صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۱ دی ۱۴۰۱ / ۲۳:۴۳
کد خبر: 12907
گزارشگر: 306
۲۸۳
۰
۰
۲

ابهامات نسل جوان کشور باید با ظرفیت پژوهشی پاسخ داده شود / تهدید ها را باید به فرصت تبدیل کرد

ابهامات نسل جوان کشور باید با ظرفیت پژوهشی پاسخ داده شود / تهدید ها را باید به فرصت تبدیل کرد
یزد - رئیس کل دادگستری استان گفت: باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد و در مسیر خدمت به مردم و تعالی کشور به کار گرفت
آسیانیوز / یزد ؛ غلامعلی دهشیری در دیدار با تعدادی از دانشجویان دستگیر شده حوادث اخیر و خانواده آنان، تصریح کرد: دستگاه قضایی استان با استفاده از رأفت اسلامی و ایجاد زمینه تخفیف مجازات و با هدف اصلاح و بازدارندگی بیشتر، فرصتی را ایجاد کرد تا دانشجویان و خانواده آنان در یک فضای معنوی و غیر قضایی بتوانند مشکلات و درخواست های خود را با مدیران ارشد قضایی استان یزد مطرح نمایند.
وی دانشجویان را امید آینده کشور دانست و گفت: برای ساختن ایرانی آباد و تضمین آینده ای روشن و تعالی بخش، باید همه ارکان کشور به ویژه ظرفیت های علمی و تحقیقاتی دانشگاهی کشور در میدان عمل قرار گیرند.
این مقام قضایی، تصریح کرد: هر کشور و حاکمیت در مقابل اخلال در نظم و آسیب به زیر ساخت های عمومی و ایجاد جو روانی آسیب رسان موضع می گیرد و برای هر یک از این اعمال خلاف قانون نیز مجازات هایی تعیین شده است، اما تلاش می شود با رأفت اسلامی، تخفیف مجازات و یا تعلیق حکم، از آثار سوء حوادث اخیر برای افراد کم تقصیر کاست.
وی ابراز داشت: حساب افرادی که معاند هستند و آگاهانه در مسیر نقشه های شوم دشمنان این سرزمین گام برداشته اند از دانشجویانی که ابراز پشیمانی کرده و اسیر جو حاکم، یا فریب فضای مجازی شدند جداست.
رئیس کل دادگستری استان یزد اظهار داشت: تلاش خواهد شد ظرفیت های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی مراکز علمی و دانشجویی به میدان بیاید و در مسیر ارائه الگوهای درست در زمینه های تجربی، اجتماعی و انسانی حرکت نماید.
وی با بیان اینکه هرچه تحقیق و پژوهش پیرامون حوادث اخیر صورت گیرد، قدر مسلم ابعاد بیشتر جنگ ترکیبی روشن تر خواهد شد، افزود: شاید در مدیریت امور کشور هم مشکلاتی وجود داشته باشد که باید اصلاح شود، اما آنچه که بیشتر ماهیت حوادث اخیر را روشن می کند که موضوع "توهم توطئه" نیست بلکه یک جنگ تمام عیار ترکیبی محسوب می شود، تحقیق و پژوهش است.
دهشیری، گفت: در تعلیق مجازات با همکاری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان سعی خواهد شد در همان زمینه هایی که مورد ابهام دانشجویان بوده است، زمینه های تحقیقی و پژوهشی ارائه گردد تا گره های ذهنی و ابهامات این نسل آتیه ساز ایران اسلامی باز شود.

سید محمد جواد عرفانفر

 

ابهامات نسل جوان کشور باید با ظرفیت پژوهشی پاسخ داده شود / تهدید ها را باید به فرصت تبدیل کرد ، غلامعلی دهشیری  رئیس کل دادگستری استان یزد

 

https://www.asianews.ir/u/8z6
اخبار مرتبط
یزد - مدیر کل زندانها و نایب رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان از آزادی تعداد ۱۲۲ محکوم مالی جرائم غیر عمد در ۹ ماهه سال جاری خبر داد
یزد - موزه دفاع مقدس یزد با یک شهید گمنام در مرکز استان ، میزبان جوانانی پرشور بود که در اعتراضات اخیر مجالی برای دیده و شنیده شدن خواسته بودند
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید