صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۹ آذر ۱۴۰۱ / ۱۴:۱۹
کد خبر: 12763
گزارشگر: 213
۷۵۲
۰
۰
۲
فردا؛ چهارشنبه

تعطیلی تهران/همه مدارس و دانشگاه های پایتخت تعطیل شدند

تعطیلی تهران/همه مدارس و دانشگاه های پایتخت تعطیل شدند
براساس جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران مقاطع تحصیلی و دانشگاه‌ها فردا چهارشنبه 30 آذر تعطیل شدند.

به گزارش آسیانیوز، بر اساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا، مدارس در تمام مقاطع تحصیلی و دانشگاه‌ها در روز چهارشنبه ۳۰ آذر تعطیل اعلام شدند.

براساس جلسه ظهر امروز جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، مقاطع تحصیلی و دانشگاه‌ها فردا چهارشنبه 30 آذر تعطیل هستند.

این در حالی است که در سال جاری تعطیلی مراکز آموزشی و دانشگاه ها به دلیل بحران های اقلیمی و اضطرار آلودگی هوا رکورد بی سابقه ای را در کل کشور تجربه می کند.

همچنین روز گذشته وزیر آموزش و پرورش گفت که عمیقا از تعطیل شدن مدارس ناراحت و نگران است./


پروانه توکلی
https://www.asianews.ir/u/8v7
اخبار مرتبط
در حالی که آلودگی هوای پایتخت، همچنان نفس شهر را بریده است، مدارس تهران باز هم تا آخر هفته غیرحضوری شدند و دانشگاه‌های تهران هم تا ۳شنبه مجازی هستند.
رشد سریع جمعیت، سطوح بالای نابرابری‌ها و ناتوانی بخش زیرساخت‌های حیاتی دربرابر مخاطرات اقلیمی و توسعه غیرپایدار شهری منجر به مخاطرات اقلیمی در شهرها شده است.
محققان با استفاده از تفاوت در آب‌وهوا، جمعیت و روز هفته ابتدا تخمین می‌زنند که آیا روزهایی در همان ماه و سال و شهرستان که سطوح بالایی از آلودگی را تجربه کردند، به افزایش غیرمعمول در خودکشی افراد آن شهرستان منجر شده است یا خیر.
ارسال پیامک از سوی شرکت آب و فاضلاب استان تهران برای شهروندان می تواند تا چه حد حاوی هشدار خطر جدی برای پایتخت نشینان باشد؟
در حالی که نشریه اکونومیست پس از دو شهر جنگ زده، تهران را در سال 2022 ضعیف ترین شهر جهان طبقه بندی کرد، باید دید که چرا تهران این روزها شهری افسرده و عصبی شده است؟
آلارم مازوت‌‌‌سوزی در اطراف تهران به صدا درآمد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون همای تهران در شاخص آلاینده «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» روی عدد ۱۵۵ یعنی شرایط ناسالم برای همه گروه‌ها قرار دارد.
در فهرست جدید اکونومیست که به نوعی نشان‌دهنده قدرت اقتصادی شهرهای جهان است، تهران در بعد از دمشق و طرابلس جنگ‌زده سومین شهر ضعیف دنیا از منظر اقتصادی و برای زیست شهروندانش به شمار می آید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید