صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۲ دی ۱۴۰۱ / ۱۵:۳۳
کد خبر: 12913
گزارشگر: 213
۶۲۲۳
۱
۰
۶
ویلاهای دارای استخر آب گرم کردان را بشناسید

آیا هوای کردان در دی ماه مناسب شنا و استخر است؟

آیا هوای کردان در دی ماه مناسب شنا و استخر است؟
ویلاهایی که دارای استخر آب گرم هستند، در کردان به وفور یافت می‌شوند. استخرهای این ویلاها دارای شرایط مطلوب و مناسبی هستند که به شما اجاره می‌دهند به راحتی بتوانید در دی ماه، در آنها شنا کنید.

ویلای کردان

کردان یک منطقه خوش آب و هوا و نسبتا سردسیر است که به نظر می‌رسد هوای آن در فصل زمستان بسیار سرد باشد. سرمای هوا در دی ماه، اولین ماه فصل زمستان که معمولا سردترین ماه نیز هست، به گونه‌ای است که تصور شنا و استخر در کردان را غیرممکن می‎کند. اما آیا واقعا چنین است و نمی‌توان در دی ماه در کردان به شنا رفت یا برعکس، آیا هوای کردان در دی ماه مناسب شنا و استخر است؟ اگر پاسخ شما به سوال دوم منفی است، ممکن است با خواندن این مقاله نظرتان تغییر کند.

در فصل زمستان در کردان کجا به شنا و استخر برویم؟
نخستین پرسش این است که در چه مکان‌هایی از کردان قصد رفتن به شنا و استخر را دارید؟ در کردان یک دهکده تفریحی ورزشی به نام مجموعه ورزشی ایثار یا دهکده آرامش وجود دارد که دارای یک استخر سرپوشیده است. این استخر دارای اندازه‌ای استاندارد برای شنا و ورزش‌های آبی نظیر واترپلو است که به دلیل سرپوشیده بودن در تمام فصول سال و از جمله دی ماه قابل استفاده است. اما علاوه بر این استخر، می‌توان در بسیاری از ویلاهای کردان اقامت داشت که دارای استخر سرپوشیده و استخر آب گرم هستند.

ویلاهای دارای استخر آب گرم کردان را بشناسید
ویلاهایی که دارای استخر آب گرم هستند، در کردان به وفور یافت می‌شوند. استخرهای این ویلاها دارای شرایط مطلوب و مناسبی هستند که به شما اجاره می‌دهند به راحتی بتوانید در دی ماه، در آنها شنا کنید. تنها کافی است که بدانید کدام ویلاهای کردان دارای استخرهای آب گرم هستند. برای این کار به سایت‌های اجاره ویلا در کردان نظیر جاباما، مهمان شو یا جاجیگا رفته و شرایط هر کدام از ویلاهای مد نظر را مطالعه کرده، سپس آنها را رزرو و اجاره کنید.

استخرهای آب گرم کردان مناسب شنا در دی ماه
زمانی که در سایت‌های مختلف، ویلاهای استخر آب گرم کردان را جستجو می‌کنید، تعداد زیادی گزینه پیش روی شما است. با اجاره این دست ویلاها هوای کردان در دی ماه کاملا برای شنا و استخر مناسب است زیرا همه این استخرهای آب گرم سرپوشیده بوده و هوای سرد بیرون تاثیری روی شنای شما نخواهد داشت، بنابراین بسیار برای شنا در زمستان مناسب هستند.

شنا زیر برف در استخرهای آب گرم در ویلاهای کردان
در کردان برخی از استخرهای آب گرم دارای حفاظ و سقف‌های شیشه‌ای هستند و شما هنگام شنا می‌توانید محیط بیرون را به خوبی ببینید. تصور کنید که در هوای برفی و زمستانی کردان در دی ماه، در استخر شنا می‌کنید و دانه‌های برف را می‌بینید که به سمت شما می‌آید اما روی شما نمی‌ریزد و یک فنجان چای یا قهوه هم در محیط بیرونی استخر انتظار شما را می‌کشد.

ویلاهای کردان

 

ویلاهای استخر آب گرم در بخش‌های مختلف کردان پراکنده‌اند
در کردان ویلاهای استخر آب گرم زیادی وجود دارد که شما می‌توانید یک تفریح زمستانی عالی به منظور تمدد اعصاب و رفع خستگی را در آنها برنامه‌ریزی کنید. این ویلاها در دو منطقه کردان شمالی و جنوبی پراکنده‌اند. کردان شمالی در سمت راست اتوبان کرج قزوین قرار دارد و منطقه‌ای کوهستانی است. کردان جنوبی در سمت چپ این اتوبان است و یک محوطه بزرگ با فضای باز و دشت با باغ‌های گل و میوه است.

ویلاهای استخر آب گرم در کردان شمالی
ویلاهای استخر آب گرم در بخش‌های مختلف و متنوع منطقه وسیع کردان پراکنده‌اند. در کردان شمالی روستاهای فراوانی وجود دارند که دارای استخرهای آب گرم زیادی هستند. شما برای اجاره این ویلاها می‌توانید روستاهای مختلف واقع در کردان شمالی نظیر برغان، آغشت، کردان و سایر روستاها را جستجو کنید.

کردان جنوبی دارای ویلاهای خصوصی و شهرک‌های ویلایی با استخرهای آب گرم است
در بخش کردان جنوبی، واقع در جنوب اتوبان کرج قزوین، چند منطقه ویلایی وجود دارد که پذیرای مهمانان در تمام فصول سال است: تهراندشت با شهرک‌های ویلایی جهان ویلا و کارینا، سهیلیه با شهرک‌های زعفرانیه، کوروش و اقبالیه، چهارباغ با شهرک الهیه و شهرک‌های صفائیه، افشاریه و طاووسیه به همراه ویلاهای خصوصی در سراسر منطقه دارای ویلاهای استخر آب گرم فراوانی هستند که برای شنا و استخر رفتن در زمستان بسیار مناسبند.

چند ویلا با استخر آب گرم در کردان وجود دارد؟
اگر به سایت‌های مختلف اجاره ویلا در کردان مانند جاجیگا، اتاقک یا جاباما سر بزنید، تعداد زیادی ویلا با استخر آب گرم در آنها مشاهده می‌کنید. به عنوان مثال در سایت جاباما بیش از 330 ویلا در کردان یافت می‌شوند که دارای استخرهای آب گرم هستند که یک شنای فوق‌العاده را در فصل زمستان رقم می‌زنند. بسیاری از این ویلاها علاوه بر استخر دارای امکانات ویژه دیگری مانند وسایل ورزشی و بازی، میز بیلیارد، اتاق‎های شیک با سرویس خواب راحت و... هستند. در ادامه چند نمونه از این ویلاها را به شما معرفی می‌کنیم.

ویلاهای استخر آب گرم لوتوس 1 و 2
دو ویلای استخر آب گرم به نام‌های لوتوس 1 و 2 در کردان وجود دارند که مدیریت آنها توسط یک نفر صورت می‎گیرد. این دو ویلا دارای قوانین مخصوص خود هستند به عنوان مثال استعمال دخانیات در آنها تنها در فضای آزاد ممکن است. استخرهای آنها به صورت روباز بوده اما دارای آب گرم است. سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، باربیکیو، فوتبال دستی، آلاچیق و... از امکانات این دو ویلا هستند. این ویلاها امکان تخفیف تا 35 درصد را نیز دارند.

ویلای استخر سرپوشیده ثمر کردان
این ویلا یک ساختمان سه خوابه دو طبقه با استخر سرپوشیده است و دارای ۲سالن مجزا بوده که یک سالن برای بازی میز بیلیارد و یک سالن برای تماشای تلویزیون است. طبقه پایین دارای یک اتاق خواب و سرویس ایرانی فرنگی بوده و طبقه بالا دو اتاق خواب دارد که یکی از آنها مستر است.

ویلای باغ آرامش با استخر سرپوشیده
باغ ویلای آرامش در باغی 600 متری با 150 متر بنای آفتاب‌گیر با نمای آجری در منطقه‌ای دنج و نزدیک به رودخانه کردان قرار دارد. این ویلا دارای استخر آب گرم، بیلیارد و فوتبال دستی، باربیکیو، میز ناهارخوری و سیستم صوتی است.
ویلا دوخوابه استخر آب گرم مینولیتا
این ویلای دوخوابه با امکانات مناسب و استخر بسیار زیبای آب گرم روباز، پذیرای مهمانانی است که شنا در فضای باز را در زمستان دوست دارند. ویلای مینولیتا دارای تخفیف تا 35 درصد برای مهمانان بوده و آلاچیق، فوتبال دستی، باربیکیو و... از امکانات آن است.

ویلا دوخوابه استخردار آب گرم عظیمی
این ویلا دارای سرویس بهداشتی فرنگی، استخر روباز آب گرم، باربیکیو، فوتبال دستی، آلاچیق و ... است. استعمال دخانیات در داخل ساختمان ممنوع بوده و برگزاری مراسم در این ویلا با هماهنگی با میزبان امکان‌پذیر است.

ویلا سه خوابه استخر آب گرم عمارت مدرن
این ویلا در منطقه چهارباغ در کردان جنوبی قرار دارد. ویلای عمارت مدرن دارای چهار حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، استخر روباز و سرپوشیده، میز بیلیارد، جکوزی، فوتبال دستی، آلاچیق، زمین تنیس و بسیاری امکانات دیگر است که در شهر سرسبز و زیبای چهارباغ از منطقه کردان قرار گرفته است./

پروانه توکلی
https://www.asianews.ir/u/8zb
اخبار مرتبط
پارت ویزا به عنوان یکی از معتبرترین مراکز ارائه دهنده وقت سفارت، وقت ویزا و ارائه دهنده بیمه مسافرتی و انواع دعوت‌نامه برای مسافران منطقه شنگن و کانادا، به بررسی اقتصاد گردشگری کشورهای اسکاندیناوی و ایتالیا پرداخته است.
اطراف تهران جاهای دیدنی بسیار زیادی وجود دارد که به‌ راحتی می‌توانید یکی از آن‌ها را برای سفر یک روزه خود انتخاب کنید. در ادامه بهترین جاذبه‌های اطراف تهران را به شما پیشنهاد می‌دهیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایران آهانا
۱۴۰۲/۰۴/۰۹
0
0
1

جاباما سایت خیلی خوبیه من چند بار از این سایت ویلا رزرو کردم


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید