صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۸ آذر ۱۴۰۱ / ۲۰:۰۸
کد خبر: 12750
گزارشگر: 213
۸۹۴
۰
۰
۲
غیرفعال شدن بازار کریپتو

بانکداری آمریکا خواست ارزهای دیجیتال ممنوع شوند!

بانکداری آمریکا خواست ارزهای دیجیتال ممنوع شوند!
رییس کمیته بانکداری ایالات متحده از کمیسیون بورس اوراق بهادار (SEC) و کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) خواست به سمت ممنوعیت ارزهای دیجیتال قدم بردارند.
به گزارش آسیانیوز، شرود براون، رییس کمیته بانکداری ایالات متحده از کمیسیون بورس اوراق بهادار (SEC) و کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) خواست به سمت ممنوعیت ارزهای دیجیتال قدم بردارند. با وجود پیشنهاد ممنوعیت احتمالی، سناتور شرود براون اظهار داشت که انجام این کار بسیار دشوار خواهد بود.

اظهارات شرود براون در حین حضور او در برنامه NBC Meet the Press بیان شد، اگرچه این سناتور افزود که اجرای این ممنوعیت دشوار است.

شرود براون افزود: ما از قانون گذاران و مجریان قانون می‌خواهیم کریپتو را ممنوع کنند، اگرچه ممنوع کردن آن بسیار دشوار است.

براون در پاسخ به سوال قبلی یک مجری در مورد سناتور جان تستر که معتقد است ارزهای دیجیتال باید ممنوع شود، گفت که او هم همین فکر را دارد.

نماینده اوهایو گفت که در 18 ماه گذشته به همکاران خود و عموم مردم در مورد خطرات ارزهای رمزنگاری شده آموزش داده و خواهان اقدام قریب الوقوع و تهاجمی علیه رمزارزها شده است.

به نقل از اقتصاد آنلاین، شرود براون در مورد اقدامات خود گفت: من قبلاً به خزانه‌داری و وزیر امور خارجه گفته‌ام و از همه آژانس‌های نظارتی مختلف درخواست ارزیابی مجدد کریپتو را کرده‌ام و از کل دولت می خواهم عملکردی شبیه به SEC را در مورد کریپتو اتخاذ کنند.

شرود براون سقوط شوک آور صرافی FTX را به عنوان مثالی از این که چرا این ممنوعیت ممکن است ارزش بررسی داشته باشد ذکر کرد.

او با اشاره به فعالیت‌های مجرمانه سایبری کره شمالی، قاچاق مواد مخدر، قاچاق انسان و تامین مالی تروریسم به عنوان برخی از مشکلات رمزارزها، گفت که ارزهای دیجیتال "خطرناک" و "تهدیدی برای امنیت ملی" هستند.

رییس کمیته بانکی بیش از یک سال است که نسبت به کریپتو ابراز تردید کرده و اخیراً نگرانی‌های خود را در مورد مسائل انتشار استیبل کوین و همچنین کمپین‌های تبلیغاتی و بازاریابی ارزهای دیجیتال ابراز کرده است.

براون بیانیه ای را در 30 نوامبر منتشر کرد که خواستار رویکردی تمام دولتی برای تنظیم این صنعت شد و در 13 دسامبر از وزارت دادگستری ایالات متحده به دلیل تشکیل اتهامات جنایی علیه مدیرعامل سابق صرافی FTX سم بنکمن فرید که در حال حاضر پشت میله های زندان است، تشکر کرد.

همه سناتور ها مانند براون فکر نمی کنند
سناتور تام ایمر در 23 نوامبر اعلام کرد که سقوط صرافی FTX یک شکست برای ارزهای دیجیتال نیست، بلکه شکستی است برای کسانی که طرفدار تمرکزگرایی هستند.

ایمر همچنین بر این باور است که مقررات فلج کننده، نوآوری صنعت در ایالات متحده را خفه می کند و باعث می شود که موقعیت تسلط خود بر بازار جهانی را از دست بدهد چیزی که بسیاری معتقدند در حال حاضر آشکار شده است.

همچنین لازم به ذکر است که رییس جدید کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان، پاتریک مک‌هنری، از طرفداران رمزارز است.

او در این هفته خواستار تاخیر در تغییرات مالیاتی کریپتو شد./
https://www.asianews.ir/u/8uu
اخبار مرتبط
چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس به‌دنبال خروج میلیارد‌ها دلار استیبل‌کوین از صرافی بایننس، اظهار نظرات و توصیه‌های جدیدی را برای فعالان بازار رمزارز ارائه کرده است.
شهروندان کشور ترکیه حدود ۴.۷ میلیون جستجو مرتبط با دنیای رمزارزها را به ثبت رسانده‌اند؛ در حالی که طبق تحقیق، این کشور از لحاظ جستجو درباره رمز ارز در رتبه دوم در جهان ایستاد.
کارشناسان معتقدند با نزدیک شدن به سال ۲۰۲۳، جامعه کریپتو در مورد محدوده قیمت پایین احتمالی حدس و گمان ارائه کرده است.
روزنامه دیلی میل نوشت: ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر، پس از آنکه اسناد این شرکت مبنی بر سانسور اخبار مربوط به لپ‌تاپ هانتر بایدن (فرزند جو بایدن) را منتشر کرد، در اسپیس توییتر با سوالی درباره امنیت جانی‌اش مواجه شد.
قیمت بیت کوین در روز جمعه و شنبه به 16958 دلار رسید؛ مساله ای که نشان می‌دهد بیت کوین همزمان با کاهش ارزش سهام در بازار وال استریت حمایت کلیدی خود را حفظ کرده است.
مسئله تاثیر رمزارزها بر تحریم یکی از موضوعاتی است که بعد از شروع جنگ میان روسیه و اوکراین، نگرانی بسیاری از دولتمردان جهان را برانگیخته است.
براساس سخنانی از مقامات آمریکایی درباره پایان جنگ روسیه و اوکراین و خسارات وارد شده به نیروهای روسیه به نظر می رسد تمام شدن جنگ محتمل باشد.
تنها دو مساله می تواند بیت کوین را زمین بزند !
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید