلیفه آل‌ثانی، امیر قطر و امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه در جایگاه مخصوص قرار گرفتند.

به گزارش آسیانیوز، با پایانِ رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و قهرمانی آرژانتینی‌ها مقابل فرانسه، مراسم اهدای جام به آرژانتین قهرمانِ و نایب قهرمان این دوره از رقابت‌ها در ورزشگاه لوسیل دوحه برگزار شد و تیم ملی فوتبال آرژانتین برای سومین بار، جامِ قهرمانی را به دست گرفت.

در این مراسم و در حضور حدود ۸۸ هزار هوادار، جیانی اینفانتیو - رئیس فیفا - تمیم بن حمد بن خلیفه آل‌ثانی - امیر قطر - و امانوئل مکرون - رییس جمهور فرانسه - در جایگاه مخصوص قرار گرفتند و مدال‌های نقره و طلا را به بازیکنان و کادر تیم‌های ملی فرانسه و آرژانتین اهدا کردند.

ویدیوی دیدنی از این رویداد باشکوه را در ادامه ببینید:

 


منبع: ایسنا

https://www.asianews.ir/u/8ur
اخبار مرتبط
مراسم اهدای جام به تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان جام جهانی همراه با خلق تصاویری زیبا و به یاد ماندنی در ورزشگاه لوسیل دوحه قطر برگزار شد.
فینال جام جهانی ۲۰۲۲ بین دو تیم آرژانتین و فرانسه با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید و آلبی‌سلسته در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز شد و جام فوتبال جهان را از آن خود کرد.
در ادامه حواشی داغ فینال جام جهانی قطر، یک شیرینی فروشی در بوینس آیرس سعی داشت کیکی به شکل سر لیونل مسی درست کند که باید دید در پایان چه شکلی از آب در آمد.
تا زمانی که تیم ملي بازی داشت وظیفه همه رسانه ها حمایت از تیم ملی بود، اما پس از آن وظیفه رسانه ها نقد هم هست.
ستاره فوتبال جهان به مصاف یکی از بهترین های دنیا می رود؛ در حالی که به نظر می رسد وضعیتی که مسی دارد هنوز قابل رقابت نیست، زیرا افراد مشهور و ورزشکاران زیادی هوادار او هستند تا در نهایت جایزه ای را که از او دور شده است را بدست آورد.
لیونل مسی در صورت شرکت در بازی برای مقام سوم یا فینال جام جهانی ۲۰۲۲ می‌تواند رکورد بیشترین حضور در جام جهانی را بشکند و به نام خود ثبت کند.
سامورایی آبی ژاپن آماده است تا این بار مقابل کرواسی وارد میدان شود و صحبت های مدافع کهنه کار ژاپنی، نمادی از اتحاد تیمی است؛ سامورایی ها قبل از نبرد سلاح های خود را جلا می دهند و در جنگ اگر بترسند نمی توانند از تکنیک هایان استفاده کنند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید