صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۴ دی ۱۴۰۱ / ۰۰:۴۱
کد خبر: 12936
گزارشگر: 213
۲۳۲۲
۰
۰
۲
همراه با اظهارات رئیس فیفا

جنجال عکس سلفی در مراسم پله

جنجال عکس سلفی در مراسم پله
جیانی اینفانتینو در مراسم خداحافظی پله در ورزشگاه ویلا بلمیرو در سانتوس (برزیل) شرکت کرد و گرفتن عکس سلفی در کنار تابوت پله برای او حواشی زیادی داشت.
به گزارش آسیانیوز، جیانی اینفانتینو نسبت به انتقادها برای گرفتن عکس سلفی در کنار تابوت پله، بازیکن فقید فوتبال برزیل واکنش نشان داد.

به نقل از سایت استار، اینفانتینو روز دوشنبه ۲ ژانویه در مراسم خداحافظی پله در ورزشگاه ویلا بلمیرو در سانتوس (برزیل) شرکت کرد و گرفتن عکس سلفی در کنار تابوت پله برای او حواشی زیادی داشت.

اینفانتینو درباره این اتفاق گفت: بعد از این‌که به من گفتند که عده‌ای از من برای گرفتن سلفی انتقاد کردند، ناراحت شدم. در واقع هم‌تیمی‌های پله خواستند از همه با هم سلفی بگیرند اما نمی‌دانستند چگونه. بنابراین گوشی یکی از آنها را برداشتم و از همه عکس گرفتم.

به گزارش ایسنا، اینفانتینو در صفحات شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت: من آنقدر برای پله احترام و تحسین قائل هستم که هرگز کاری که بی‌احترامی باشد انجام نمی‌دهم.

پله در ۲۹ دسامبر در سن ۸۲ سالگی درگذشت. بیش‌از ۲۰۰ هزار نفر در مراسم یادبود او شرکت کردند./
https://www.asianews.ir/u/8zy
اخبار مرتبط
پله یا مارادونا چه کسی بهتر بود؟ صحبت در مورد یکی،گاهی مترادف با ذکر دیگری است.
سفیر ایران در دوحه گفت: قطر برای ‎جام جهانی در طی ۱۲ سال گذشته حدود ۲۲۰ میلیارد دلار هزینه کرد که با بازگشت سرمایه گذاری، این کشور اعتباری جهانی را نیز کسب کرده است.
با اوج گرفتن سرخوشی فینال، فیفا با انتشار توییتی از بازی مسی تمجید کرد، ولی ماجرای جنجال ها بر سر این توئیت چه بود؟
در مراسم اختتامیه جام جهانی و در جلوی چشمان حدود ۸۸ هزار هوادار، جیانی اینفانتیو ، رئیس فیفا، تمیم بن حمد بن خلیفه آل‌ثانی، امیر قطر و امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه در جایگاه مخصوص قرار گرفتند.
مراسم اهدای جام به تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان جام جهانی همراه با خلق تصاویری زیبا و به یاد ماندنی در ورزشگاه لوسیل دوحه قطر برگزار شد.
فینال جام جهانی ۲۰۲۲ بین دو تیم آرژانتین و فرانسه با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید و آلبی‌سلسته در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز شد و جام فوتبال جهان را از آن خود کرد.
در ادامه حواشی داغ فینال جام جهانی قطر، یک شیرینی فروشی در بوینس آیرس سعی داشت کیکی به شکل سر لیونل مسی درست کند که باید دید در پایان چه شکلی از آب در آمد.
تا زمانی که تیم ملی بازی داشت وظیفه همه رسانه ها حمایت از تیم ملی بود، اما پس از آن وظیفه رسانه ها نقد هم هست.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید