صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۹ آذر ۱۴۰۱ / ۱۲:۲۲
کد خبر: 12760
گزارشگر: 213
۸۷۱
۰
۰
۲
اعلام آخرین وضعیت اقامت و تردد خویشاوندان مسئولان

جزئیات طرح قانونگذاران آمریکایی برای ابطال ویزای فرزندان مقامات ایران

جزئیات طرح قانونگذاران آمریکایی برای ابطال ویزای فرزندان مقامات ایران
طرح جدیدی از سوی قانونگذاران آمریکایی مدعی است مقامات مسئول اتفاقات اخیر در ایران و فرزندان آن‌ها را هدف قرار داده است.

به گزارش آسیانیوز، یک مقام سابق آمریکایی گفت که وزارت امور خارجه سوابق سفر مقامات ایرانی و بستگان آن‌ها را که با ویزای موقت یا دائم به ایالات متحده سفر می‌کنند، نگهداری می‌کند.

المانیتور نوشت: طرح جدیدی از سوی قانونگذاران آمریکایی مقامات مسئول اتفاقات اخیر در ایران و فرزندان آن‌ها را هدف قرار می‌دهد.

به گزارش انتخاب، این طرح به رهبری نمایندگان جو ویلسون (رئیس کالیفرنیا)، جاش گاتهایمر (D-N.J.)، کلودیا تنی (R-N.Y.) و ویسنته گونزالس (D-Texas) پیش می‌رود.

بنا بر برخی ادعاها، این طرح در صورت تصویب به وزیر امور خارجه آمریکا دستور می‌دهد تا بررسی کند که آیا گروه گسترده‌ای از مقامات ایرانی - از جمله اعضای سپاه پاسداران، دفتر رهبری و نیروی انتظامی - و اعضای خانواده آن‌ها در این کشور حضور دارند یا خیر.

طبق متن طرح، هرگونه روادید صادر شده برای خانواده این افراد قانون باید باطل شود.

ویلسون به المانیتور گفت: «غیرقابل باور است که به مقامات ایرانی و اعضای خانواده شان ویزا داده می‌شود تا به ایالات متحده بیایند.»

یک مقام سابق آمریکایی گفت که وزارت امور خارجه سوابق سفر مقامات ایرانی و بستگان آن‌ها را که با ویزای موقت یا دائم به ایالات متحده سفر می‌کنند، نگهداری می‌کند.

واشنگتن قبلاً اقدام به محدود کردن ویزا برای مقامات بلندپایه ایران کرده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه به المانیتور گفت کرد دستور سال ۲۰۱۹ دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا مبنی بر ممنوعیت ورود مقامات ارشد دولت ایران و خانواده‌های آن‌ها همچنان به قوت خود باقی است./

https://www.asianews.ir/u/8v5
اخبار مرتبط
پارت ویزا به عنوان یکی از معتبرترین مراکز ارائه دهنده وقت سفارت، وقت ویزا و ارائه دهنده بیمه مسافرتی و انواع دعوت‌نامه برای مسافران منطقه شنگن و کانادا، به بررسی اقتصاد گردشگری کشورهای اسکاندیناوی و ایتالیا پرداخته است.
طبیعی است که در مورد کشوری مانند ترکیه، تصورات نادرستی وجود دارد. اما خوب است که با ما همراه باشید تا اشتباه رایجی که در تور آنتالیا باید بدانید را مرور کنیم، شاید شما هم آنها را باور دارید و باید نظر خود را تغییر دهید.
پس از آنکه همایون شجریان گفت که ویزای برخی از اعضای گروه سیاوش برای کانادا صادر نشده و بنابراین برگزاری کنسرت در این کشور به تعویق می‌افتد، در اطلاع رسانی تازه جزئیات تازه درباره صدور ویزا را بیان کرد.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد از انجام هماهنگی لازم برای صدور ویزای فرودگاهی در یزد خبر داد
با ما در معرفی زیباترین شهرهای کانادا برای زندگی همراه باشید.
کوین ترود، کارافرین معروف، در جدید ترین نامه ای که برای «آسیانیوز» ارسال کرده نوشته است: از گفتن داستان زندگی تان پرهیز کنید؛ شما به زبان خود آویزان شده اید.
بنجامین فرانکلین معروف در سال در سال 1776 گفت: «ما باید همه با هم آویزان شویم، یا مطمئناً همه ما جداگانه آویزان خواهیم شد»؛ این در حالی است که با پیامدهای جنگ اوکراین که انسجام اروپا را تهدید می کند، هشدار فرانکلین اهمیت جدید و شدیدی پیدا کرده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید