صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱ دی ۱۴۰۱ / ۱۱:۵۸
کد خبر: 12782
گزارشگر: 213
۶۴۸
۰
۰
۲
بهترین بازیکن فوتبال جهان در بازار کریپتو مشارکت دارد

لیونل مسی چقدر در بازار رمزارز فعالیت دارد؟

لیونل مسی چقدر در بازار رمزارز فعالیت دارد؟
برنده هفت توپ طلا، مانند بسیاری از ورزشکاران و هنرمندان دیگر به دنیای کریپتو پیوسته است و تاکنون در پروژه‌های NFT (توکن غیرقابل تعویض) متعددی مشارکت داشته است.

به گزارش آسیانیوز، لیونل مسی که به عنوان پرافتخارترین بازیکن فوتبال جهان شناخته می‌شود حالا به دنیای کریپتوها هم وارد شده است. آیا او در زمینه NFTها هم رکوردشکنی خواهد کرد؟

لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین و باشگاه پاریس سنت ژرمن، با درخشش خود در رقابت‌های جام جهانی و کسب عنوان فردی بهترین بازیکن مسابقات و عنوان گروهی برنده جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به تمام افتخارات فردی و جمعی در دنیای فوتبال دست یافت.

برنده هفت توپ طلا، مانند بسیاری از ورزشکاران و هنرمندان دیگر به دنیای کریپتو پیوسته است و تاکنون در پروژه‌های NFT (توکن غیرقابل تعویض) متعددی مشارکت داشته است. در ادامه به پروژه‌های NFT که لیونل مسی در آنها مشارکت داشته است اشاره خواهد شد.

این صرافی بزرگ رمزارزی با ویدئویی که یک ماه پیش از جام جهانی پخش شد، خبر همکاری با ستاره آرژانتینی را داد.

بیت‌گت به طرفداران مسی فرصتی منحصر به فردی برای کاوش در وب۳ و همچنین معاملات رمزارزی را در این صرافی می‌دهد. این صرافی بیش از ۲۰ میلیون دلار در کمپین تبلیغاتی این همکاری خاص هزینه کرده است و با ارائه پاداش‌های متفاوت به کاربران در تلاش است تا اعتماد از دست رفته کاربران پس از سقوط صرافی FTX را بدست آورد.

همکاری مسی با برند سوراره در بازی NFT
لیونل مسی در ماه نوامبر، خبر از حضور خود به عنوان سرمایه‌گذار و سفیر برند سوراره (Sorare) داد. کمپانی سوراره در حوزه بازی‌های و‌رزشی فانتزی بر پایه تکنولوژی و NFT تخصص دارد. به عنوان بخشی از این همکاری بزرگ، لیونل مسی دارای سهام در این شرکت نیز شده است.

همکاری مسی با Socios.com
یکی دیگر از بزرگترین همکاری‌های بین دنیای کریپتو و موفق‌ترین فوتبالیست جهان، انتخاب وی به عنوان سفیر شرکت رمزارز (سوشیوز) است.

این مهاجم آرژانتینی با قراردادی 20 میلیون دلاری به مدت سه سال به عنوان سفیر این شرکت همکاری خواهد کرد تا حضور این پلتفرم رمزارزی را در میان فوتبال و دیگر ورزش‌ها پررنگ‌تر شود و به دلیل حضوری مسی، علاقه‌مندان بیشتری به پلتفرم Socios.com جذب شوند

فن توکن باشگاه پاریس سنت ژرمن
بخشی دیگر از درآمد این ستاره فوتبال باشگاه پاریس سمت ژرمن، مربوط به فن توکن PSG است که متعلق به باشگاه پاریس سنت ژرمن است. این باشگاه در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که بخشی از درآمد قراداد سالانه وی نیز با این توکن به مسی پرداخت خواهد شد. این توکن در ژانویه ۲۰۲۲ برای اولین بار عرضه شد و در حال حاضر با قیمت ۵.۵۴ در بازار معامله می‌شود./

منبع: تجارت نیوز

https://www.asianews.ir/u/8vp
اخبار مرتبط
در مراسم اختتامیه جام جهانی و در جلوی چشمان حدود ۸۸ هزار هوادار، جیانی اینفانتیو ، رئیس فیفا، تمیم بن حمد بن خلیفه آل‌ثانی، امیر قطر و امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه در جایگاه مخصوص قرار گرفتند.
مراسم اهدای جام به تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان جام جهانی همراه با خلق تصاویری زیبا و به یاد ماندنی در ورزشگاه لوسیل دوحه قطر برگزار شد.
فینال جام جهانی ۲۰۲۲ بین دو تیم آرژانتین و فرانسه با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید و آلبی‌سلسته در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز شد و جام فوتبال جهان را از آن خود کرد.
در ادامه حواشی داغ فینال جام جهانی قطر، یک شیرینی فروشی در بوینس آیرس سعی داشت کیکی به شکل سر لیونل مسی درست کند که باید دید در پایان چه شکلی از آب در آمد.
ستاره فوتبال جهان به مصاف یکی از بهترین های دنیا می رود؛ در حالی که به نظر می رسد وضعیتی که مسی دارد هنوز قابل رقابت نیست، زیرا افراد مشهور و ورزشکاران زیادی هوادار او هستند تا در نهایت جایزه ای را که از او دور شده است را بدست آورد.
لیونل مسی در صورت شرکت در بازی برای مقام سوم یا فینال جام جهانی ۲۰۲۲ می‌تواند رکورد بیشترین حضور در جام جهانی را بشکند و به نام خود ثبت کند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید