صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۳ دی ۱۴۰۱ / ۰۹:۳۶
کد خبر: 12811
گزارشگر: 213
۱۸۷۰
۰
۰
۲
پیام کوتاه برای ستاره جهان

منچستریونایتد تنها با ۸۱ کلمه با رونالدو خداحافظی کرد!

منچستریونایتد تنها با ۸۱ کلمه با رونالدو خداحافظی کرد!
کریستیانو رونالدو ماه گذشته با توافق دوجانبه باشگاه را ترک کرده است و منچستریونایتد پیامی 81 کلمه ای را برای او فرستاده است!
به گزارش آسیانیوز، منچستریونایتد چهارشنبه شب پیامی صریح برای خداحافظی با کریستیانو رونالدو منتشر و این کار را از طریق برنامه روز مسابقه خود برای دوئل جام کارابائو مقابل برنلی انجام داد.

ستاره پرتغالی ماه گذشته پس از مصاحبه جنجالی با پیرس مورگان که در آن به اریک تن هاگ مربی و صاحبان باشگاه حمله کرد، باشگاه را ترک کرد.

در این پیام 81 کلمه ای آمده است: کریستیانو رونالدو ماه گذشته با توافق دوجانبه باشگاه را ترک کرده است.

فوق ستاره پرتغالی در دو دوره و 436 بازی، 145 گل به ثمر رساند و به ما کمک کرد سه عنوان لیگ برتر، یک جام حذفی، دو جام اتحادیه، لیگ قهرمانان و جام باشگاه های جهان را به دست آوریم.

رونالدو همچنین در سال 2008 برنده توپ طلا شد. در بیانیه ای در 22 نوامبر، باشگاه قدردانی خود را برای کمک بی حد و حصر از کریستیانو به ثبت رساند و برای او و خانواده اش برای آینده آرزوی موفقیت کرد.

منچستریونایتد دوران پس از کریستیانو رونالدو را با پیروزی آغاز کرد

منچستریونایتد در اولدترافورد با نتیجه 2-0 برنلی را شکست داد و جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام کارابائو را قطعی کرد.

عملکرد خوبی بود، به این معنی که آنها دوران پس از کریستیانو رونالدو را به خوبی آغاز کردند.

در همین حال، کریستیانو به ریاض سفر می کند تا قراردادی را با النصر و عربستان سعودی تا سال 2030 به صورت خودکار انجام دهد.

مارکا در ماه نوامبر به طور انحصاری از پیشنهاد وسوسه انگیز النصر به مهاجم سابق رئال مادرید خبر داد و حالا به نظر می رسد که او نیز به آنها خواهد پیوست.

منچستریونایتد دوران بعد از کریستیانو رونالدو را با پیروزی مقابل برنلی در جام کارابائو آغاز کرد.

با گل های اریکسن و رشفورد

منچستریونایتد در اولین بازی خود پس از جام جهانی با نتیجه 2-0 مقابل برنلی پیروز شد تا به مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه راه یابد.

گل‌های کریستین اریکسن و مارکوس راشفورد تفاوت را ثابت کردند، زیرا شیاطین سرخ به تلاش خود برای کسب اولین جام از سال 2017 ادامه می‌دهند.

پس از شروع خوب بازی توسط برنلی، یونایتد در اولین بازی خود پس از جدایی از کریستیانو رونالدو شروع به کنترل روند بازی کرد و در نهایت آنها توانستند با دو گل، حریف سرسخت خود را شکست دهند./

گزارشگر: سیدرحمان موسوی
آسیانیوز
https://www.asianews.ir/u/8wi
اخبار مرتبط
با اوج گرفتن سرخوشی فینال، فیفا با انتشار توییتی از بازی مسی تمجید کرد، ولی ماجرای جنجال ها بر سر این توئیت چه بود؟
در مراسم اختتامیه جام جهانی و در جلوی چشمان حدود ۸۸ هزار هوادار، جیانی اینفانتیو ، رئیس فیفا، تمیم بن حمد بن خلیفه آل‌ثانی، امیر قطر و امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه در جایگاه مخصوص قرار گرفتند.
مراسم اهدای جام به تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان جام جهانی همراه با خلق تصاویری زیبا و به یاد ماندنی در ورزشگاه لوسیل دوحه قطر برگزار شد.
فینال جام جهانی ۲۰۲۲ بین دو تیم آرژانتین و فرانسه با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید و آلبی‌سلسته در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز شد و جام فوتبال جهان را از آن خود کرد.
در ادامه حواشی داغ فینال جام جهانی قطر، یک شیرینی فروشی در بوینس آیرس سعی داشت کیکی به شکل سر لیونل مسی درست کند که باید دید در پایان چه شکلی از آب در آمد.
تا زمانی که تیم ملی بازی داشت وظیفه همه رسانه ها حمایت از تیم ملی بود، اما پس از آن وظیفه رسانه ها نقد هم هست.
لیونل مسی در صورت شرکت در بازی برای مقام سوم یا فینال جام جهانی ۲۰۲۲ می‌تواند رکورد بیشترین حضور در جام جهانی را بشکند و به نام خود ثبت کند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید