صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۱ دی ۱۴۰۱ / ۲۲:۵۷
کد خبر: 12905
گزارشگر: 306
۳۲۳
۰
۰
۱
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد اعلام کرد:

360 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی- عشایر از محل منابع بازپرداختی به استان ابلاغ شد

360 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی- عشایر از محل منابع بازپرداختی به استان ابلاغ شد
یزد - تسهیلات اشتغال پایدار روستایی- عشایری از محل منابع بازپرداختی به استان یزد به بانک کشاورزی ابلاغ شد
آسیانیوز / یزد ؛ محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رابطه با این خبر گفت: دستورالعمل پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی از محل منابع وصول اعتبار اشتغال پایدار روستایی- عشایری به بانک کشاورزی استان ابلاغ شده است.
وی ادامه داد: اعتبارات این تسهیلات از محل منابع بازپرداختی به مبلغ 360 میلیارد ریال به  بانک کشاورزی استان تخصیص یافته که 108 میلیارد ریال از این تسهیلات به صورت سرمایه در گردش و 252 میلیارد ریال به صورت سرمایه ثابت به متقاضیان پرداخت می شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی متقاضیان از طریق سامانه کارا را یکی از شرایط بهره مندی از این تسهیلات عنوان کرد و افزود: مناطق هدف، نرخ سود، رسته های مجاز و سایر شرایط پرداخت تسهیلات بر اساس آیین نامه اجرایی قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری (موضوع مصوبه شماره 103898 تاریخ 21/08/1396 هیات وزیران) است.
وی ادامه داد: حداکثر مجموع زمان سازندگی و بازپرداخت تسهیلات سرمایه ای موضوع دستورالعمل حاضر تا پایان سال 1406  است و زمان بازپرداخت تسهیلات سرمایه در گردش در قالب طرح یا به صورت سرمایه در گردش صرفاً 18 ماه می باشد.
فلاحتی با بیان اینکه سرمایه در گردش صرف واحدهای تولیدی مستقر در نواحی صنعتی روستایی و شهرهای زیر ده هزار نفر جمعیت با نرخ 10 درصد تا سقف 108 میلیارد ریال است خاطر نشان کرد: طرح های سرمایه گذاری مستقر در مناطق روستایی وعشایری با نرخ 6 درصد تا سقف مبلغ 252 میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت می شود.
وی عنوان کرد: پرداخت تسهیلات از محل منابع بازپرداختی اشتغال روستایی و عشایری به طرح هایی که پیش تر از تسهیلات یاد شده از اعتبارات تکلیفی و یا تبصره ای صندوق توسعه ملی استفاده نموده اند (به جز طرح های واجد شرایط دریافت تسهیلات تکمیلی) ممنوع است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اولویت اعطای تسهیلات را تسهیلات تکمیلی به طرح های پرداختی قبلی از محل اعتبارات یاد شده در سالهای 1397 الی1399 بارعایت مقررات که از محل اعتبار اشتغال پایدار روستایی و عشایری پرداخت شده اند و در مرحله مشارکت می باشند برشمرد و تاکید کرد: تسهیلات سرمایه در گردش صرف واحدهای تولیدی مستقر در مناطق هدف، طرح های با پیشرفت فیزیکی بیشتر از 60 درصد و طرح های مرتبط با توسعه زنجیره تولید و ارزش و شرکتهای دانش بنیان از اولویت های پرداخت تسهیلات می باشند.

سید محمد جواد عرفانفر

 

 

360 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی- عشایر از محل منابع بازپرداختی به استان ابلاغ شد  ، محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد

https://www.asianews.ir/u/8z3
اخبار مرتبط
یزد - در نشستی، سرپرستان انجمن های ورزش های همگانی، بسکتبال و بدنسازی و پرورش اندام کارگران استان معرفی شدند
یزد - ثبت نام هشتمین دوه مسابقات فوتسال کارگران استان یزد به منظور گرامیداشت دهه مبارک فجر آغاز شد
یزد - اولین همایش طرح سامان خانواده و جوانی جمعیت ویژه جامعه کار و تلاش در شهرستان ابرکوه برگزار شد
یزد - اولین همایش محلی طرح سامان خانواده و جوانی جمعیت ویژه جامعه کار و تلاش، هفدهم آذرماه در شهرستان ابرکوه برگزار می شود
یزد - مرکز شتابدهنده آسا با حضور محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گشایش یافت
یزد - شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش استان به میزبانی شهرستان اردکان در بقعه حوض عباس برگزار شد
یزد - با حضور محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد به بافق، دو خانه بهداشت کارگری گشایش یافت
یزد - اجرای قانون کار یک وظیفه بسیار سنگینی است که نظارت بر اجرای صحیح و دقیق آن بر عهده تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و در این راه آموزش افرادی که به این امر مشغول هستند نقش کلیدی را ایفا می کند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید